Spring naar bijdragen

Onderscheidingsvermogen, is de weg nu smal, lang, breed en/of kort?

Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei Hopper:

Maar je zit vast in je sommetjeswereld.

Het is werkelijk hilarisch, dat een ingewijde angst heeft van wat een kind van zes kan. 

6 uur geleden zei najjreb86:

Heb je niet door dat TTC een AI bot is? Zo goed kan jij nou praten met je mede mensen Hopper, dat je dit niet doorhebt.. Bij jou is het dan ook eenrichtingsverkeer, anders zou het je zijn opgevallen dat TTC nooit inhoudelijk ingaat op wat de ander schrijft.

Soms denkend dat posttraumatische groei enkel maar kan slagen wanneer je niet telkens opnieuw terug in zones belandt waar trauma je tegemoet komt.

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 8k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik hoop dat je je alleen op dit forum zo uitdrukt, anders voorzie ik een enkeltje GGZ instelling.   Hoewel, ze hebben in de meeste instellingen ook internet. Kunnen Hopper en/of TTC dit bevestigen?

Spinazie (Spinacia oleracea) is een plant uit de amarantenfamilie (Amaranthaceae). Spinazie is verwant aan onder andere ganzenvoet en melde. Het is een snelgroeiende, eenjarige als bladgroente gebruik

Wat met pincet ontrafeld wordt, gaat met de bezem de prullenmand in.

Posted Images

Op 11-5-2026 om 17:15 zei Hopper:

4000 jaar voor het jaar 'nul' dateert de 'nul'?   Hoe kan dat nou?

Of, in termen van proces, het vergt methodisch enige precisie en relevante kennis om een aantal anomalieën te detecteren, waarover binnen die zone net omwille ervan amper dialoog mogelijk is. Het is werkelijk niet om te lachen voor wie zelfs nietsvermoedend in deze nogal schemerachtige zones gekneld komt te zitten, kwetsbaar, pijnlijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 uur geleden zei Hopper:

TTC is een algoritme wat met getallen goochelt.  Hij is helemaal in de ban van zijn getalletjes.    Ik oordeel niet....

Nee man, zie je het niet? Het is geen mens. Het is letterlijk een AI bot. Of een mens dat enkel antwoord met wikipedia teksten of zo..

En nogmaals: Als je echt geinteresseerd bent in een ander en echt leest wat de ander schrijft was jou dit ook allang opgevallen. En mensen op dit forum ook. Dan zou TTC allang geband zijn, als de bot die hij is. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei najjreb86:

Nee man, zie je het niet? Het is geen mens. Het is letterlijk een AI bot. Of een mens dat enkel antwoord met wikipedia teksten of zo..

En nogmaals: Als je echt geinteresseerd bent in een ander en echt leest wat de ander schrijft was jou dit ook allang opgevallen. En mensen op dit forum ook. Dan zou TTC allang geband zijn, als de bot die hij is. 

Hij beoefent stoïcisme (een bot is per definitie stoïcijns) gecombineerd met een of andere oud-Griekse getallenleer.   Pythagoras geloofde dat getallen de absolute basis en goddelijke bouwstenen van het hele universum vormen, waarbij oneindig veel getallen ('myriaden') de harmonie en structuur van de kosmos vormgeven.

Ik vindt het wel geinig als iemand nog actief zo'n oud geloof praktiseert.  Het heeft uiteraard niks van doen met het christelijk geloof, maar hij doet geen kwaad.

Het is zoiets als een paar heksen die midden in de nacht dansen op de hei.  Het gaat nergens over maar het is beter dan AZC-hooliganisme. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Hopper:

Hij beoefent stoïcisme (een bot is per definitie stoïcijns) gecombineerd met een of andere oud-Griekse getallenleer.   Pythagoras geloofde dat getallen de absolute basis en goddelijke bouwstenen van het hele universum vormen, waarbij oneindig veel getallen ('myriaden') de harmonie en structuur van de kosmos vormgeven.

Ik vindt het wel geinig als iemand nog actief zo'n oud geloof praktiseert.  Het heeft uiteraard niks van doen met het christelijk geloof, maar hij doet geen kwaad.

Het is zoiets als een paar heksen die midden in de nacht dansen op de hei.  Het gaat nergens over maar het is beter dan AZC-hooliganisme. 

TTC beoefent niks.. Het is een BOT..

Dus als jij toevallig een zinnetje schrijft met erin "hocus pocus" dan kan TTC er weer een heel epistel over schrijven/knippen en plakken van wikipedia.

Echt je moet zijn reacties op iedereen lezen. Kan je geen touw aan vastknopen. Soms quote hij citaten uit 2022!

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei najjreb86:

TTC beoefent niks.. Het is een BOT..

Dus als jij toevallig een zinnetje schrijft met erin "hocus pocus" dan kan TTC er weer een heel epistel over schrijven/knippen en plakken van wikipedia.

Echt je moet zijn reacties op iedereen lezen. Kan je geen touw aan vastknopen. Soms quote hij citaten uit 2022!

Dat weet ik, hij copy paste lukraak teksten van elders en plaatst dat hier zonder bronvermelding.  Maar dat koppelt hij dan weer aan zijn getallenleer.   Wie weet heeft hij een calculator die aanwijst welke tekst gecopy past moet worden?  Ik vind afwijkende types leuk, daarom reageer ik zo af en toe op hem.  Ik neem hem niet serieus, maar ik neem jou ook niet serieus.    Jij hebt weer andere eigenaardigheden als voormalig gelovige die een beetje gefrustreerd is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Hopper:

Dat weet ik, hij copy paste lukraak teksten van elders en plaatst dat hier zonder bronvermelding.  Maar dat koppelt hij dan weer aan zijn getallenleer.   Wie weet heeft hij een calculator die aanwijst welke tekst gecopy past moet worden?  Ik vind afwijkende types leuk, daarom reageer ik zo af en toe op hem.  Ik neem hem niet serieus, maar ik neem jou ook niet serieus.    Jij hebt weer andere eigenaardigheden als voormalig gelovige die een beetje gefrustreerd is.

Ik neem jou ook niet serieus. Ik zie jou eerder als een oud opaatje dat teveel in eigen gelijk is gaan geloven. En zichzelf iets te serieus neemt.

Ik denk dat jij over een paar jaar jezelf ziet als de gereincarneerde Paulus. En dat jij jouw eigen sekte sticht. Gelukkig in een hutje op de hei, zonder internet. Zodat wij er geen last meer van hebben.

Link naar bericht
Deel via andere websites