Dat beloof ik 990 Geplaatst 29 december 2020 Rapport Share Geplaatst 29 december 2020 9 uur geleden zei Gaitema: Het staat in de bijbel en ik zie dat als verlijden om de brede weg op te gaan. Om God vaarwel te zeggen. Onze samenleving zit daar vol van onder andere. Jij gelooft in een God die van je houdt en die vervolgens allemaal mensen op jouw weg stuurt om je te verleiden weer weg te gaan.... Oké... de vreemde dingen die mensen soms geloven. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 29 december 2020 Rapport Share Geplaatst 29 december 2020 (bewerkt) 29 minuten geleden zei Dat beloof ik: Jij gelooft in een God die van je houdt en die vervolgens allemaal mensen op jouw weg stuurt om je te verleiden weer weg te gaan.... Oké... de vreemde dingen die mensen soms geloven. Hij stuurt ze niet op mijn pad, ze komen gewoon op mijn pad, zoals jij om mij te verlijden tot geloofstwijfel. Heeft God jou soms gestuurd? God test mijn geloof, als ik jouw berichten lees. Nou, die gaat heus niet aan diggelen hoor. 29 december 2020 bewerkt door Gaitema Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten