TTC 1.575 Geplaatst 43 minuten geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 43 minuten geleden 1 minuut geleden zei Hopper: Ook 'blij' is een zelfaffectie waarin 'blij' zich tot 'blij' verhoudt, waardoor de mens achter het "ik ben" blij kan zetten. Het is altijd wel iets, er bestaat ook zo'n cirkel van. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 842 Geplaatst 41 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 41 minuten geleden 1 minuut geleden zei TTC: Het is altijd wel iets, er bestaat ook zo'n cirkel van. In de uiterlijke wereld van beelden is altijd wel 'iets', dat klopt. Aan de vrucht herken men de boom. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.575 Geplaatst 40 minuten geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 40 minuten geleden Zojuist zei Hopper: In de uiterlijke wereld van beelden is altijd wel 'iets', dat klopt. Aan de vrucht herken men de boom. We moesten gewoon even wachten, sommige dingen zijn voorspelbaar. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 842 Geplaatst 37 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 37 minuten geleden 2 minuten geleden zei TTC: We moesten gewoon even wachten, sommige dingen zijn voorspelbaar. Wat wijsheid in de ogen van de wereld is, is dwaasheid in de ogen van God, schreef Paulus. Daarom ben ik een dwaas in de wereld en voor God een wijs man. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.575 Geplaatst 36 minuten geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 36 minuten geleden Zojuist zei Hopper: Wat wijsheid in de ogen van de wereld is, is dwaasheid in de ogen van God, schreef Paulus. Daarom ben ik een dwaas in de wereld en voor God een wijs man. Staat zelfs op Wikipedia, heeft er niets mee te maken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten