Fundamenteel 1.019 Geplaatst 14 uur geleden Rapport Share Geplaatst 14 uur geleden 2 minuten geleden zei TTC: Binnen een caleidoscoop zijn veel patronen herkenbaar, sommigen onzichtbaar. Het patroon en de vloek is gebroken. Ik ben de eerste multimillionnaire in mijn familie. Al mijn investeringen vermenigvuldigen zich, ik ben 1 met de bron van rijkdom. Mijn mens is zo nieuw dat ik zelfs porseleinen tanden heb. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden 6 minuten geleden zei Fundamenteel: Het patroon en de vloek is gebroken. Ik ben de eerste multimillionnaire in mijn familie. Al mijn investeringen vermenigvuldigen zich, ik ben 1 met de bron van rijkdom. Mijn mens is zo nieuw dat ik zelfs porseleinen tanden heb. Wellicht kunnen we ze pas benoemen na onderzoek, anders zouden we alles op voorhand weten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.019 Geplaatst 13 uur geleden Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden 4 minuten geleden zei TTC: Wellicht kunnen we ze pas benoemen na onderzoek, anders zouden we alles op voorhand weten. Doorbreek het patroon en verklaar luidop wat je wilt 3 maand lang, deel dan het resultaat Maar wel de mogelijkheden aangrijpen dan he. En om 5h opstaan om het te manifesteren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Doorbreek het patroon en verklaar luidop wat je wilt 3 maand lang, deel dan het resultaat Maar wel de mogelijkheden aangrijpen dan he. En om 5h opstaan om het te manifesteren. Ja, misschien zie je dan ook waar het over gaat, heb geduld. Op 8-1-2025 om 11:35 zei Tomega: Als door een magneet getrokken wandelt de astronaut tegen en stoot zich aan een ruimtebrug. In tijdloosheid is ook wetenschappelijk de kans 100%. Verandering van richting is voor hem geen richting, maar een terugkeer naar de realiteit van de aarde.Daar ziet hij pas, dat hij in de ruimte nooit gewandeld heeft. Alle gekheid op een stokje, je zal het toch maar meemaken wanneer al die ggz-tools blijken te werken. Kortom, het is een soort dankbaarheid die alsmaar groeit, maar misschien ook koffiedik doet kijken naar het vervolg. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.019 Geplaatst 13 uur geleden Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden 7 minuten geleden zei TTC: Ja, misschien zie je dan ook waar het over gaat, heb geduld. Geduld? Tis al gepresteerd, neem rust Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden (bewerkt) 4 minuten geleden zei Fundamenteel: Geduld? Tis al gepresteerd, neem rust Ja, alleen in de hemel vliegen de gebraden kippen door de lucht, kennen dat. 13 uur geleden bewerkt door TTC Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.019 Geplaatst 13 uur geleden Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden Zojuist zei TTC: Ja, alleen in de hemel vliegen de gebraden kippen door de lucht, kennen dat. Om 5h opstaan en doen wat ge moet doen, alles daarna is pure winst. Doe eens 3 maand wat ik zeg en zeg dan of ge er slechter of beter van werd. "Ik ben 1 met de bron van rijkdom, geld komt op mijn pad via diverse wegen, alles wat ik ermee onderneem vermenigvuldigt zich en iedere cel in mijn lijf vibreert op de frequentie van God." Doen! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden 10 minuten geleden zei Fundamenteel: Om 5h opstaan en doen wat ge moet doen, alles daarna is pure winst. Doe eens 3 maand wat ik zeg en zeg dan of ge er slechter of beter van werd. "Ik ben 1 met de bron van rijkdom, geld komt op mijn pad via diverse wegen, alles wat ik ermee onderneem vermenigvuldigt zich en iedere cel in mijn lijf vibreert op de frequentie van God." Doen! Ja, je hebt wellicht ook zo'n computer met duizenden parameters die op elkaar inspelen, en de eekhoorns gaan met de zaadjes lopen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.019 Geplaatst 13 uur geleden Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden 1 minuut geleden zei TTC: Ja, je hebt wellicht ook zo'n computer met duizenden parameters die op elkaar inspelen, en de eekhoorns gaan met de zaadjes lopen. Nope, smartphones doen alles. Computer verbruikt teveel energie. En zelfs die smartphones doen niets meer eens het online staat he. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden 2 minuten geleden zei Fundamenteel: Nope, smartphones doen alles. Computer verbruikt teveel energie. En zelfs die smartphones doen niets meer eens het online staat he. In die overdekte ruien verzorgt Aquafin nu het onderhoud, het is een heel systeem met inbegrip van noodscenario's bij overvloedige regenval. Het zit allemaal ingenieus in elkaar, vakmanschap. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 11 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 11 uur geleden Op 8-1-2025 om 12:03 zei Tomega: De semiotiek van virtuele beelden, zou je kunnen voorzien van een ladingtheorie, die beschrijft wat een onzichtbaar beeld van het zichtbare betekent, om dat vrij te geven voor alle soorten van interpretatie. Wanneer we al die verzachtende metaforen voor heel even parkeren, sla je misschien op de vlucht voor een tsunami aan modellen die stuk voor stuk misschien dan wel een stukje van de puzzel kunnen herbergen, maar voor de nietige ikjes die we zijn onmogelijk te verteren zijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 6 uur geleden 7 uur geleden zei Fundamenteel: Om 5h opstaan en doen wat ge moet doen, alles daarna is pure winst. Wanneer je het idee krijgt dat je lijstje met nuttige benchmarks wel eens eindeloos zou kunnen doorgaan, vergeet het dan. Reteketet, het is allemaal subjectief, alsof je het, beetje absurd, allemaal zelf geschreven zou kunnen hebben. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.019 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden 1 uur geleden zei TTC: Wanneer je het idee krijgt dat je lijstje met nuttige benchmarks wel eens eindeloos zou kunnen doorgaan, vergeet het dan. Reteketet, het is allemaal subjectief, alsof je het, beetje absurd, allemaal zelf geschreven zou kunnen hebben. Neen dat is een objectief feit. Iedereen die consequent om 5h opstaat en dan zijn dopamines ten volle benut, zal stijgen in succes. "ik ben succesvol in alles wat ik onderneem en veel meer dan een overwinnaar door Christ the Lord." Ge kunt ook jaar in jaar uit in dezelfde patronen blijven hangen, maar een klein percentage weet dat te doorbreken. Ook jij kan dat, door het simpelweg te doen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) 25 minuten geleden zei Fundamenteel: Neen dat is een objectief feit. Iedereen die consequent om 5h opstaat en dan zijn dopamines ten volle benut, zal stijgen in succes. "ik ben succesvol in alles wat ik onderneem en veel meer dan een overwinnaar door Christ the Lord." Ge kunt ook jaar in jaar uit in dezelfde patronen blijven hangen, maar een klein percentage weet dat te doorbreken. Ook jij kan dat, door het simpelweg te doen. Een onbevooroordeeld verstaan is volgens Gadamer onmogelijk, iedere ervaringshorizon is per definitie beperkt en gekenmerkt door vooroordelen. 4 uur geleden bewerkt door TTC Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten