Fundamenteel 1.021 Geplaatst 6 februari Rapport Share Geplaatst 6 februari Koekeloeren en koekeloeren Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.561 Geplaatst 7 februari Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 9 uur geleden zei Fundamenteel: Schietincidenten in ons land. Waarom hebben wij een leger? Bombast is een gekunstelde manier van spreken of schrijven, te herkennen aan veel 'grote woorden' terwijl het onderwerp alledaags is. Verder bevat het vaak overdrijvingen en complexe metaforen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.561 Geplaatst 7 februari Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari Op 10-7-2023 om 22:23 zei Hopper: In de eeuwigheid speelt tijd geen rol. Een troop is een stijlfiguur waarbij een bestaande uitdrukking op een min of meer oneigenlijke manier wordt gebruikt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.021 Geplaatst 7 februari Rapport Share Geplaatst 7 februari 2 uur geleden zei TTC: Bombast is een gekunstelde manier van spreken of schrijven, te herkennen aan veel 'grote woorden' terwijl het onderwerp alledaags is. Verder bevat het vaak overdrijvingen en complexe metaforen. Ze zouden de veiligheid van de burgers maar eens even serieus als die van politiekers moeten nemen... Dat is teveel vragen natuurlijk. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.561 Geplaatst 7 februari Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 6 minuten geleden zei Fundamenteel: Ze zouden de veiligheid van de burgers maar eens even serieus als die van politiekers moeten nemen... Dat is teveel vragen natuurlijk. Je kan je beter op een statistiek richten, dat zorgt voor afleiding. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.021 Geplaatst 7 februari Rapport Share Geplaatst 7 februari 4 uur geleden zei TTC: Je kan je beter op een statistiek richten, dat zorgt voor afleiding. +28,65% Ik vraag mij af of zo'n TESLA robot ook kan traden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.561 Geplaatst 7 februari Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 30 minuten geleden zei Fundamenteel: +28,65% Ik vraag mij af of zo'n TESLA robot ook kan traden. Dat zou het wel makkelijker maken, misschien kan je zelf ook zo een cryptomijn in het leven roepen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.561 Geplaatst 7 februari Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari Op 30-1-2025 om 21:21 zei Fundamenteel: Anders moet ik eens die badkamertegels met al mijn wijze oneliners komen afleveren. Misschien is dat wel de kern, een voortdurend verschuivend evenwicht waarin we steeds denken een eindpunt te bereiken, om vervolgens te ontdekken dat het slechts een opstap was naar iets nieuws. Net zoals elke synthese uiteindelijk weer een these wordt, blijven we zoeken naar patronen, structuren en betekenissen, zonder ooit helemaal klaar te zijn. Dus ja, hoeveel syntheses zijn er van syntheses? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.021 Geplaatst 7 februari Rapport Share Geplaatst 7 februari 3 uur geleden zei TTC: Misschien is dat wel de kern, een voortdurend verschuivend evenwicht waarin we steeds denken een eindpunt te bereiken, om vervolgens te ontdekken dat het slechts een opstap was naar iets nieuws. Net zoals elke synthese uiteindelijk weer een these wordt, blijven we zoeken naar patronen, structuren en betekenissen, zonder ooit helemaal klaar te zijn. Dus ja, hoeveel syntheses zijn er van syntheses? Oneindig... Weet je TTC, van heel mijn leven zat ik wellicht nooit zo diep als nu; echt compleet rock bottom. Alles kwijt, geld heeft geen waarde meer. Liefde voor mensen en/of de wereld is maar een vervangbaar begrip. Tijdelijk, stoffelijk. Alleen voor alles gestaan, eenzaam gevoeld met een kring mensen om me heen, zelfs bij dierbaren. Maar 1 zaak hield stand en veranderde niet, daar waar ik op de knieën achter gesloten deuren ga. En vanaf daar openen alle deuren en stroomt de vreugde mijn beker overheen. Al wat wij nodig hebben is een relatie met de Almachtige, zoekt gij het Koninkrijk eerst en al de rest zal toegevoegd worden in uw syntheses. God telt en droogt onze tranen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.561 Geplaatst 8 februari Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari 7 uur geleden zei Fundamenteel: Oneindig... Weet je TTC, van heel mijn leven zat ik wellicht nooit zo diep als nu; echt compleet rock bottom. Alles kwijt, geld heeft geen waarde meer. Liefde voor mensen en/of de wereld is maar een vervangbaar begrip. Tijdelijk, stoffelijk. Alleen voor alles gestaan, eenzaam gevoeld met een kring mensen om me heen, zelfs bij dierbaren. Maar 1 zaak hield stand en veranderde niet, daar waar ik op de knieën achter gesloten deuren ga. En vanaf daar openen alle deuren en stroomt de vreugde mijn beker overheen. Al wat wij nodig hebben is een relatie met de Almachtige, zoekt gij het Koninkrijk eerst en al de rest zal toegevoegd worden in uw syntheses. God telt en droogt onze tranen. Maar nu heb je je statistieken, gelukkig maar. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.561 Geplaatst 8 februari Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari Op 29-6-2023 om 20:54 zei Hopper: In deze wereld spiegelt de mens zich 'zelve' aan alles wat hij waarneemt, ervaart, ondergaat. En bouwt zo een ego op. Dat kan een goed ego zijn of een kwaad ego zijn, maar beiden zijn vergankelijk. De ANT is een sociologische benadering die stelt dat sociale fenomenen niet alleen worden gevormd door menselijke actoren, maar ook door niet-menselijke actoren, zoals technologieën, objecten en systemen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.021 Geplaatst 8 februari Rapport Share Geplaatst 8 februari 4 uur geleden zei TTC: Maar nu heb je je statistieken, gelukkig maar. En meer, veel meer. Als je in het diepste dal dankbaarheid kunt uiten, dan wandel je pas echt met God. De ellende is de beste leermeester. Leren door ervaring is de beste praktijk. Beter was dat ik mijn order iets lager instelde. Dan werd ik vandaag met wat euro's meer wakker. Want ik vrees dat die vandaag niet veel hoger zal reiken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.561 Geplaatst 8 februari Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari 1 minuut geleden zei Fundamenteel: En meer, veel meer. Als je in het diepste dal dankbaarheid kunt uiten, dan wandel je pas echt met God. De ellende is de beste leermeester. Leren door ervaring is de beste praktijk. Beter was dat ik mijn order iets lager instelde. Dan werd ik vandaag met wat euro's meer wakker. Want ik vrees dat die vandaag niet veel hoger zal reiken. Waar komen die cryptomunten eigenlijk vandaan? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.021 Geplaatst 8 februari Rapport Share Geplaatst 8 februari 26 minuten geleden zei TTC: Waar komen die cryptomunten eigenlijk vandaan? Deze van memes. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.561 Geplaatst 8 februari Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari Zojuist zei Fundamenteel: Deze van memes. Memes? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.021 Geplaatst 8 februari Rapport Share Geplaatst 8 februari 4 minuten geleden zei TTC: Memes? https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Internetmeme Stel nu Trump wordt vermoord, dan gaan er veel memes van hem op het internet de ronde doen en veel belangstelling in zijn cryptomeme komen. En dus de hoogte in schieten zolang het trending is. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.561 Geplaatst 8 februari Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari 8 minuten geleden zei Fundamenteel: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Internetmeme Stel nu Trump wordt vermoord, dan gaan er veel memes van hem op het internet de ronde doen en veel belangstelling in zijn cryptomeme komen. En dus de hoogte in schieten zolang het trending is. Dacht heel even dat je het over memetica wou hebben, niet over moorden en aanverwanten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.021 Geplaatst 8 februari Rapport Share Geplaatst 8 februari 4 minuten geleden zei TTC: Dacht heel even dat je het over memetica wou hebben, niet over moorden en aanverwanten. Het gaat over cryptomemes. Crypto is niet alleen BTC en ETH he, maar die tokens en memes kunnen daar wel aan verbonden zijn, of aan Solana. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.561 Geplaatst 8 februari Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari 2 minuten geleden zei Fundamenteel: Het gaat over cryptomemes. Crypto is niet alleen BTC en ETH he, maar die tokens en memes kunnen daar wel aan verbonden zijn, of aan Solana. Was het al bijna vergeten dat er geen andere bestaan, of ik heb al heel de tijd iets gemist. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.021 Geplaatst 8 februari Rapport Share Geplaatst 8 februari 3 minuten geleden zei TTC: Was het al bijna vergeten dat er geen andere bestaan, of ik heb al heel de tijd iets gemist. Open gewoon een rekening bij een broker and go nuts in Excel Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.561 Geplaatst 8 februari Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari Zojuist zei Fundamenteel: Open gewoon een rekening bij een broker and go nuts in Excel In de periferie van hulpvragen blijft pseudocode een interessant thema, alledaagser dan ik aanvankelijk vermoedde. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.561 Geplaatst 8 februari Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari Op 24-1-2025 om 11:25 zei Fundamenteel: Lol mensen die zich verheerlijken in uw falen, gaan uiteraard twisten bij uw winsten. Ik heb geen goede bedoelingen nodig van een bende als dat. Laat staan van een lgbqter zoals Flawless Victory die enkel aandacht door twist zoekt. Ik heb daar 2 woorden voor: FO Binnen het NSDR-traject trachten we op een begeleide manier een aantal finesses binnen het ABC-complex niet alleen te verhelderen maar ook te verdiepen, bijtijds dermate hypergevoelig dat fluweelzachte handschoentjes niet ongepast lijken. Ook in deze workshop vinden we een aantal theorieën in praktijk gebracht, of dat waar we als leken zonder opleiding begrijpelijkerwijs maar weinig kaas van gegeten hebben, doch hoopvol. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.561 Geplaatst 8 februari Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari Op 11-7-2023 om 14:58 zei Hopper: Je bent abuis, Johannes 1 staat gewoon in de Bijbel. Niet in Wikipedia. Om de leesbaarheid te bevorderen kunnen we vanaf hier misschien beter werken met de standaarden OP-01, OP-02, OP-03 en OP-04. In het andere geval gaan we binnen het afgebakende referentiekader misschien mensen marginaliseren om redenen waar ze zelf omwille van hun kwetsbaarheid op generlei manier nog enige inspraak hebben. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.561 Geplaatst 8 februari Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari Op 30-1-2025 om 22:27 zei Fundamenteel: Ja ik zou zeggen, check tussen woensdag en vrijdag mijn update eens. De grootste investering in mijn leven zal dan plaatsnemen. En het zal niets zijn van wat je verwacht. Het probleem zit misschien niet zozeer in de simplificatie op zich, maar in de hoeveelheid aan combinaties en variaties die erin vervat zitten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.021 Geplaatst 8 februari Rapport Share Geplaatst 8 februari 5 uur geleden zei TTC: Het probleem zit misschien niet zozeer in de simplificatie op zich, maar in de hoeveelheid aan combinaties en variaties die erin vervat zitten. Kijk: Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten