TTC 1.564 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden 11 uur geleden zei Hopper: Hoe kan het nou dat je niet bestaat als je contact kunt maken met je lijf? Straks ga je ons nog blaasjes wijsmaken dat je je eigen lijf kunt waarnemen? Gevoelens krijgen vorm, leer ik hier net. Het heeft alleen wat tijd nodig. Het is net zoiets als een appeltaart bakken. Dat doe je ook in een vorm en het heeft tijd nodig. Misschien kan je dat beter eens aan Ratatosk vragen, dan kunnen we verder met het topic. 8 uur geleden zei IKBENANDERS: Over datgene waar een mens geen kennis/ervaring van heeft, noch deze wil verwerven, kan men maar beter zwijgen, denk ik dan. Dat is zacht gezegd, alternatief is niet zien waar een topic precies over handelt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Op 4-5-2026 om 07:35 zei Fundamenteel: Ik merk wakker worden met +40% op. Spip is een kortere variant van het woord 'spirou', dat in het dialect van Charleroi eekhoorn betekent. Hiervan vertrekkend heb je volgens mij toch een rijke fantasie nodig om tot Ratatosk te komen, maar het zijn beiden wel eekhoorns. Enig correlaat vermoeden met dat kortverhalenboek van Tellegen, gaat volgens mij een brug te ver. 1 uur geleden bewerkt door TTC Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten