TTC 1.561 Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden Op 1-7-2023 om 10:49 zei Petra.: "Onderscheidingsvermogen, is de weg nu smal, lang, breed en/of kort?" Kwestie van perceptie, denk ik. Maar ach, als men maar happy is met de eigen Weg, vind ik. Misschien dat we het idee van een toegangscontrolematrix wel kunnen koppelen aan het ijsbergmodel zoals gesuggereerd binnen de geesteswetenschappen, zij het sterk vereenvoudigd zodat gewone stervelingen zoals ik, jij en zij, er ook iets van kunnen begrijpen. De suggestie om te werken met een eilandmodel mag binnen deze context redelijkerwijs gezien worden als een poging om een variëteit aan irrelevanties niet als spelbrekers te laten fungeren, niet in de zin van uitsluiting zonder meer dan wel om in alle rust en sereniteit een aantal werkpunten te kunnen detecteren en accentueren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.020 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden 4 uur geleden zei TTC: Het woord 'meta' komt oorspronkelijk uit het Grieks en betekent 'achter', 'na' of 'beyond'. In moderne toepassingen wordt het vaak gebruikt om te verwijzen naar iets dat zelfverwijzend is, op een hoger niveau, of abstract is. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.561 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden 17 minuten geleden zei Fundamenteel: Kunnen ons ook de vraag stellen of luisteren naar de stilte niet hetzelfde is dan luisteren naar wat niet gezegd wordt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.020 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 10 minuten geleden zei TTC: Kunnen ons ook de vraag stellen of luisteren naar de stilte niet hetzelfde is dan luisteren naar wat niet gezegd wordt. Zwijgen is goud en goud is bijna 90 euro per gram. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.561 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 6 minuten geleden zei Fundamenteel: Zwijgen is goud en goud is bijna 90 euro per gram. De parodie in kaart gebracht, de waardering en interpretatie nog een andere kwestie. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.020 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 20 minuten geleden zei TTC: De parodie in kaart gebracht, de waardering en interpretatie nog een andere kwestie. Poesjes borstelen, nageltjes knippen en dan proberen de tandjes te poetsen. Die komen altijd aan mijn voeten krabben en gebruiken soms mijn been als klimpaal. Dat is enorm pijnlijk als die nagels niet geknipt zijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.561 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 9 minuten geleden zei Fundamenteel: Poesjes borstelen, nageltjes knippen en dan proberen de tandjes te poetsen. Die komen altijd aan mijn voeten krabben en gebruiken soms mijn been als klimpaal. Dat is enorm pijnlijk als die nagels niet geknipt zijn. De schade die een enkeling met pijl en boog kan aanrichten is betrekkelijk mild, met kwantumcomputers waarin misschien geheel onbewust daarvan anomalieën het wereldbeeld bepalen wordt dat een andere kwestie. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.561 Geplaatst 46 minuten geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 46 minuten geleden Op 23-1-2025 om 22:27 zei Figulus: De geduldige benadering geeft je de tijd om door fluctuaties heen te kijken en op lange termijn consistent te profiteren van de waardecreatie die in deze markten aanwezig is. Veel vaker, en dat is ervaringskennis, zijn de subtiele raadgevingen van ggz-experten als zielsfluisteringen waar we als leken zonder opleiding wellicht nooit zomaar zouden toe gekomen zijn, dankbaarheid gepast. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten