Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Fundamenteel:

Kunt gij ooit on topic of maakt gij liever andere mensen het onderwerp om geheel naast de kwestie uw gal te spuwen?

Meeste mensen droegen gewoon hun mondmasker waar dat moest. Of ze zich nu lieten vaccineren of niet.

Het is geen toeval dat steeds dezelfde namen bovenaan staan wanneer regeringen ons crises afbeelden om zich als redder op te stellen.

Ik benoem het beleid den boze. Ze krijgen de waarheid niet verkocht dus verdraaien ze alles om de leugen te verkopen. Alsof stikstof onze prioriteit is. Dat er innovatie moet zijn is en minder uitstoot mag wel waar zijn. Maar er zijn veel kwadere goedjes waaraan men voorbij gaat omdat ze economisch veel geld opleveren.

Ik reageer enkel op jou Fundi, dus als ik offtopic ga dan komt dit doordat jij aan het stuur zit..Jij hebt het over mensen die massavormen door den boze.. En dat zowel corona als stikstof hier een bewijs voor is.

 Nogmaals, je hebt het nu over "waarheid niet verkocht, leugen verkopen" dus je schiet op mensen. Die een beleid uitvoeren die jou niet welgevallig is.. Dat er al jaren een crisis is qua stikstof lijkt je te ontgaan.. En dat men dit niet heeft verzonnen maar dat wetenschappers dit al jaren zeggen, ontgaat je ook. 

Dat er nog meer kwadere goedjes zijn kan best. Maar een mens kan maar 1 ding tegelijk goed doen. Beter 1 ding goed dan 10 dingen op 10%.. Maar goed, we gaan ontopic. Dus ik ga je weer lekker negeren. Doe de groeten aan de psycholoog.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 152
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou, een Nazi filmpje publiceren en zeggen dat @Chaim dat wel leuk zal vinden vind ik toch net iets te ver gaan. @Chaim is Joods. Misschien je geschiedenis nog eens nagaan want er in 1940-1945 is gebe

En zo is dat. En niet anders. Want iedereen kan bedenken waar zo'n wereldregering uiteindelijk toe gaat leiden. Eigenlijk hoef je daar niet eens christelijk voor te zijn. En iedereen weet of behoort t

Ik stelde dat een christen niet op partijen kan stemmen die een wereldregering nastreven en pro abortus zijn. De Wet is vervuld en wij weten door den Geest dat abortus moord is.

3 minuten geleden zei Noppert1998:

Ik reageer enkel op jou Fundi, dus als ik offtopic ga dan komt dit doordat jij aan het stuur zit..Jij hebt het over mensen die massavormen door den boze.. En dat zowel corona als stikstof hier een bewijs voor is.

 Nogmaals, je hebt het nu over "waarheid niet verkocht, leugen verkopen" dus je schiet op mensen. Die een beleid uitvoeren die jou niet welgevallig is.. Dat er al jaren een crisis is qua stikstof lijkt je te ontgaan.. En dat men dit niet heeft verzonnen maar dat wetenschappers dit al jaren zeggen, ontgaat je ook. 

Dat er nog meer kwadere goedjes zijn kan best. Maar een mens kan maar 1 ding tegelijk goed doen. Beter 1 ding goed dan 10 dingen op 10%.. Maar goed, we gaan ontopic. Dus ik ga je weer lekker negeren. Doe de groeten aan de psycholoog.

Dat is wat ik ervaar. Ze hebben een vorm van sociaal darwinisme toegepast tijdens corona en van iedereen een risicopatient gemaakt. Omdat ze iedereen hoopte te vaccineren.  Jij mag in de goede intenties van die beleidmakers geloven, ik al lang niet meer. Er is altijd een verborgen agenda. De kopfiguren die toen het thema domineerde, domineren dat nu rond stikstof. Waarvan de "grootste geldschieter" de meeste landbouwgrond bezit.

Wie de officiële narratief nog gelooft is goedgelovig imho.

13 minuten geleden zei antoon:

Als men nu in maart 2023 nog niet opde hoogte is, van hoe het nu werkelijk zit, kan je het net zo goed opgevevn Fundi, zij verkiezen de leugen. Maar dat is hun besluit. 

De communicatie van mensen die de mainstream media opvolgen en geloven delen een gelijkaardige geest. Ze bashen op iedereen die het minste kritiek heeft en maken die persoon het onderwerp om deze te stigmatiseren met dezelfde sequenties aan aantijgeningen. So predictable :)

Wat dus het resultaat van massavorming is. Een beeldig  voorbeeld muaha

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid