Spring naar bijdragen

Onderscheidingsvermogen, is de weg nu smal, lang, breed en/of kort?

Aanbevolen berichten

Op 3-7-2024 om 20:28 zei Figulus:

Kijk, eindelijk een reactie van jezelf.

Hedendaagse verzamelingentheoretici bestuderen ook axioma's die niet compatibel zijn met het keuzeaxioma, zoals het axioma van bepaaldheid. In tegenstelling tot het keuzeaxioma worden deze alternatieven gewoonlijk niet voorgesteld als axioma's van de wiskunde, maar alleen als beginselen met interessante gevolgen in de verzamelingenleer.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 4,6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Spinazie (Spinacia oleracea) is een plant uit de amarantenfamilie (Amaranthaceae). Spinazie is verwant aan onder andere ganzenvoet en melde. Het is een snelgroeiende, eenjarige als bladgroente gebruik

Ik hoop dat je je alleen op dit forum zo uitdrukt, anders voorzie ik een enkeltje GGZ instelling.   Hoewel, ze hebben in de meeste instellingen ook internet. Kunnen Hopper en/of TTC dit bevestigen?

Wat met pincet ontrafeld wordt, gaat met de bezem de prullenmand in.

Posted Images

Op 3-7-2024 om 11:10 zei Figulus:

Voor horizonversmelting moet je bij Prediker zijn, niet bij de filosofie die alles uit de lucht grijpt. Bij Prediker is er sprake van ontmoeting tussen God, mens en medemens. Lees dat, en raak betrokken bij de mensen van toen om zodoende meer van jezelf te leren kennen.

Eenmaal dat spectrum voldoende argumenten biedt om als positief te waarderen, kunnen we ook allerhande ggz-adviezen binnen dat kader proberen te positioneren. Voor wie dat wenst tenminste, nooit verplichtend.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Eenmaal dat spectrum voldoende argumenten biedt om als positief te waarderen, kunnen we ook allerhande ggz-adviezen binnen dat kader proberen te positioneren. Voor wie dat wenst tenminste, nooit verplichtend.

Daarom neem ik deel aan het gekende proces dat geen rekening wil houden met wat God gebiedt, en onderwerp ik mij aan de gangbare methode zonder mij daar iets van aan te trekken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Figulus:

Daarom neem ik deel aan het gekende proces dat geen rekening wil houden met wat God gebiedt, en onderwerp ik mij aan de gangbare methode zonder mij daar iets van aan te trekken.

Wellicht daarom dat repeterende dat steeds om dezelfde redenen gefnuikt wordt, amper geloofwaardig dat zoiets überhaupt kan. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei TTC:

Alles valt te omzeilen, dat is het probleem niet. 

Ik noem dat vakmanschap. :D

Zojuist zei Figulus:

Het probleem is relativiteit. Zelfs al lijkt het dat problemen tijdelijk worden opgelost, de onderliggende oorzaken van deze problemen keren steeds weer terug.

De wet van de mens is relatief en makkelijk te omzeilen. :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

We kunnen niet zeggen dat je er geen expert in bent, dat siert je. 

Ja man, mijn eerste les boekhouding was "Elke Belg foefelt!"

En eerlijkheid duurt toch echt veel te lang qua administratief gedoe tussen bureaucratische beulen. 

Als je uw plichten nakomt maar ze beroven u van uw rechten en noemen dat dan nog democratisch, terwijl er geen kat op stemde; is het wijs minstens even corrupt te worden. Mhehehe

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Ja man, mijn eerste les boekhouding was "Elke Belg foefelt!"

En eerlijkheid duurt toch echt veel te lang qua administratief gedoe tussen bureaucratische beulen. 

Als je uw plichten nakomt maar ze beroven u van uw rechten en noemen dat dan nog democratisch, terwijl er geen kat op stemde; is het wijs minstens even corrupt te worden. Mhehehe

Ja, ik heb tonnen verdient aan dat model. Achteraf heb ik er spijt van.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Ja man, mijn eerste les boekhouding was "Elke Belg foefelt!" En eerlijkheid duurt toch echt veel te lang qua administratief gedoe tussen bureaucratische beulen. Als je uw plichten nakomt maar ze beroven u van uw rechten en noemen dat dan nog democratisch, terwijl er geen kat op stemde; is het wijs minstens even corrupt te worden. Mhehehe

Hebben aan ACT AD en AC toegevoegd, wat in metaforen veel simpeler is maar daarom niet steeds beter begrepen. In die zin maken steeds meer variaties van hetzelfde het speelveld niet transparanter, zodat we kunnen zeggen dat het simpele in het complexe zit. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei TTC:

Hebben aan ACT AD en AC toegevoegd, wat in metaforen veel simpeler is maar daarom niet steeds beter begrepen. In die zin maken steeds meer variaties van hetzelfde het speelveld niet transparanter, zodat we kunnen zeggen dat het simpele in het complexe zit. 

En het complexe zit ook in het simpele. Pas als ge erover gaat nadenken, dreig je balans te verliezen. Dus niet teveel bij stilstaan. ;)

1 minuut geleden zei Figulus:

Toch wordt ik wel wakker met het idee dat er iets mis is.

Wat denk je dat er mis is?

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

En het complexe zit ook in het simpele. Pas als ge erover gaat nadenken, dreig je balans te verliezen. Dus niet teveel bij stilstaan. ;)

Wat denk je dat er mis is?

Ik ben er over aan het nadenken.  Misschien is het feit dat ik niet wil onderdoen aan het debet zijn aan het gegeven dat ik oorzaak ben aan een ander zijn falen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Figulus:

Ik ben er over aan het nadenken.  Misschien is het feit dat ik niet wil onderdoen aan het debet zijn aan het gegeven dat ik oorzaak ben aan een ander zijn falen.

Niemand is verantwoordelijk voor de ander, tenzij ouders. ;) Maar ervaring in omgang met anderen schept potentie tot progressie. Fouten laten verbetering toe als 1 ze erkent. Gewoon morgenvroeg lekker uitstrekken, de Heer dankbaar zijn voor nieuwe potenties openstellen. Easier said than done, maar oefening baart kunst.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Niemand is verantwoordelijk voor de ander, tenzij ouders. ;) Maar ervaring in omgang met anderen schept potentie tot progressie. Fouten laten verbetering toe als 1 ze erkent. Gewoon morgenvroeg lekker uitstrekken, de Heer dankbaar zijn voor nieuwe potenties openstellen. Easier said than done, maar oefening baart kunst.

Ik wordt enkel bijna verdrietig van het feit dat ik niet verantwoordelijk kan worden geacht voor andermans keuzes. Toch zij het zo.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Fundamenteel:

Ja man, mijn eerste les boekhouding was "Elke Belg foefelt!" En eerlijkheid duurt toch echt veel te lang qua administratief gedoe tussen bureaucratische beulen.  Als je uw plichten nakomt maar ze beroven u van uw rechten en noemen dat dan nog democratisch, terwijl er geen kat op stemde; is het wijs minstens even corrupt te worden. Mhehehe

En wat was de tweede les?

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Fundamenteel:

Easier said than done, maar oefening baart kunst.

AI-systemen kunnen moeite hebben met het omgaan met onvoorziene of nieuwe situaties die niet in de trainingsdata zijn opgenomen. Dit kan leiden tot onnauwkeurige voorspellingen of suboptimale beslissingen.

Link naar bericht
Deel via andere websites