Hopper 840 Geplaatst 11 uur geleden Rapport Share Geplaatst 11 uur geleden 2 uur geleden zei TTC: Bronvemelding kan bijvoorbeeld ook gewoon 3T64H zijn, maar dan zijn we nog niet aan de nieuw patatjes. Ik let nooit zo op het APK rapport. Ik gooi hem in het dashboard kastje en dat is dat. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 11 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 11 uur geleden 1 minuut geleden zei Hopper: Ik let nooit zo op het APK rapport. Ik gooi hem in het dashboard kastje en dat is dat. Dat vierde punt heb ik gemist, maar het kan er wel bij voor de verandering. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 5 uur geleden Op 2-5-2026 om 17:20 zei IKBENANDERS: Meen je dat nou echt … dat je jezelf een cursus focussen cadeau hebt gedaan? Voor Kwakwaka'wakw stel ik voor een andere naam te verzinnen, 't is zonder al die dure termen immers al moeilijk genoeg. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 59 minuten geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 59 minuten geleden Op 2-5-2026 om 21:22 zei Tomega: Strikt wetenschappelijke waarheid confronteert zichzelf niet met rede en logica, maar met strikt wetenschappelijke publicaties. En dat is waarom strikt wetenschappelijk nog geen deuk in een pakje boter kan slaan. Er zijn gewoon geen wetenschappelijk gekwalificeerde instrumenten voor. Kan me maar moeilijk voorstellen dat het sportmerk Puma ook maar iets zou te maken hebben met Puma-taal, die gesproken zou worden door een 4000-tal mensen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten