Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei Fundamenteel:

Met democraten heb je wereldoorlog 3. Die is nu misschien voorkomen. 

Sweet dreams….. 1Thessalonicensen 5: 3

4 uur geleden zei Fundamenteel:

Nope die zijn dan republikeins. 

Democraten hebben zichzelf wel laten zien nu en zijn al een meer dan 10 jaar geleden de rode lijn overschreden. Dat wordt een moeilijk herstel en bracht potentiëel het definitieve einde van onze traditionele cultuur. 

Volgens het Telegramkanaal van Barron Trump zijn veel democraten in de macht geweest van buitenlandse regeringen. Dit zal volgens hem te zijner tijd allemaal openbaar bekend gemaakt worden.  Mocht je telegram hebben, het is het volgende kanaal: AMEN777>>>BARRON TRUMP

Overigens zijn ook veel christenen die op Trump hebben gestemd zich ervan bewust dat hij misschien een grote misleider is. 

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 262
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Je bedoelt dezelfde Trump die urenlang niet ingreep toen het Capitool door duizenden demonstranten werd bestormd en binnengebroken, met galgen en vlaggen van gewelddadige milities op zak, nadat ze doo

Het is een populaire truuk van populistische politici. Eerst doen ze allerlei extreme uitspraken, waarvan ze heel goed weten dat die veel polarisatie en woede zullen opwekken. Als die woede en kritiek

Wat zorgen geeft is dat hij wil dat de mensen aan hem persoonlijk loyaal zijn. Niet aan de politiek van zijn partij, de GOP, maar aan hem. Hij heeft zich er ook over beklaagd dat de generaals niet aan

Volgens BT is het nu de kalmte voor de storm.  Alle maskers van QAnon ( 17 “operators”) gaan af. Hij heeft het over een “brave new world” die Trump gaat maken en een man die “in de schaduw” klaar zou staan. Bij die laatste opmerking staat een foto van Donald Trump met achter zich een grote deur. Het is niet helemaal duidelijk of hij met die man in de schaduw DT bedoelt, of nog iemand anders.  

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Fundamenteel:

Ik erken wel dat Harris geen "eerlijk" parcours kreeg omdat ze er letterlijk een fractie voor de verkiezingen werd in geworpen. 

Maar ze is en blijft een democraat die zelf geen beleid heeft maar doet wat opgedragen wordt. 

Dat zijn dus mensen die met 1 miljoen dollar in de politiek stappen en er met 1 miljard (en veel meer) uit stappen. Ze handelen ook met voorkennis op de beurs wat er dus toe leidt dat je nooit een eerlijk en transparant bestuur hebt maar dirigeert om zichzelf te verrijken. 

Echte leiders geven de taart aan het volk om zelf de kruimels te nemen. Wat ze nu doen is de taart absurd verdelen om overal een half stuk af te kunnen snoepen. 

Geld moet rollen en de portemonnee is een goed item om kiezers te trekken. Dat heeft Trump goed gezien; die evangelicalen weten wel wat belangrijk is, en zij zijn goed vertegenwoordigd in Amerika. Evangelische geldwolven zijn het die hun behoeften bevredigd krijgen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Figulus:

Geld moet rollen en de portemonnee is een goed item om kiezers te trekken. Dat heeft Trump goed gezien; die evangelicalen weten wel wat belangrijk is, en zij zijn goed vertegenwoordigd in Amerika. Evangelische geldwolven zijn het die hun behoeften bevredigd krijgen.

Ja het gaat de show van ons leven worden,... Misschien. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Ja het gaat de show van ons leven worden,... Misschien. 

We zijn onderweg naar een hybride tussen kapitalisme en communisme. Dit Communalisme wordt de nieuwe economische basis. Het Socio-kapitalisme is niets meer dan collectivisme in een light uitvoering.

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 minuten geleden zei Robert Frans:

Eigenlijk wat je dus nu al in China ziet?

Inderdaad, staatskapitalisme. Door productie en handel uit China te verplaatsen, hoopt Trump de binnenlandse Amerikaanse industrie te versterken en werkgelegenheid terug naar de VS te halen. Daarbij wil hij ook de invloed van China als economische grootmacht beperken, vooral omdat China’s staatsgeleide model vaak wordt gezien als een bedreiging voor westerse vrijemarkteconomieën en democratieën. Zonder Amerika als grootste afnemer van producten stagneert en krimpt die groei wellicht. Trump is niet op zijn achterhoofd gevallen; hij is een pragmatische, resultaatgerichte zakenman en tevens strateeg op het gebied van oorlog.

bewerkt door Figulus
Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Flawless victory:

Uit de berichten van het Telegramkanaal van Barron Trump maak ik op dat als Trump niet gewonnen had cq de verkiezingen (weer) gecorrumpeerd waren  geworden, Trump samen met Q (generaals in het leger) inderdaad de macht zou hebben gegrepen.  

Er is ongetwijfeld geprobeerd de verkiezingen te manipuleren en corrumperen. Echter, de marge is te groot om dat onopvallend te doen. Q doet me denken aan een serie van vroeger: Q&Q, heel geheimzinnig allemaal.

bewerkt door Figulus
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Flawless victory:

Uit de berichten van het Telegramkanaal van Barron Trump maak ik op dat als Trump niet gewonnen had cq de verkiezingen (weer) gecorrumpeerd waren  geworden, Trump samen met Q (generaals in het leger) inderdaad de macht zou hebben gegrepen.  

dus als Trump niet gewonnen had dan waren de verkiezingen weer gecorrumpeerd? Wat the piep?

Is het feit dat Trump gewonnen heeft niet gewoon HET teken dat de verkiezingen niet gecorrumpeerd waren en ook niet toen hij verloor van Biden? 

Q is verzonnen door iemand. Niemand van de generaals in het leger zit daarachter. Tenminste, daar is geen enkel bewijs voor. Even zoeken en dan blijkt door wetenschappelijk onderzoek dat het waarschijnlijk gaat om een sitebeheerder van 4Chan, en een internetgoeroe (iemand die dus weet hoe je met internet mensen kan beinvloeden).

3 uur geleden zei Figulus:

Er is ongetwijfeld geprobeerd de verkiezingen te manipuleren en corrumperen. Echter, de marge is te groot om dat onopvallend te doen. Q doet me denken aan een serie van vroeger: Q&Q, heel geheimzinnig allemaal.

Haha, wat een domme uitspraak. Zou, als het gecorrumpeerd zijn, de marge juist niet heel klein zijn? Al bijvoorbaat?

Trump heeft zelfs gewonnen in staten die normaal van de Democraten zijn. Dit is juist het bewijs dat de democratie in Amerika wel degelijk nog deugd..Of zou Trump de verkiezingen hebben gecorrumpeerd? De marge is wel heel groot. Bij Putin (iemand die zoals iedereen weet de boel bedonderd) is de marge immers ook heel groot?

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Paulus888:

Haha, wat een domme uitspraak. Zou, als het gecorrumpeerd zijn, de marge juist niet heel klein zijn? Al bijvoorbaat?

Trump heeft zelfs gewonnen in staten die normaal van de Democraten zijn. Dit is juist het bewijs dat de democratie in Amerika wel degelijk nog deugd..Of zou Trump de verkiezingen hebben gecorrumpeerd? De marge is wel heel groot. Bij Putin (iemand die zoals iedereen weet de boel bedonderd) is de marge immers ook heel groot?

Het punt is juist dat de marge zó groot is dat onopvallend sjoemelen onmogelijk is. Zelfs met manipulatie blijft een aanzienlijk verschil zichtbaar.

bewerkt door Figulus
Link naar bericht
Deel via andere websites
14 uur geleden zei Paulus888:

Q is verzonnen door iemand. Niemand van de generaals in het leger zit daarachter. Tenminste, daar is geen enkel bewijs voor. Even zoeken en dan blijkt door wetenschappelijk onderzoek dat het waarschijnlijk gaat om een sitebeheerder van 4Chan, en een internetgoeroe (iemand die dus weet hoe je met internet mensen kan beinvloeden).

Ik schrijf ook niet dat Q niet verzonnen is, maar ik beschrijf wat Barron Trump op zijn Telegramkanaal schrijft.   In mijn optiek is alles, inclusief dit Telegramkanaal, doorgestoken kaart, en ligt Trump gewoon in bed met de rest van de elite.  Trump gaat de put echt niet dempen (“drain the swamp”) in vier jaartjes tijd.  Trump maakt de weg vrij voor de antichrist.  Trump moest naar ik geloof winnen om het plan van God uit te voeren. Trump gaat Israël helpen zodat ze de tempel mogen bouwen. Ik geloof dat Trump de ruiter op het witte paard is uit Openbaring 6.  Men denkt in het algemeen dat de ruiter op het witte paard de  Antichrist zelf al is, maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn. De ruiter op het witte paard is uitgaande om te overwinnen maar met een boog zonder pijl. Hij maakt m.i. dan ook de weg vrij voor de andere paarden en de A.C. Biden of Harris hadden dat nooit kunnen verwezenlijken. Trump en consorten kunnen dat wel.

Het is in ieder geval foute boel met Trump. Quantum Financial System, “a brave new world”, en Elon Musk praat openlijk over “novus ordo seclorum”.  Dan weet je al hoe laat het is.  Musk is tegenwoordig de persoonlijk raadgever van Trump. https://www.gelderlander.nl/buitenland/de-rijkste-mens-op-aarde-wordt-nu-adviseur-van-de-machtigste-heel-beangstigend~a249d3c5/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.nl%2F

Link naar bericht
Deel via andere websites
37 minuten geleden zei Flawless victory:

Ik schrijf ook niet dat Q niet verzonnen is, maar ik beschrijf wat Barron Trump op zijn Telegramkanaal schrijft.   In mijn optiek is alles, inclusief dit Telegramkanaal, doorgestoken kaart, en ligt Trump gewoon in bed met de rest van de elite.  Trump gaat de put echt niet dempen (“drain the swamp”) in vier jaartjes tijd.  Trump maakt de weg vrij voor de antichrist.  Trump moest naar ik geloof winnen om het plan van God uit te voeren. Trump gaat Israël helpen zodat ze de tempel mogen bouwen. Ik geloof dat Trump de ruiter op het witte paard is uit Openbaring 6.  Men denkt in het algemeen dat de ruiter op het witte paard de  Antichrist zelf al is, maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn. De ruiter op het witte paard is uitgaande om te overwinnen maar met een boog zonder pijl. Hij maakt m.i. dan ook de weg vrij voor de andere paarden en de A.C. Biden of Harris hadden dat nooit kunnen verwezenlijken. Trump en consorten kunnen dat wel.

Het is in ieder geval foute boel met Trump. Quantum Financial System, “a brave new world”, en Elon Musk praat openlijk over “novus ordo seclorum”.  Dan weet je al hoe laat het is.  Musk is tegenwoordig de persoonlijk raadgever van Trump. https://www.gelderlander.nl/buitenland/de-rijkste-mens-op-aarde-wordt-nu-adviseur-van-de-machtigste-heel-beangstigend~a249d3c5/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.nl%2F

tjee man, je bent echt niet meer te helpen vrees ik.. Al die kanalen die je volgt..Allemaal met clickbait titels..

Veel plezier met je jaren van negativiteit aan kanalen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Paulus888:

tjee man, je bent echt niet meer te helpen vrees ik.. Al die kanalen die je volgt..Allemaal met clickbait titels..

Veel plezier met je jaren van negativiteit aan kanalen. 

Wat voor jou negativiteit is is voor een gelovige positiviteit. Wij zien uit naar de Wederkomst en dit zijn allemaal tekenen  van de op handen zijnde Wederkomst. Zijn gemeente (de Bruid) ziet reikhalzend uit naar de Bruidegom. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei Flawless victory:

Wat voor jou negativiteit is is voor een gelovige positiviteit. Wij zijn uit naar de Wederkomst en dit zijn allemaal teken  van de op handen zijnde Wederkomst. Zijn gemeente (de Bruid) ziet reikhalzend uit naar de Bruidegom. 

Christenen denken dat al 2000 jaar, dus je bent niet de eerste die er zo over denkt. Er is geen enkele concrete aanwijzing, behalve  dat christenen van allen tijden alles aangrijpen om bevestiging te vinden van hun denkbeelden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
26 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Christenen denken dat al 2000 jaar, dus je bent niet de eerste die er zo over denkt. Er is geen enkele concrete aanwijzing, behalve  dat christenen van allen tijden alles aangrijpen om bevestiging te vinden van hun denkbeelden.

Gods tijdklok voor  Israël en daarmee de hele wereld is gaan lopen op het moment dat de staat Israël in een dag werd uitgeroepen. In 1948 dus.  

Christenen zien uit naar het Bestuur van onze Heer Jezus Christus. Atheïsten zien uit naar menselijk zelfbestuur zonder inmenging van religie.   Het rijk van het beest zal van religie en zelfbestuur een hybride gedrocht maken. Het heet niet voor niets beest. Misschien wordt het wel een soort milieureligie. 

https://www.zoeklicht.nl/artikelen/israel-en-de-eindtijd-deel-2

Link naar bericht
Deel via andere websites
27 minuten geleden zei Flawless victory:

Gods tijdklok voor  Israël en daarmee de hele wereld is gaan lopen op het moment dat de staat Israël in een dag werd uitgeroepen. In 1948 dus.  

Christenen zien uit naar het Bestuur van onze Heer Jezus Christus. Atheïsten zien uit naar menselijk zelfbestuur zonder inmenging van religie.   Het rijk van het beest zal van religie en zelfbestuur een hybride gedrocht maken. Het heet niet voor niets beest. Misschien wordt het wel een soort milieureligie. 

https://www.zoeklicht.nl/artikelen/israel-en-de-eindtijd-deel-2

Werd Israel in 1 dag uitgeroepen? In welk sprookjeswereld was dat?

Wat hebben hybride gedrochten te maken met een beest?

Link naar bericht
Deel via andere websites
27 minuten geleden zei Flawless victory:

Gods tijdklok voor  Israël en daarmee de hele wereld is gaan lopen op het moment dat de staat Israël in een dag werd uitgeroepen. In 1948 dus

Invulling van het verwachtingspatroon door recente generatie. Christenen zien al uit naar een wederkomst sinds dat er werd opgeschreven dat hij spoedig terug zou komen. Na 2000 jaar zou het duidelijk moeten zijn dat dit niet is gebeurd.

30 minuten geleden zei Flawless victory:

Atheïsten zien uit naar menselijk zelfbestuur zonder inmenging van religie

Er is altijd al sprake geweest van feitelijk menselijk bestuur zonder een God. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
36 minuten geleden zei Paulus888:

Werd Israel in 1 dag uitgeroepen? 

Het uitroepen zelf duurde waarschijnlijk niet meer dan enkele minuten.

35 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Invulling van het verwachtingspatroon door recente generatie. Christenen zien al uit naar een wederkomst sinds dat er werd opgeschreven dat hij spoedig terug zou komen. Na 2000 jaar zou het duidelijk moeten zijn dat dit niet is gebeurd.

Christus is al weer eeuwenlang terug.  Galaten 2:20-21 Daarom leef ik zelf niet meer, maar Christus leeft in mij

Die wederkomst gelovigen geloven nog in een fysieke wederkomst.  Paulus spreekt dat tegen: het gaat om de innerlijke Christus.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Hopper:

Het uitroepen zelf duurde waarschijnlijk niet meer dan enkele minuten.

Dat is bij elke uitroepen natuurlijk.. Maar de aanloop duurde veel langer en ook de nasleep ervan. Al in 1890 was het idee geopperd voor een nieuw Israel.

4 minuten geleden zei Hopper:

Christus is al weer eeuwenlang terug.  Galaten 2:20-21 Daarom leef ik zelf niet meer, maar Christus leeft in mij

Die wederkomst gelovigen geloven nog in een fysieke wederkomst.  Paulus spreekt dat tegen: het gaat om de innerlijke Christus.

Dit heb ik al meermalen ontkracht maar het is je blijkbaar ontgaan?

Citaat

51 Ziet, ik zeg u een verborgenheid: wij zullen wel niet allen ontslapen, maar wij zullen allen veranderd worden;

52 In een punt des tijds, in een ogenblik, met de laatste bazuin; want de bazuin zal slaan, en de doden zullen onverderfelijk opgewekt worden, en wij zullen veranderd worden.

53 Want dit verderfelijke moet onverderfelijkheid aandoen, en dit sterfelijke moet onsterfelijkheid aandoen.

Citaat

13 Doch, broeders, ik wil niet, dat gij onwetende zijt van degenen, die ontslapen zijn, opdat gij niet bedroefd zijt, gelijk als de anderen, die geen hoop hebben.

14 Want indien wij geloven, dat Jezus gestorven is en opgestaan, alzo zal ook God degenen, die ontslapen zijn in Jezus, weder brengen met Hem.

15 Want dat zeggen wij u door het Woord des Heeren, dat wij, die levend overblijven zullen tot de toekomst des Heeren, niet zullen voorkomen degenen, die ontslapen zijn.

16 Want de Heere Zelf zal met een geroep, met de stem des archangels, en met de bazuin Gods nederdalen van den hemel; en die in Christus gestorven zijn, zullen eerst opstaan;

17 Daarna wij, die levend overgebleven zijn, zullen te zamen met hen opgenomen worden in de wolken, den Heere tegemoet, in de lucht; en alzo zullen wij altijd met den Heere wezen.

18 Zo dan, vertroost elkander met deze woorden.

Dus je spreekt Paulus voor de zoveelste keer tegen. En zou jij het beter weten dan Paulus?

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 minuten geleden zei Hopper:

Je hebt het nooit ontkracht, want het staat gewoon in de Bijbel. 

Je citeert het zelf notabene...

Klopt. I kciteer Paulus dat het om een uiterlijke Christus/Jezus gaat en niet om een innerlijke.. Die man komt namelijk terug op de wolken. Ook citeer ik Paulus dat het om een hiernamaals gaat, de doden worden immers aan het einde der tijden opgewekt en gaan de dan nog levenden tegemoet op de wolken.

Tis en blijft moeilijk als je niet uit de bijbel kan cherrypicken zoals jij iedere dag doet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Paulus888:

Klopt. I kciteer Paulus dat het om een uiterlijke Christus/Jezus gaat en niet om een innerlijke.. Die man komt namelijk terug op de wolken. Ook citeer ik Paulus dat het om een hiernamaals gaat, de doden worden immers aan het einde der tijden opgewekt en gaan de dan nog levenden tegemoet op de wolken.

Tis en blijft moeilijk als je niet uit de bijbel kan cherrypicken zoals jij iedere dag doet.

Paulus leeft naar eigen zeggen zelf niet meer, maar Christus leeft in hem.   Hoeveel innerlijker wil je het hebben?  Zie ook de verzen die je zelf geciteerd hebt:

51 Ziet, ik zeg u een verborgenheid: wij zullen wel niet allen ontslapen, maar wij zullen allen veranderd worden;

52 In een punt des tijds, in een ogenblik, met de laatste bazuin; want de bazuin zal slaan, en de doden zullen onverderfelijk opgewekt worden, en wij zullen veranderd worden.

53 Want dit verderfelijke moet onverderfelijkheid aandoen, en dit sterfelijke moet onsterfelijkheid aandoen.

De sterfelijke mens moet onsterfelijkheid aandoen, de (sterfelijke) natuurlijke mens moet eerst sterven voordat de innerlijke Christus kan opstaan.   Dat is de mystieke dood.

bewerkt door Hopper
Link naar bericht
Deel via andere websites