IKBENANDERS 5 Geplaatst 19 uur geleden Rapport Share Geplaatst 19 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei Hopper: De waarheid kan niet gedacht worden. Jij kunt dus geen wiskundige waarheden snappen/denken? En jij kunt je niet (met je denken) voorstellen dat als je wat versgeperst citroensap zou drinken dit een ‘ehhh’-gevoel oproept, waarbij je wangen samentrekken? 19 uur geleden bewerkt door IKBENANDERS Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 19 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 19 uur geleden 19 minuten geleden zei IKBENANDERS: Jij kunt dus geen wiskundige waarheden snappen/denken? Laat het zo, die worden deskundig weggemoffeld. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 840 Geplaatst 17 uur geleden Rapport Share Geplaatst 17 uur geleden 2 uur geleden zei TTC: Een reeks paradoxen wel, waarover niets mag gezegd worden. Jij mag alles zeggen. 1 uur geleden zei IKBENANDERS: Jij kunt dus geen wiskundige waarheden snappen/denken? En jij kunt je niet (met je denken) voorstellen dat als je wat versgeperst citroensap zou drinken dit een ‘ehhh’-gevoel oproept, waarbij je wangen samentrekken? Ik heb het niet over wiskundige waarheden, dat is de afdeling van TTC. En je kunt het voorstellen niet voorstellen. Net zoals je het weten niet kunt weten, want dat is het weten buiten het weten. Een paradox. Want buiten het weten kun je het weten dan weer wel weten. En dan zeg je: "hé, dat is het weten zelf". Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 17 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 17 uur geleden 15 minuten geleden zei Hopper: Jij mag alles zeggen. Ik heb het niet over wiskundige waarheden, dat is de afdeling van TTC. En je kunt het voorstellen niet voorstellen. Net zoals je het weten niet kunt weten, want dat is het weten buiten het weten. Een paradox. Want buiten het weten kun je het weten dan weer wel weten. En dan zeg je: "hé, dat is het weten zelf". Iemand is er ook om te verduisteren, daar zijn de citaten voor. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 840 Geplaatst 17 uur geleden Rapport Share Geplaatst 17 uur geleden Zojuist zei TTC: Iemand is er ook om te verduisteren, daar zijn de citaten voor. Inderdaad, het licht schijnt in de duisternis, maar de duisternis heeft het allemaal niet begrepen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 17 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 17 uur geleden 4 minuten geleden zei Hopper: Inderdaad, het licht schijnt in de duisternis, maar de duisternis heeft het allemaal niet begrepen. Ja, het zal aan pseudotoevalsgeneratoren liggen, een aflevering verder, die eerder kwam. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 16 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 16 uur geleden 4 uur geleden zei IKBENANDERS: Je kunt het ook zo zien: het is samenvouwend: én-én. Dehiscentie is het bij rijpheid openspringen van een vrucht, helmknop of het sporangium van een plant, waarbij de inhoud kan vrijkomen. Hierdoor kunnen de zaden, stuifmeelkorrels of sporen, die voor de voortplanting zorgen, zich verspreiden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 12 uur geleden 5 uur geleden zei Hopper: Ik heb het niet over wiskundige waarheden, dat is de afdeling van TTC. Beetje als de kip of het ei denk ik, of de hemelboomvlinder genoemd is naar de hemelboom of andersom. Hoe dan ook, de hemelboomvlinder zou enkel eieren leggen in de hemelboom. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 840 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 11 uur geleden zei TTC: Beetje als de kip of het ei denk ik, of de hemelboomvlinder genoemd is naar de hemelboom of andersom. Hoe dan ook, de hemelboomvlinder zou enkel eieren leggen in de hemelboom. De leraar zei al tegen mij, het is een wonder dat jij kan hoofdrekenen! Verder ben ik nooit gekomen met wiskunde. Het begrip 'nul' doorgrond ik dan weer wel. Het bestaat zowel wel als niet en dat is dan weer paraconsistente logica. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten