TTC 1.564 Geplaatst 23 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 23 uur geleden (bewerkt) 5 uur geleden zei Hopper: Maar je zit vast in je sommetjeswereld. Het is werkelijk hilarisch, dat een ingewijde angst heeft van wat een kind van zes kan. 6 uur geleden zei najjreb86: Heb je niet door dat TTC een AI bot is? Zo goed kan jij nou praten met je mede mensen Hopper, dat je dit niet doorhebt.. Bij jou is het dan ook eenrichtingsverkeer, anders zou het je zijn opgevallen dat TTC nooit inhoudelijk ingaat op wat de ander schrijft. Soms denkend dat posttraumatische groei enkel maar kan slagen wanneer je niet telkens opnieuw terug in zones belandt waar trauma je tegemoet komt. 22 uur geleden bewerkt door TTC Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 14 uur geleden Op 10-5-2026 om 18:53 zei Tomega: Wie de draad niet volgen kan, vult hem wel. Bijzonder is het verhaal van Lewis Carol, bedenker van de nyctograaf. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden Op 11-5-2026 om 17:15 zei Hopper: 4000 jaar voor het jaar 'nul' dateert de 'nul'? Hoe kan dat nou? Of, in termen van proces, het vergt methodisch enige precisie en relevante kennis om een aantal anomalieën te detecteren, waarover binnen die zone net omwille ervan amper dialoog mogelijk is. Het is werkelijk niet om te lachen voor wie zelfs nietsvermoedend in deze nogal schemerachtige zones gekneld komt te zitten, kwetsbaar, pijnlijk. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
najjreb86 2 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden 23 uur geleden zei Hopper: TTC is een algoritme wat met getallen goochelt. Hij is helemaal in de ban van zijn getalletjes. Ik oordeel niet.... Nee man, zie je het niet? Het is geen mens. Het is letterlijk een AI bot. Of een mens dat enkel antwoord met wikipedia teksten of zo.. En nogmaals: Als je echt geinteresseerd bent in een ander en echt leest wat de ander schrijft was jou dit ook allang opgevallen. En mensen op dit forum ook. Dan zou TTC allang geband zijn, als de bot die hij is. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 841 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden 14 minuten geleden zei najjreb86: Nee man, zie je het niet? Het is geen mens. Het is letterlijk een AI bot. Of een mens dat enkel antwoord met wikipedia teksten of zo.. En nogmaals: Als je echt geinteresseerd bent in een ander en echt leest wat de ander schrijft was jou dit ook allang opgevallen. En mensen op dit forum ook. Dan zou TTC allang geband zijn, als de bot die hij is. Hij beoefent stoïcisme (een bot is per definitie stoïcijns) gecombineerd met een of andere oud-Griekse getallenleer. Pythagoras geloofde dat getallen de absolute basis en goddelijke bouwstenen van het hele universum vormen, waarbij oneindig veel getallen ('myriaden') de harmonie en structuur van de kosmos vormgeven. Ik vindt het wel geinig als iemand nog actief zo'n oud geloof praktiseert. Het heeft uiteraard niks van doen met het christelijk geloof, maar hij doet geen kwaad. Het is zoiets als een paar heksen die midden in de nacht dansen op de hei. Het gaat nergens over maar het is beter dan AZC-hooliganisme. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
najjreb86 2 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden Zojuist zei Hopper: Hij beoefent stoïcisme (een bot is per definitie stoïcijns) gecombineerd met een of andere oud-Griekse getallenleer. Pythagoras geloofde dat getallen de absolute basis en goddelijke bouwstenen van het hele universum vormen, waarbij oneindig veel getallen ('myriaden') de harmonie en structuur van de kosmos vormgeven. Ik vindt het wel geinig als iemand nog actief zo'n oud geloof praktiseert. Het heeft uiteraard niks van doen met het christelijk geloof, maar hij doet geen kwaad. Het is zoiets als een paar heksen die midden in de nacht dansen op de hei. Het gaat nergens over maar het is beter dan AZC-hooliganisme. TTC beoefent niks.. Het is een BOT.. Dus als jij toevallig een zinnetje schrijft met erin "hocus pocus" dan kan TTC er weer een heel epistel over schrijven/knippen en plakken van wikipedia. Echt je moet zijn reacties op iedereen lezen. Kan je geen touw aan vastknopen. Soms quote hij citaten uit 2022! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 841 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden 4 minuten geleden zei najjreb86: TTC beoefent niks.. Het is een BOT.. Dus als jij toevallig een zinnetje schrijft met erin "hocus pocus" dan kan TTC er weer een heel epistel over schrijven/knippen en plakken van wikipedia. Echt je moet zijn reacties op iedereen lezen. Kan je geen touw aan vastknopen. Soms quote hij citaten uit 2022! Dat weet ik, hij copy paste lukraak teksten van elders en plaatst dat hier zonder bronvermelding. Maar dat koppelt hij dan weer aan zijn getallenleer. Wie weet heeft hij een calculator die aanwijst welke tekst gecopy past moet worden? Ik vind afwijkende types leuk, daarom reageer ik zo af en toe op hem. Ik neem hem niet serieus, maar ik neem jou ook niet serieus. Jij hebt weer andere eigenaardigheden als voormalig gelovige die een beetje gefrustreerd is. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
najjreb86 2 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden 6 minuten geleden zei Hopper: Dat weet ik, hij copy paste lukraak teksten van elders en plaatst dat hier zonder bronvermelding. Maar dat koppelt hij dan weer aan zijn getallenleer. Wie weet heeft hij een calculator die aanwijst welke tekst gecopy past moet worden? Ik vind afwijkende types leuk, daarom reageer ik zo af en toe op hem. Ik neem hem niet serieus, maar ik neem jou ook niet serieus. Jij hebt weer andere eigenaardigheden als voormalig gelovige die een beetje gefrustreerd is. Ik neem jou ook niet serieus. Ik zie jou eerder als een oud opaatje dat teveel in eigen gelijk is gaan geloven. En zichzelf iets te serieus neemt. Ik denk dat jij over een paar jaar jezelf ziet als de gereincarneerde Paulus. En dat jij jouw eigen sekte sticht. Gelukkig in een hutje op de hei, zonder internet. Zodat wij er geen last meer van hebben. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 841 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden 47 minuten geleden zei najjreb86: Ik neem jou ook niet serieus. Ik zie jou eerder als een oud opaatje dat teveel in eigen gelijk is gaan geloven. En zichzelf iets te serieus neemt. Ik denk dat jij over een paar jaar jezelf ziet als de gereincarneerde Paulus. En dat jij jouw eigen sekte sticht. Gelukkig in een hutje op de hei, zonder internet. Zodat wij er geen last meer van hebben. Je snapt niks van het geloof: Galaten 2:20-21 Daarom leef ik zelf niet meer, maar Christus leeft in mij. Zolang ik nog in dit lichaam ben, leef ik door het geloof in de Zoon van God. Paulus leefde naar eigen zeggen tijdens zijn leven al niet meer. Hoe kan Paulus dan reïncarneren ? Reïncarnatie is heidens bijgeloof. De oude Germanen geloofden in reïncarnatie. Maar het Walhalla is al een tijdje gesloten;-) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
najjreb86 2 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden 4 minuten geleden zei Hopper: Je snapt niks van het geloof: Galaten 2:20-21 Daarom leef ik zelf niet meer, maar Christus leeft in mij. Zolang ik nog in dit lichaam ben, leef ik door het geloof in de Zoon van God. Paulus leefde naar eigen zeggen tijdens zijn leven al niet meer. Hoe kan Paulus dan reïncarneren ? Reïncarnatie is heidens bijgeloof. De oude Germanen geloofden in reïncarnatie. Maar het Walhalla is al een tijdje gesloten;-) Ik neem Paulus net zo serieus als ik jou neem, namelijk niet. De man is gewoon een ordinaire oplichter die met slechte argumentatie zijn gelijk wilde halen. Vandaar zijn bedreigingen naar mensen die hem niet geloofden.. Helaas zijn we 2000 jaar gebrainswashed en denken we dat Paulus een lijntje met van Boven had. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei najjreb86: Ik neem Paulus net zo serieus als ik jou neem, namelijk niet. De man is gewoon een ordinaire oplichter die met slechte argumentatie zijn gelijk wilde halen. Vandaar zijn bedreigingen naar mensen die hem niet geloofden.. Helaas zijn we 2000 jaar gebrainswashed en denken we dat Paulus een lijntje met van Boven had. Door wie ben je precies gebarinswashed, door een robot misschien? 1 uur geleden bewerkt door TTC Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 21 minuten geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 21 minuten geleden 3 uur geleden zei Hopper: Dat weet ik, hij copy paste lukraak teksten van elders en plaatst dat hier zonder bronvermelding. Maar dat koppelt hij dan weer aan zijn getallenleer. Wie weet heeft hij een calculator die aanwijst welke tekst gecopy past moet worden? Ik vind afwijkende types leuk, daarom reageer ik zo af en toe op hem. Ik neem hem niet serieus, maar ik neem jou ook niet serieus. Jij hebt weer andere eigenaardigheden als voormalig gelovige die een beetje gefrustreerd is. Vandaag in de workshop focusing hebben we het over walging gehad, toch iets minder fluweelzacht dan wat maar al te vaak verkoopt als zoete broodjes. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten