Spring naar bijdragen

Verzoeking of beproeving


Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei Gaitema:

Het staat in de bijbel en ik zie dat als verlijden om de brede weg op te gaan. Om God vaarwel te zeggen. Onze samenleving zit daar vol van onder andere. 

Jij gelooft in een God die van je houdt en die vervolgens allemaal mensen op jouw weg stuurt om je te verleiden weer weg te gaan.... Oké... de vreemde dingen die mensen soms geloven. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 76
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De opmerking van @Kaasjeskruid zette me aan het denken, dank je wel KK, omdat hij zei dat 'verzoeken' en 'beproeven' voor hem synoniemen zijn. Ik persoonlijk voelde dat niet zo. Maar toen ik het nakee

Ik wil niet zeuren, WdG, maar kun je dit vanuit de Bijbel onderbouwen? Ik heb altijd begrepen dat verzoeking bedoeld is om iemand te laten struikelen en beproeving is bedoeld om iemand uiteindel

Is dat zo? Job was een zondaar, en moest begrijpen dat hij een Verlosser nodig had. Hij was menselijk gezien "goed", niks meer. In feite wist Abraham al dat God voor het offer zou zorgen. Abrah

29 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Jij gelooft in een God die van je houdt en die vervolgens allemaal mensen op jouw weg stuurt om je te verleiden weer weg te gaan.... Oké... de vreemde dingen die mensen soms geloven. 

Hij stuurt ze niet op mijn pad, ze komen gewoon op mijn pad, zoals jij om mij te verlijden tot geloofstwijfel. Heeft God jou soms gestuurd? God test mijn geloof, als ik jouw berichten lees. Nou, die gaat heus niet aan diggelen hoor.

bewerkt door Gaitema
Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid