Spring naar bijdragen

Onderscheidingsvermogen, is de weg nu smal, lang, breed en/of kort?


Aanbevolen berichten

Op 3-7-2023 om 16:58 zei Barnabas:

Dat verbaasd me niets. Mijn opleiding is in de biochemie. Een boeiende studie waarbij het kleine een grote rol speelt. Je zou ook kunnen zeggen dat hoe kleiner hoe groter want hoe kleiner de onderdelen hoe groter de complexiteit van hetgeen je kunt maken.

In de moderne praktijk van Feng Shui wordt de bixie soms gebruikt als een symbool om negatieve energieën af te weren en positieve energieën aan te trekken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 3,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik hoop dat je je alleen op dit forum zo uitdrukt, anders voorzie ik een enkeltje GGZ instelling.   Hoewel, ze hebben in de meeste instellingen ook internet. Kunnen Hopper en/of TTC dit bevestigen?

Spinazie (Spinacia oleracea) is een plant uit de amarantenfamilie (Amaranthaceae). Spinazie is verwant aan onder andere ganzenvoet en melde. Het is een snelgroeiende, eenjarige als bladgroente gebruik

Wat met pincet ontrafeld wordt, gaat met de bezem de prullenmand in.

Posted Images

Op 1-7-2023 om 18:49 zei Hopper:

Je bent blijven hangen in de gesprekjes , vermoed ik zo maar.

Binnen het kader van miljarden transacties valt een dialoog over syntheses die zowel de these als antithese herbergen niet te verwachten, zodat we slechts een en ander kunnen aantonen wanneer hiertoe ook de nodige voorwaarden geschapen worden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 1-7-2023 om 19:13 zei Hopper:

Inderdaad, ik heb nul kennis van wat je nu schrijft.

Een vector is in de biologie een organisme dat ziekteverwekkers of parasieten kan overbrengen van de ene gastheer naar de andere. De vector is dus niet zelf de veroorzaker van ziekten, maar zorgt dat het ziekmakende organisme wordt overgedragen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wortel of peen is een gekweekte groente, die botanisch van dezelfde soort is als wilde peen (Daucus carota). De wilde peen kan zeer gemakkelijk worden gekruist met de eetbare wortel, waardoor er zo nu en dan een witte wortel tussen de gekweekte wortelen kan voorkomen. Wortels zijn rijk aan bètacaroteen, dat in het lichaam wordt omgezet in vitamine A.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Monachos:

Wortel of peen is een gekweekte groente, die botanisch van dezelfde soort is als wilde peen (Daucus carota). De wilde peen kan zeer gemakkelijk worden gekruist met de eetbare wortel, waardoor er zo nu en dan een witte wortel tussen de gekweekte wortelen kan voorkomen. Wortels zijn rijk aan bètacaroteen, dat in het lichaam wordt omgezet in vitamine A.

Meligheid is troef vanavond. Ik ga aan de wijn, verdrink de ellende van deze wereld. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Geplaatst (bewerkt)
11 minuten geleden zei Monachos:

Wortel of peen is een gekweekte groente, die botanisch van dezelfde soort is als wilde peen (Daucus carota). De wilde peen kan zeer gemakkelijk worden gekruist met de eetbare wortel, waardoor er zo nu en dan een witte wortel tussen de gekweekte wortelen kan voorkomen. Wortels zijn rijk aan bètacaroteen, dat in het lichaam wordt omgezet in vitamine A.

Een vat vol vectoren vinden we in platland waar geen onderscheidingsvermogen meer te vinden is, zelfs niet na 100 pagina's ondanks een universele stimulus die vrij aangeboden kan worden omwille van niet meer, ook niet minder, dan bronkennis.  Werkelijk, je bent een flinke jongen! 

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei Hermanos2:

Meligheid is troef vanavond. Ik ga aan de wijn, verdrink de ellende van deze wereld. 

De term 'vector' kan in de biologie verwijzen naar een organisme dat ziekteverwekkers van de ene gastheer naar de andere overbrengt, maar ook naar een genetisch element dat DNA-sequenties in een organisme transporteert.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 5-7-2024 om 13:22 zei Figulus:

Dat is wel een heel stellige interpretatie en kan gemakkelijk worden gezien als een zware beschuldiging of een radicale conclusie die niet noodzakelijk volgt uit mijn oorspronkelijke stelling over absolute logica. Filosofen zijn geen kwakzalvers per definitie wat mij betreft, maar onvolkomen.

Pollinators zijn organismen zoals bijen en vlinders die pollen van de ene bloem naar de andere transporteren, waardoor kruisbestuiving en genetische variatie binnen plantensoorten mogelijk worden gemaakt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 28-6-2023 om 14:30 zei Barnabas:

Het verstaan van elkaar begint bij het erkennen van de eenvoudige realiteit.

Relativiteit betekent in brede zin dat iets afhankelijk is van het referentiekader of de context waarin het wordt waargenomen, gemeten of ervaren. Het kan verwijzen naar de afhankelijkheid van tijd en ruimte in de natuurkunde, de variatie in culturele waarden in de antropologie, de subjectiviteit van kennisclaims in de filosofie, of de verschillen in perceptie en emotie in de psychologie. De sleutel tot het begrijpen van relativiteit is te erkennen dat geen enkel verschijnsel op zichzelf absoluut is, het moet altijd worden gezien in relatie tot iets anders.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei TTC:

Pollinators zijn organismen zoals bijen en vlinders die pollen van de ene bloem naar de andere transporteren, waardoor kruisbestuiving en genetische variatie binnen plantensoorten mogelijk worden gemaakt.

Ik zie ze maar bar weinig tegenwoordig op mijn vlinderstruik.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 13-7-2024 om 09:07 zei Figulus:

Ik zie ze maar bar weinig tegenwoordig op mijn vlinderstruik.

Symbolen worden gebruikt in de wiskunde, de logica en de natuurwetenschap, ten behoeve van eenvoud en zo veel mogelijk ondubbelzinnigheid in de uitspraken. Er worden, dikwijls na verhitte debatten, nauwkeurige afspraken gemaakt over hun betekenis, zodat gesproken kan worden over de begrippen die in de betreffende wetenschap worden bestudeerd.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 2-7-2023 om 08:52 zei Hopper:

Zaken waar ik geen verstand van heb, daar bemoei ik me niet mee.

De dramadriehoek, ontwikkeld door Stephen Karpman, beschrijft een destructieve interactionele dynamiek tussen de rollen van de Aanklager, het Slachtoffer, en de Redder. De Winnaarsdriehoek, ontwikkeld door Acey Choy in 1990, biedt een gezondere en meer constructieve manier van communiceren en interactie.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei TTC:

De dramadriehoek, ontwikkeld door Stephen Karpman, beschrijft een destructieve interactionele dynamiek tussen de rollen van de Aanklager, het Slachtoffer, en de Redder. De Winnaarsdriehoek, ontwikkeld door Acey Choy in 1990, biedt een gezondere en meer constructieve manier van communiceren en interactie.

Zaken waar ik geen verstand van heb, daar bemoei ik me niet mee.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 5-7-2024 om 13:05 zei Figulus:

Dus je bent weer eens op zoek naar een paradox. Ik heb beweerd dat absolute logica daar (dwz in de filosofie) niet bestaat. Absolute logica komt bij een absoluut wezen vandaan.

Je zult merken dat ‘creatieve hopeloosheid’ niet een toestand is die de cliënt als hij die eenmaal bereikt heeft, altijd zal blijven ervaren. Het is een proces dat nodig is om tot werkelijke gedragsverandering te komen en waar gedurende een therapietraject regelmatig naar teruggegrepen wordt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 28-6-2023 om 15:06 zei Barnabas:

Wat is het nut tot het onderzoek van een mens? Wat is het nut van het verstaan van een ander? Wat is het nut van het openen van dit topic?

Leuke vraag nochtans, wat is het nut om te weten wie de schoonzoon van Atlas was?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid