Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei 010:

Zou hij misschien jou definitieve kunnen geven van een echte man en een echte vrouw?

 Ik zou zeggen ga stage lopen  op de kraamafdeling en vraag aan de verloskundige hoe hij/zij constateert of het een jongetje of een meisje is. Dat is geen hogere wiskunde. Heel eenvoudig.

bewerkt door Divine_will
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 162
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Wat is er erger, je kind blootstellen aan drag Queens of iemand zwaar mishandelen? Lastig hoor...... Wat zou Jezus hier van vinden?

Onwetendheid kan je niet bijstaan met nuances omdat ze geen dialoog maar debat zoeken om hun narcistische zelf te presenteren. From such turn away.

Het standpunt van de bijbel is duidelijk. De bijbel keurt homoseksualiteit af. Sommigen proberen het bijbels goed te praten door een heel vreemde draai te geven aan de teksten.  Maarja, wat moete

15 uur geleden zei sandingisaskill:

Bedankt voor de bevestiging van mijn gedachten hieromtrent. Laat je niet inpakken door emotieve toestanden.

Vanaf minuut 18:15

Uneducated therapists and doctors.

Vanaf minuut 22:50

I shouldnt have been allowed to transition

 

Ik voel niet de behoefte om de overige filmpjes ook te analyseren. Reken maar op een laken van hetzelfde pak. Ik heb meer te doen.

 

Ieder mens, ook  de transgender blijft onder de toorn zolang ze Jezus Christus niet als hun persoonlijke Verlosser hebben aanvaard en Hem navolgen. Dat is de issue niet. Jij beweert alleen dat de daders van de ontmannelijking en ontvrouwelijking  geen verantwoordelijkheid hebben en dat degenen die ervoor hebben gekozen hun lichaam te laten converteren in de tegenovergestelde sekse niet aan zelfreflectie zouden doen. Dat doen velen wel degelijk. En daarin mag ook benoemd worden dat artsen in hun rol tekort zijn geschoten.  Er wordt altijd beweerd dat er grondig onderzoek werd gedaan. Dat is nu aantoonbaar onjuist. En dat mogen die mensen gewoon aangeven want dat is ook deel van de waarheid. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Divine_will:

Jij beweert alleen dat de daders van de ontmannelijking en ontvrouwelijking  geen verantwoordelijkheid hebben en dat degenen die ervoor hebben gekozen hun lichaam te laten converteren in de tegenovergestelde sekse niet aan zelfreflectie zouden doen.

Dat is te kort door de bocht geformuleerd. Ik beschouw het als een één-tweetje. Maar de uiteindelijke verantwoordelijke over het lichaam dat je door God gegeven is, ben je zelf.

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 uur geleden zei Divine_will:

 Ik zou zeggen ga stage lopen  op de kraamafdeling en vraag aan de verloskundige hoe hij/zij constateert of het een jongetje of een meisje is. Dat is geen hogere wiskunde. Heel eenvoudig.

In verreweg de meeste gevallen is dat inderdaad zo.  Maar wat als een kind krijgt dat niet bakt onder 'verreweg de meeste gevallen', maar onder de gevallen waarin het niet zo eenvoudig is?

 

11 uur geleden zei Divine_will:

En daarin mag ook benoemd worden dat artsen in hun rol tekort zijn geschoten.

En aangezien je jouw god als schepper ziet,  mag die op dergelijke schepsels ook worden aangesproken neem ik aan,  want die is daar dan ook tekort geschoten?  Of meet je hier met twee maten? 

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
20 uur geleden zei Divine_will:

 Ik zou zeggen ga stage lopen  op de kraamafdeling en vraag aan de verloskundige hoe hij/zij constateert of het een jongetje of een meisje is. Dat is geen hogere wiskunde. Heel eenvoudig.

Dat vroeg ik niet, ik vroeg wat is jou defenitie van een echte man en een echte vrouw. Niet altijd is het geslacht van het kind direct duidelijk als het geboren is. Dit gebeurt zo'n 30 a 50 keer per jaar.

https://m.youtube.com/watch?v=T-mP_8rTqfQ

bewerkt door 010
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei 010:

Dat vroeg ik niet, ik vroeg wat is jou defenitie van een echte man en een echte vrouw. Niet altijd is het geslacht van het kind direct duidelijk als het geboren is. Dit gebeurt zo'n 30 a 50 keer per jaar.

https://m.youtube.com/watch?v=T-mP_8rTqfQ

Als een mens zo diep gezonken is  dat hij zelfs om een persoonlijke definitie moet vragen van wat een echte man en een echte vrouw is, dan helpt geen definitie hem meer.  Bij jou is alles vloeibaar. Dan dank ik God op mijn blote knietjes dat mijn treintje niet over jouw spoortje loopt. Maar wees gerust: de hemel en de aarde zullen voorbijgaan maar Zijn Woorden zullen nooit voorbij gaan. (Mat.24:5; Marc.13:31; Luc.21:29-33).

Er is dus hoop ook voor jou.

bewerkt door Divine_will
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Divine_will:

Als een mens zo diep gezonken is  dat hij zelfs om een persoonlijke definitie moet vragen van wat een echte man en een echte vrouw is, dan helpt geen definitie hem meer.  Bij jou is alles vloeibaar. Dan dank ik God op mijn blote knietjes dat mijn treintje niet over jouw spoortje loopt. Maar wees gerust: de hemel en de aarde zullen voorbijgaan maar Zijn Woorden zullen nooit voorbij gaan. (Mat.24:5; Marc.13:31; Luc.21:29-33).

Er is dus hoop ook voor jou.

Waarom wil je niet gewoon de defenitie geven?  Is het teveel gevraagd?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 16-3-2022 om 18:52 zei 010:

Waarom wil je niet gewoon de defenitie geven?  Is het teveel gevraagd?

Mag ik het zeggen? 🙂 Mannen hebben xy chromosomen en vrouwen xx chromosomen, heb ik bij biologie geleerd. Mensen zijn voor zover ik weet nog niet in staat het DNA aan te passen van levende volwassen mensen.

Transgenderisme kan wetenschappelijk niet ondersteund worden. Is ook een reden dat zelfs Richard Dawkins zich ertegen aan bemoeid heeft.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Goeiemoggel:

Mag ik het zeggen? 🙂 Mannen hebben xy chromosomen en vrouwen xx chromosomen, heb ik bij biologie geleerd. Mensen zijn voor zover ik weet nog niet in staat het DNA aan te passen van levende volwassen mensen.

Er zijn ook vrouwen die XY hebben. Als je ongevoelig bent voor testosteron en je hebt XY chromosoom dan ontwikkel je je alsnog tot een vrouw. Dus nogmaals, wat is een echte man en wat is een echte vrouw?

https://www.erfelijkheid.nl/ziektes/androgeen-ongevoeligheids-syndroom

Citaat

Transgenderisme kan wetenschappelijk niet ondersteund worden. Is ook een reden dat zelfs Richard Dawkins zich ertegen aan bemoeid heeft.

Transgenders hebben afwijkingen in hun brein die niet overeenkomen met hun biologisch geslacht maar wel hun gender.

https://www.eoswetenschap.eu/psyche-brein/transgenderbrein-werkt-omgekeerd

https://www.lumc.nl/over-het-lumc/nieuws/2014/september/Brein-transseksuelen-wijkt-af-van-dat-van-hun-biologische-sekse/

bewerkt door 010
Link naar bericht
Deel via andere websites
29 minuten geleden zei 010:

Er zijn ook vrouwen die XY hebben. Als je ongevoelig bent voor testosteron en je hebt XY chromosoom dan ontwikkel je je alsnog tot een vrouw. Dus nogmaals, wat is een echte man en wat is een echte vrouw?

Het is natuurlijk flauwekul om mutaties op te voeren als argument.

Link naar bericht
Deel via andere websites
45 minuten geleden zei 010:

Er zijn ook vrouwen die XY hebben. Als je ongevoelig bent voor testosteron en je hebt XY chromosoom dan ontwikkel je je alsnog tot een vrouw. Dus nogmaals, wat is een echte man en wat is een echte vrouw?

https://www.erfelijkheid.nl/ziektes/androgeen-ongevoeligheids-syndroom

Transgenders hebben afwijkingen in hun brein die niet overeenkomen met hun biologisch geslacht maar wel hun gender.

https://www.eoswetenschap.eu/psyche-brein/transgenderbrein-werkt-omgekeerd

https://www.lumc.nl/over-het-lumc/nieuws/2014/september/Brein-transseksuelen-wijkt-af-van-dat-van-hun-biologische-sekse/

Kunnen we dan niet stellen dat alle mensen met XY chromosomen en werkzame SRY-genen mannen zijn en de rest is vrouw?

De laatste twee links naar de onderzoeken met hersenscans geven alleen correlatie en geen causatie aan.

Wat ik frapant vindt is dat je laatste link ook stelt dat genderdysforie onder 1 procent van de bevolking voorkomt. Dat suggereert een vast percentage terwijl het aantal transgenders en ook het aandeel LHBTI van de bevolking als geheel ieder jaar toeneemt, met name onder jongeren.

Uit onderzoek blijkt dat men al van genderidenteit wisselt na het lezen van een wetenschappelijk artikel. Haastig vermeldt men daarbij: correlatie, niet causatie!

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Goeiemoggel:

Kunnen we dan niet stellen dat alle mensen met XY chromosomen en werkzame SRY-genen mannen zijn en de rest is vrouw?

Misschien wel.

1 uur geleden zei Goeiemoggel:

De laatste twee links naar de onderzoeken met hersenscans geven alleen correlatie en geen causatie aan.

Er zijn wel degelijk verschillen gevonden in het brein. Misschien dat niet alle verschillen voor transsexualiteit zorgen, maar het is te toevallig om het weg te wimpelen.

1 uur geleden zei Goeiemoggel:

Wat ik frapant vindt is dat je laatste link ook stelt dat genderdysforie onder 1 procent van de bevolking voorkomt. Dat suggereert een vast percentage terwijl het aantal transgenders en ook het aandeel LHBTI van de bevolking als geheel ieder jaar toeneemt, met name onder jongeren.

Wie zegt dat het toeneemt? Waar blijkt dat uit? En zou het misschien ook niet kunnen dat tegenwoordig meer mensen hier voor durven uit te komen?

1 uur geleden zei Goeiemoggel:

Uit onderzoek blijkt dat men al van genderidenteit wisselt na het lezen van een wetenschappelijk artikel. Haastig vermeldt men daarbij: correlatie, niet causatie!

???

2 uur geleden zei sandingisaskill:

Het is natuurlijk flauwekul om mutaties op te voeren als argument.

Want?

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei 010:

Misschien wel.

Er zijn wel degelijk verschillen gevonden in het brein. Misschien dat niet alle verschillen voor transsexualiteit zorgen, maar het is te toevallig om het weg te wimpelen.

Wie zegt dat het toeneemt? Waar blijkt dat uit? En zou het misschien ook niet kunnen dat tegenwoordig meer mensen hier voor durven uit te komen?

???

Want?

Kijk bijvoorbeeld naar dit artikel:

https://www.google.com/amp/s/amp.theguardian.com/world/2022/feb/17/lgbtq-americans-gallup-poll-survey

Hoe verklaar jij de 21% in generatie Z versus oudere generaties? En het einde is nog lang niet in zicht vermoed ik, dit is nog maar het begin ben ik bang. Wie weet gaan we naar de 30% of meer. Waarom stelt niemand hier kritische vragen bij? Wat voor gevolgen heeft dit op de lange termijn?

 

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Goeiemoggel:

Kijk bijvoorbeeld naar dit artikel:

https://www.google.com/amp/s/amp.theguardian.com/world/2022/feb/17/lgbtq-americans-gallup-poll-survey

Hoe verklaar jij de 21% in generatie Z versus oudere generaties? En het einde is nog lang niet in zicht vermoed ik, dit is nog maar het begin ben ik bang. Wie weet gaan we naar de 30% of meer. Waarom stelt niemand hier kritische vragen bij? Wat voor gevolgen heeft dit op de lange termijn?

 

 

 

Misschien omdat de definitie veranderd is of omdat er meer mensen er voor durven uit te komen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 19-3-2022 om 09:27 zei 010:

Misschien omdat de definitie veranderd is of omdat er meer mensen er voor durven uit te komen.

Eugenetica, massavorming en de invloed van de TV die het goede en slechte uitbeeldt. Na jaren massavorming: Wat goed is krijgt een puntensysteem in het brein, zoals een like button, wat slecht is het stigma. Klokkenluiders worden nog tot op de dag van vandaag vermoordt. En de mens is een aapje op dat vlak, na-aper. Wat de TV en andere media op grote schaal lang genoeg herhalen is de “waarheid”. De grote misleiding.

Men is aan een cultuuroorlog begonnen lang voor we ons daar bewust van werden. Ja zij verspreiden zelf ziektes, gentherapieën en modificeren de mens reeds. Puberteit die steeds vroeger aanzet, ADHD en ASS stijgt ook als geen ander, en daar is een bewezen link in vivo met pillen van de big pharma te vinden.  De hormoonbalans wordt moedwillig verstoord.

Ik zal wel vasthouden aan de Bijbel. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Fundamenteel:

Eugenetica, massavorming en de invloed van de TV die het goede en slechte uitbeeldt. Na jaren massavorming: Wat goed is krijgt een puntensysteem in het brein, zoals een like button, wat slecht is het stigma. Klokkenluiders worden nog tot op de dag van vandaag vermoordt. En de mens is een aapje op dat vlak, na-aper. Wat de TV en andere media op grote schaal lang genoeg herhalen is de “waarheid”. De grote misleiding.

Men is aan een cultuuroorlog begonnen lang voor we ons daar bewust van werden. Ja zij verspreiden zelf ziektes, gentherapieën en modificeren de mens reeds. Puberteit die steeds vroeger aanzet, ADHD en ASS stijgt ook als geen ander, en daar is een bewezen link in vivo met pillen van de big pharma te vinden.  De hormoonbalans wordt moedwillig verstoord.

Dat zijn grote bewerkingen. Zijn door ook bewijzen voor?

2 uur geleden zei Fundamenteel:

Ik zal wel vasthouden aan de Bijbel. 

Wat voor bewijs is er nodig om jou van je standpunt te veranderen? Bijvoorbeeld als het gaat dat transeksualiteit echt bestaat?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei 010:

Dat zijn grote bewerkingen. Zijn door ook bewijzen voor?

Wat voor bewijs is er nodig om jou van je standpunt te veranderen? Bijvoorbeeld als het gaat dat transeksualiteit echt bestaat?

Ja in vivo zei ik toch. Ook is er een verband naast die muizen met de mens te rijmen. https://www.nature.com/articles/s41574-021-00553-7

Wat het tipje van de ijsberg nog maar is. Vrouwen worden met alle eitjes geboren en die worden -naar mijn opinie na eigen observatie- reeds beïnvloedt om de mens al voor de geboorte aan te passen. 

De aanslag op het mannelijke zaad is trouwens niet te overzien. De Bijbel leert ons over deze tijd en door de reeds honderdtal vervulde profetieën, kies ik eieren voor mijn geld en sta ik bij mijn Godsgegeven rechten die me waarschuwde voor die eugenetica van de antichrist, die daar ooit een kenteken (QR code?) aan zal koppelen om de mensheid geheel aan diens toorn te onderwerpen. We kunnen er toch echt niet meer naast kijken?!

Link naar bericht
Deel via andere websites
42 minuten geleden zei 010:

Dat zijn grote bewerkingen. Zijn door ook bewijzen voor?

Wat voor bewijs is er nodig om jou van je standpunt te veranderen? Bijvoorbeeld als het gaat dat transeksualiteit echt bestaat?

De oorzaak van transseksualiteit in de biologie is nog niet vastgesteld. Dat is ook de reden dat iedereen op zijn eigen gevoel mag afgaan om te bepalen of ze transseksueel zijn. Het gevoel in plaats van biologische feiten is leidend geworden.

Daarnaast is die toename van 0,5% naar 21% in een paar generaties niets anders dan veroorzaakt door maatschappelijke ontwikkelingen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 minuten geleden zei Goeiemoggel:

De oorzaak van transseksualiteit in de biologie is nog niet vastgesteld. Dat is ook de reden dat iedereen op zijn eigen gevoel mag afgaan om te bepalen of ze transseksueel zijn. Het gevoel in plaats van biologische feiten is leidend geworden.

Het feit is dat er verschillen in het brein zijn gevonden tussen niet transgender en mensen die wel transgenders zijn. Vermoedelijk is er ook een genetische basis voor transgender zijn.

23 minuten geleden zei Goeiemoggel:

Daarnaast is die toename van 0,5% naar 21% in een paar generaties niets anders dan veroorzaakt door maatschappelijke ontwikkelingen.

Waar blijkt dit uit?

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei 010:

Het feit is dat er verschillen in het brein zijn gevonden tussen niet transgender en mensen die wel transgenders zijn. Vermoedelijk is er ook een genetische basis voor transgender zijn.

Waar blijkt dit uit?

Gebrek aan bewijs dat een oorzaak in het DNA aantoont. Zoals ik eerder zei betekent overeenkomst niet een oorzakelijk verband. Daarnaast zijn de maatschappelijke ontwikkelingen een niet te ontkennen factor.

Ik ben eerder benieuwd naar de lange termijn gevolgen van dit alles. Ik kan nu al voorspellen dat dit bijvoorbeeld de bevolkingsgroei niet ten goede gaat komen 🙂 en nee dat is echt niet positief.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Goeiemoggel:

Gebrek aan bewijs dat een oorzaak in het DNA aantoont. Zoals ik eerder zei betekent overeenkomst niet een oorzakelijk verband. Daarnaast zijn de maatschappelijke ontwikkelingen een niet te ontkennen factor.

Weet je het maakt eigenlijk nog niet eens wat uit dat we de directe oorzaak weten van transseksualiteit. Mensen ervaren transseksualiteit en er zijn verschillen gevonden in het brein. De wetenschap hoeft nog niet iets direct aan te tonen om te bewijzen dat iets bestaat. Ik zal als voorbeeld donkere materie geven. Vroeger dachten we dat alle materie uit atomen bestaat. Op een gegeven moment ging met de snelheid van sterren meten in sterrenstelsels. Wat blijkt, ze bewegen veel sneller dan wat me zou verwachten. We missen dus materie, 80% in dit geval. Maar niemand heeft de donkere materie ooit gezien en niemand weet waar het uit bestaat. Toch weten we dat het er is. 

 

1 minuut geleden zei Goeiemoggel:

Ik ben eerder benieuwd naar de lange termijn gevolgen van dit alles. Ik kan nu al voorspellen dat dit bijvoorbeeld de bevolkingsgroei niet ten goede gaat komen 🙂 en nee dat is echt niet positief.

Er leven meer dan 8 miljard mensen op deze aarde. Een nog verdere bevolkingsgroei zou niet goed voor onze planeet zijn ( en uiteindelijk ook voor onszelf).

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei 010:

Weet je het maakt eigenlijk nog niet eens wat uit dat we de directe oorzaak weten van transseksualiteit. Mensen ervaren transseksualiteit en er zijn verschillen gevonden in het brein. De wetenschap hoeft nog niet iets direct aan te tonen om te bewijzen dat iets bestaat. Ik zal als voorbeeld donkere materie geven. Vroeger dachten we dat alle materie uit atomen bestaat. Op een gegeven moment ging met de snelheid van sterren meten in sterrenstelsels. Wat blijkt, ze bewegen veel sneller dan wat me zou verwachten. We missen dus materie, 80% in dit geval. Maar niemand heeft de donkere materie ooit gezien en niemand weet waar het uit bestaat. Toch weten we dat het er is. 

 

Er leven meer dan 8 miljard mensen op deze aarde. Een nog verdere bevolkingsgroei zou niet goed voor onze planeet zijn ( en uiteindelijk ook voor onszelf).

Juist bij Donkere Materie wordt de laatste jaren ernstige vraagtekens gesteld, het zal me niet verbazen als die hypothese binnenkort afgewezen wordt. 

Los daarvan bevestig je precies hoe men er over denkt, bewijs of geen bewijs, ieder mens mag zijn wat hij denkt te zijn. Maar in de kerk wordt er gezwaaid met het argument dat er bewijs is. Want als God je zo geschapen heeft dan moet het zo zijn. Maar God schept mensen niet in een verkeerd lichaam, dat is bijbels gezien axiomatisch.

Wat betreft de bevolkingsgroei die gaat over niet al te lange tijd dalen en hard ook. Bevolkingsgroeipercentages vallen de laatste jaren al steeds lager uit dan in prognoses was voorspeld. India zit bijvoorbeeld nu al rond 2.1 en dat is de ondergrens van het vervaningsniveau voor de bevolking.

Dit is net als een gletsjer effect, het gaat smelten gaat langzaam, maar het is niet meer te stoppen en de gevolgen ervan kunnen verwoestend zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid