Spring naar bijdragen

Kerstmis gaat niet door


Aanbevolen berichten

Wij mogen in België geen kerst vieren en heeft de overheid toestemming zonder huiszoeking je huis te betreden wanneer de regel overtreden wordt.

Maar de hoeren in Brussel mogen open.

Hoe is dat geregeld in Nederland? Als andere gelovige gemeenschappen hun tradities mogen vieren, de hoeren open mogen blijven maar ze tijdens kerst uw woonst mogen binnendringen: waar gaan we dan heen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

In LA County sluiten ze de elektriciteit en het water af tijdens thanksgiving. Het kan dus erger. Als de Opgestane in je leeft, is het elke dag kerstmis. Niet dat ik het juist  vind wat ze doen, het is satanisch, maar het is zoals het is en je kunt geen kwaad met kwaad bestrijden.

Het is dus verstandig voldoende lampjes op batterijen in huis te hebben. En kaarsen / waxinelichtjes. En het eten desnoods vooraf te bereiden als je geen gasfornuis meer hebt. Koud buffet is ook leuk. Of opwarmen op van die warmhouders zoals bij de Chinees. En een paar kratjes flessenwater kopen of van te voren emmers water tappen.

bewerkt door Maarten bode
Link naar bericht
Deel via andere websites

Volgens de schrift en onderzoek is Jezus beslist niet in december geboren, neemt niet weg dat Kerstmis een gezellig feest kan zijn, to the topic  de regeringen nemen de ene tegenstrijdige maatregel na de andere, het is mogelijk dat zij onder invloed van Satan vreemde  besluiten nemen, dat deden zij altijd al, maar nu spitst het zich toe, Openbaring noemt het kikvorsen die van Satan uitgaan naar het wilde beest en koningen, we leven echt in een bizarre tijd, ik maak mij echter niet ongerust en ik hoop dat velen dat niet doen, Jehovah heeft alles in de hand, zijn koning Jezus is geïnstalleerd  om Satan voor 1000 jaar het zwijgen op te leggen en de vervreemde mensheid in een juiste positie voor de schepper te vervolmaken

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Maarten bode:

In LA County sluiten ze de elektriciteit en het water af tijdens thanksgiving

Onzin,  is niet gebeurd. 

20 minuten geleden zei antoon:

, het is mogelijk dat zij onder invloed van Satan vreemde  besluiten nemen, dat deden zij altijd al, maar nu spitst het zich toe, Openbaring noemt het kikvorsen die van Satan uitgaan naar het wilde beest en koningen, we leven echt in een bizarre tijd,

De eerste regel van dat Hoofdstuk 16 zegt dat het niet van Satan uitgaat.  En stem uit de hemel geeft de engelen opdracht om de 7 schalen met woede over de aarde uit te gieten. Je kunt niet,  zoals jij nu doet aan de 7e refereren zonder eerst de andere 6 te hebben gehad. 

Onzin dus. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Dat beloof ik:

Onzin,  is niet gebeurd. 

 

Vuile leugenaar! 

https://www.google.nl/amp/s/losangeles.cbslocal.com/2020/11/26/socal-edison-begins-shutting-off-power-in-la-ventura-counties/amp/

Er wordt gedaan alsof de reden wildfires zijn, maar het gaat om social distancing. En dat hebben ze al vaker aangekondigd 

https://www.npr.org/sections/coronavirus-live-updates/2020/08/05/899636766/los-angeles-mayor-says-city-may-shut-off-water-power-at-houses-hosting-large-par?t=1606542476519

 

In a briefing, Garcetti expressed concerns about reports of large parties and gatherings that violate public health orders, often taking place at homes that are vacant or being used as short-term rentals. 

Starting Friday night, he said, houses, businesses and other venues hosting "un-permitted large gatherings" will face tougher consequences. 

"If the LAPD responds and verifies that a large gathering is occurring at a property, and we see these properties reoffending time and time again, they will provide notice and initiate the process to request that [the Department of Water and Power] shut off service within the next 48 hours," Garcetti said. 

bewerkt door Maarten bode
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Maarten bode:

Vuile leugenaar! 

Jammer dat je het nodig vind om hier op zo'n manier discussie te voeren. Zo'n uitspraak zegt veel.... over degene die hem doet. Ik stel voor dat we als volwassenen gewoon argumenten uitwisselen, zonder zulke onnodige kinderlijke kreten.  Mocht je toch, bij gebrek aan argumenten, die neiging hebben, bedenk dan dat het beter overkomt om in zo'n  geval te zwijgen en even bij jezelf na te gaan waarover je nu eigenlijk zo gefrustreerd bent. 

Goed, dan nu inhoudelijk. Je postte 2 links.

De ene gaat inderdaad over het afsluiten van stroom afgelopen dagen. Dat was echter niet om kerstmis onmogelijk te maken, ook niet thanksgiving, maar vanwege een grote storm die er aan kwam. Men wilde zodoende het risico op bosbranden wilde verkleinen. Jij stelt dat de bedoeling social distancing is. Dan moet je toch eens even uitleggen waarom de stroom nu net is uitgezet in bosgebieden, waar mensen al ver uit elkaar wonen en niet in dichtbevolkte gebieden zoals LA zelf......https://www.sce.com/wildfire/psps 

Het tweede bericht gaat over de mogelijkheid om huizen en complexen van stroom en water af te sluiten als keer op keer blijkt dat daar grote feesten worden gehouden die in deze tijd nu eenmaal niet zijn toegestaan. Lijkt me logisch. Wordt gewoon tevoren voor gewaarschuwd, gaat ook niet na één feest , maar als men maar door blijft gaan tegen de waarschuwingen in, tsja dan moet je toch wat om nog meer doden te voorkomen.

 

 

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites

Afgelopen week zijn ze op een Joods feest binnengedrongen met slijpschuiven om een trouwfeest te verstoren. Daar kon de bevolkingsgroep wel bij naam genoemd worden. Maar als de IC overspoelde door moslims die de maatregelen schonden ging het over "mensen die slecht te bereiken zijn." De ene groep wordt benoemd bij naam, den andere toegedekt met de mantel van censuur. En begrijp me niet verkeerd, ik vind dat zowel Joden als moslims als christenen gewoon hun feesten moeten kunnen vieren. Als ik met moslims of Joden praat spreken wij van een plandemie.

Nu mag iedereen daar het zijn of hare van denken; we hebben gewoon geen bestuur dat leidt door voorbeeld. Regeringslieden organiseren ook feesten, waar 800 man verschijnt en waar dan ook de (toen interim) premier zich preventief op intensieve liet opnemen omdat ze corona had opgedaan. Volgens haar niet op dat feest omdat "alle maatregelen gerespecteerd werden." Ze nemen ons toch echt voor gek he? Bij hun zouden de maatregelen werken, bij ons niet?

Je kan geen maatregelen afdwingen voor burgers en zelf het schone leven blijven leven. Noch kan je de hoeren openlaten en dan goedschikse burgers hun kerstfeest afnemen. Want wie verspreid in deze het meeste het virus? Evenzo leerkrachten, ze staan in overvolle klassen in volle scholen; maar als er 1 man teveel op het feestje is: 250 euro boete per persoon. Ze mogen binnen dringen zonder huiszoeking. Dit is ongezien. Er is geen burger overigens die zich preventief mag laten opnemen, dat is uitsluitend voor de politiek zo blijkt. Zij kunnen en mogen alles, wij moeten de tirannie ervaren.

Ik vind dit ver gaan en ik pleit voor een massale samenkomst op de markten waar we kerstliederen zingen. Een avondklok is geleden van bij Hitler overigens. Ik begrijp deze regels niet. Als autist heb je consequentie nodig en regels die nageleefd worden door voorbeeld. Laat dat nu net zoek zijn in de politiek. Maar zij gaan ons dan dicteren welke feesten door mogen gaan en welke niet? Die van hun mogen, die van ons niet.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Fundamenteel:

Afgelopen week zijn ze op een Joods feest binnengedrongen met slijpschuiven om een trouwfeest te verstoren. Daar kon de bevolkingsgroep wel bij naam genoemd worden.

Waarschijnlijk is dit een verwrongen versie van de nieuwsberichten over dit feest:  https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201123_93372085 .
Dat feest is gewoon door gegaan, maar er sijpelden beelden naar buiten, die zelf door aanwezige Joden zijn gemaakt.
Dat is de reden dat de bevolkingsgroep met name werd genoemd: het was hun eigen schuld.

Beetje vreemd om nu naar Hitler te gaan wijzen. Dat er naar deze Joden wordt gewezen hebben ze helemaal aan zichzelf te danken. 

14 minuten geleden zei Fundamenteel:

Noch kan je de hoeren openlaten en dan goedschikse burgers hun kerstfeest afnemen. Want wie verspreid in deze het meeste virus?

Als ik die bijeenkomst in de VS zie hierboven, heb ik daar toch meer moeite mee dan met een eenzaam mannetje dat eens naar een hoertje gaat.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Dat beloof ik:

Waarschijnlijk is dit een verwrongen versie van de nieuwsberichten over dit feest:  https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201123_93372085 .
Dat feest is gewoon door gegaan, maar er sijpelden beelden naar buiten, die zelf door aanwezige Joden zijn gemaakt.
Dat is de reden dat de bevolkingsgroep met name werd genoemd: het was hun eigen schuld.

Beetje vreemd om nu naar Hitler te gaan wijzen. Dat er naar deze Joden wordt gewezen hebben ze helemaal aan zichzelf te danken. 

Als ik die bijeenkomst in de VS zie hierboven, heb ik daar toch meer moeite mee dan met een eenzaam mannetje dat eens naar een hoertje gaat.

Politie legt opnieuw joods feest stil in Antwerpen, burgemeester De Wever: "Voorzichtig met vingerwijzing naar specifieke gemeenschap" 
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/11/27/politie-legt-opnieuw-feest-stil-in-joodse-wijk-in-antwerpen/

Ze zeggen dan voorzichtig zijn met specifieke vingerwijzing. Maar ze benoemen nooit de moslims (altijd jongeren of moeilijk te bereiken groepen), maar telkens de Joden.

Ik zeg u, je mag er inderdaad het uwe van denken. Maar er is geen leiderschap door voorbeeld.

Ik verwijs enkel naar Hitler omdat die de laatste was die een avondklok instelde.

5 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Als ik die bijeenkomst in de VS zie hierboven, heb ik daar toch meer moeite mee dan met een eenzaam mannetje dat eens naar een hoertje gaat.

Weet je hoe virustransmissie te werk gaat? Er gaat niet 1 mannetje op een hoer he. Hoeveel zijn dat er per dag? Dat is een veel hoger risico. Je werkt zo een superverspreiding in de hand .

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Fundamenteel:

Politie legt opnieuw joods feest stil in Antwerpen, burgemeester De Wever: "Voorzichtig met vingerwijzing naar specifieke gemeenschap" 
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/11/27/politie-legt-opnieuw-feest-stil-in-joodse-wijk-in-antwerpen/

Ze zeggen dan voorzichtig zijn met specifieke vingerwijzing. Maar ze benoemen nooit de moslims (altijd jongeren of moeilijk te bereiken groepen), maar telkens de Joden.

Ik zeg u, je mag er inderdaad het uwe van denken. Maar er is geen leiderschap door voorbeeld.

Ik verwijs enkel naar Hitler omdat die de laatste was die een avondklok instelde.

Moslims nooit genoemd?  Deze uitspraak van de Wever, uit jouw link, is helemaal top: 

Citaat

We zijn zogezegd ook moslimhaters. Zolang we verwijten van iedereen krijgen, zijn we goed bezig

Alles aanpakken. In uw land zijn ze tenminste goed bezig. Gewoon binnenstormen en voor de rechter slepen. Hier is men daar te huiverig voor en vindt godsdienstvrijheid helaas belangrijker dan de volksgezondheid.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Dat beloof ik:

Dee uitspraak van de Wever is helemaal top: 

Alles aanpakken. In uw land zijn ze tenminste goed bezig. Gewoon binnenstormen en voor de rechter slepen. Hier is men daar te huiverig voor en vindt godsdienstvrijheid helaas belangrijker dan de volksgezondheid.

Maar een premier mag een feest voor 800 man organiseren?

Niet goed bezig zeg ik dan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Ook niet. Het gaat mij er om dat jij stelt dat moslims nooit worden genoemd. Terwijl de Wever dat juist wel doet. Jouw stelling klopt dus niet.

Ja Dewever, maar niet de msm he. Zij spreken altijd van jongeren of moeilijk te bereiken groepen.

Als het virus werkelijk zo'n huishouden houdt, zou de eerste minister dan zelf een feest organiseren van 800 man? We zouden allemaal al 10x besmet moeten geweest zijn en minstens 3 mensen moeten kennen die stierven aan corona. Ik ken enkel mensen die positief testte maar 0 symptomen toonde. In het rusthuis waar mijn schoonmoeder werkt stierven er 5. Maar die hun immuunsysteem was zeer verzwakt door ouderdom. Ze waren 80+.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Fundamenteel:

Ja Dewever, maar niet de msm he. Zij spreken altijd van jongeren of moeilijk te bereiken groepen.

Als het virus werkelijk zo'n huishouden houdt, zou de eerste minister dan zelf een feest organiseren van 800 man? We zouden allemaal al 10x besmet moeten geweest zijn en minstens 3 mensen moeten kennen die stierven aan corona. Ik ken enkel mensen die positief testte maar 0 symptomen toonde. In het rusthuis waar mijn schoonmoeder werkt stierven er 5. Maar die hun immuunsysteem was zeer verzwakt door ouderdom. Ze waren 80+.

Deze wereld wordt geregeerd door/via de zwaartepunten in het collectief bewustzijn. Materialisme, denken dat je niets anders dan je lichaam bent, maakt dat de meeste mensen bij een kriebel in de keel, een kuch of een snotneus nu direct naar de “test straat” hollen.  Zouden ze dat niet doen, en gewoon hun verkoudheid of griepje doormaken, zou er ook van  geen tweede “golf” gesproken kunnen worden.  Maar dergelijke mensen zijn nu allemaal bang en maken elkaar bang en hollen meteen naar de “teststraat”.  Een zwaartepunt in de wereld ligt kennelijk bij materialistisch reductionisme, daarom kan er via dat zwaartepunt geregeerd worden, omdat een belangrijke massa zo denkt.  Een omslagpunt zou kunnen komen wanneer een kritische massa anders gaat denken. Dan ontstaat in die individuen een paradigmashift.  Iets waar TTC voortdurend op heeft gewezen. 

bewerkt door Maarten bode
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Fundamenteel:
2 uur geleden zei Dat beloof ik:

Ook niet. Het gaat mij er om dat jij stelt dat moslims nooit worden genoemd. Terwijl de Wever dat juist wel doet. Jouw stelling klopt dus niet.

Ja Dewever, maar niet de msm he. Zij spreken altijd van jongeren of moeilijk te bereiken groepen.

Jouw link was naar de site van de VRT. Ik neem aan dat je die toch onder msm rekent.....

2 uur geleden zei Fundamenteel:

Ik ken enkel mensen die positief testte maar 0 symptomen toonde.

Misschien ken je niet zoveel mensen. Alleen onder mijn collega's al ken ik een handvol die doodziek op bed hebben gelegen.

45 minuten geleden zei Maarten bode:

Deze wereld wordt geregeerd door/via de zwaartepunten in het collectief bewustzijn. Materialisme, denken dat je niets anders dan je lichaam bent, maakt dat de meeste mensen bij een kriebel in de keel, een kuch of een snotneus nu direct naar de “test straat” hollen.  Zouden ze dat niet doen, en gewoon hun verkoudheid of griepje doormaken, zou er ook van  geen tweede “golf” gesproken kunnen worden.  Maar dergelijke mensen zijn nu allemaal bang en maken elkaar bang en hollen meteen naar de “teststraat”.  Een zwaartepunt in de wereld ligt kennelijk bij materialistisch reductionisme, daarom kan er via dat zwaartepunt geregeerd worden, omdat een belangrijke massa zo denkt.  Een omslagpunt zou kunnen komen wanneer een kritische massa anders gaat denken. Dan ontstaat in die individuen een paradigmashift.  Iets waar TTC voortdurend op heeft gewezen. 

Je negeert even gemakshalve dat alle ziekenhuizen vol liggen TTC, oeps ik bedoel Maarten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
44 minuten geleden zei Maarten bode:

Deze wereld wordt geregeerd door/via de zwaartepunten in het collectief bewustzijn. Materialisme, denken dat je niets anders dan je lichaam bent, maakt dat de meeste mensen bij een kriebel in de keel, een kuch of een snotneus nu direct naar de “test straat” hollen.  Zouden ze dat niet doen, en gewoon hun verkoudheid of griepje doormaken, zou er ook van  geen tweede “golf” gesproken kunnen worden.  Maar dergelijke mensen zijn nu allemaal bang en maken elkaar bang en hollen meteen naar de “teststraat”.  Een zwaartepunt in de wereld ligt kennelijk bij materialistisch reductionisme, daarom kan er via dat zwaartepunt geregeerd worden, omdat een belangrijke massa zo denkt.  Een omslagpunt zou kunnen komen wanneer een kritische massa anders gaat denken. Dan ontstaat in die individuen een paradigmashift.  Iets waar TTC voortdurend op heeft gewezen. 

Er wordt weinig getest in Nederland. Capaciteit wordt bijna dagelijks opgeschroefd, terwijl veel test straten niets te doen hebben. 

Jouw bewering dat de meeste mensen naar de teststraat hollen klopt niet. Het is een typische manier van schrijven die door complotdenkers gebruikt wordt. 

De bevolking wordt in veel veronderstelde complotten beschreven als een domme, onnadenkende kudde. Zonder jezelf te realiseren dat je onderdeel uitmaakt van diezelfde bevolking. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Hermanos2:

Er wordt weinig getest in Nederland. Capaciteit wordt bijna dagelijks opgeschroefd, terwijl veel test straten niets te doen hebben. 

Jouw bewering dat de meeste mensen naar de teststraat hollen klopt niet. Het is een typische manier van schrijven die door complotdenkers gebruikt wordt. 

De bevolking wordt in veel veronderstelde complotten beschreven als een domme, onnadenkende kudde. Zonder jezelf te realiseren dat je onderdeel uitmaakt van diezelfde bevolking. 


Lees maar gewoon even hoeveel duizenden mensen er per dag en per week “positief getest” zijn. (Nota bene weten kunnende dat 90 procent valse positieven zijn ook nog). Laten we even aannemen dat het aantal “positief getesten” er 20 procent zijn van het totale aantal getesten, dan weet je naar schatting hoeveel er elke dag naar de teststraat hollen met een snotneus. Het is kennelijk een kritische meerderheid onder de minderheden, want de hele regering van het land is er nu op gebaseerd.

bewerkt door Maarten bode
Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Dat beloof ik:
9 uur geleden zei antoon:

, het is mogelijk dat zij onder invloed van Satan vreemde  besluiten nemen, dat deden zij altijd al, maar nu spitst het zich toe, Openbaring noemt het kikvorsen die van Satan uitgaan naar het wilde beest en koningen, we leven echt in een bizarre tijd,

De eerste regel van dat Hoofdstuk 16 zegt dat het niet van Satan uitgaat.  En stem uit de hemel geeft de engelen opdracht om de 7 schalen met woede over de aarde uit te gieten. Je kunt niet,  zoals jij nu doet aan de 7e refereren zonder eerst de andere 6 te hebben gehad. 

Onzin dus. 

Waarschijnlijk weet je de betekenis van de schalen niet helemaal, het is ook niet makkelijk, maar jij vind alles onzin, dat is het gewoon niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Dat beloof ik:

Jouw link was naar de site van de VRT. Ik neem aan dat je die toch onder msm rekent.....

Misschien ken je niet zoveel mensen. Alleen onder mijn collega's al ken ik een handvol die doodziek op bed hebben gelegen.

Je negeert even gemakshalve dat alle ziekenhuizen vol liggen TTC, oeps ik bedoel Maarten.

Ik ken Marokkanen, Joden, Polen, Vlamingen, Walen en sta ik contact met vele Amerikanen.

De enige die ik daarvan kende die een longontsteking ontwikkelde was John Hagee. Daar heb ik natuurlijk geen contact mee. Maar als ge hier aan 10 Marokkanen vraagt of ze iemand kennen met covid dan vraagt ge dat al aan een groot publiek hoor ;)

2 uur geleden zei Maarten bode:

Deze wereld wordt geregeerd door/via de zwaartepunten in het collectief bewustzijn. Materialisme, denken dat je niets anders dan je lichaam bent, maakt dat de meeste mensen bij een kriebel in de keel, een kuch of een snotneus nu direct naar de “test straat” hollen.  Zouden ze dat niet doen, en gewoon hun verkoudheid of griepje doormaken, zou er ook van  geen tweede “golf” gesproken kunnen worden.  Maar dergelijke mensen zijn nu allemaal bang en maken elkaar bang en hollen meteen naar de “teststraat”.  Een zwaartepunt in de wereld ligt kennelijk bij materialistisch reductionisme, daarom kan er via dat zwaartepunt geregeerd worden, omdat een belangrijke massa zo denkt.  Een omslagpunt zou kunnen komen wanneer een kritische massa anders gaat denken. Dan ontstaat in die individuen een paradigmashift.  Iets waar TTC voortdurend op heeft gewezen. 

Het klopt wat u zegt.

Ik heb een vorm van smetvrees en zie al heel mijn leven mensen roekeloos met virusverspreiding omgaan, niemand die ooit hysterisch deed bij een griep. Nochtans doodt deze ziekte jaarlijks ook vele mensen. Hoe vaak ik mensen zag hoesten en niezen in het wildeweg, aan hun neus komen, alles aanraken in publieke plaatsen. Ik heb dat moeten uitzetten in mijn hoofd om het leefbaar te maken.

De meesten stellen zich nooit de vraag: "Waarom moet ik het van een TV box horen en kan ik niet voor mezelf denken?"

Iedereen moet deze zien:

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Factcheckers lieten al weten dat de interim eerste minister geen feest voor 800 man organiseerde. Vragen we het echte cijfer op valt een stille nacht zonder dageraad. Laat me u verzekeren dat het er vele meer waren dan de burger op een kerstfeest ontvangt. Ook liep ze corona op, maar ze leefden daar de maatregelen na; dus volgens eigen zeggen deed ze het virus daar niet op.

call us stupid for not believing.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
Op 23-11-2020 om 22:59 zei Funda:

Wij mogen in België geen kerst vieren en heeft de overheid toestemming zonder huiszoeking je huis te betreden wanneer de regel overtreden wordt.

Maar de hoeren in Brussel mogen open.

Hoe is dat geregeld in Nederland? Als andere gelovige gemeenschappen hun tradities mogen vieren, de hoeren open mogen blijven maar ze tijdens kerst uw woonst mogen binnendringen: waar gaan we dan heen?

Vanavond is uit de persconferentie bekend gemaakt dat vooralsnog 3 gasten boven de 12 jaar met kerst uitgenodigd mag worden thuis. Maar het aantal besmettingen stijgen weer, waardoor er gedrijgd wordt om de maatregelen aan te scherpen, vlak voor kerst, als het zo door gaat. Waarschijnlijk gaat het dan om sluiten van scholen en niet noodzakelijke winkels. Restaurants en cafés zijn al dicht. 

Ik moet eerlijk wezen dat ik voor heropenen van Restaurants en cafés ben. Voor de rest sta ik wel achter het beleid. Echter accepteren dat het coronavirus er gewoon is. In de winter stopt het heus niet. Zorg er gewoon voor dat de economie niet naar de gruzelementen gaat.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Gaitema:

accepteren dat het coronavirus er gewoon is

Dat moet tot de regeerders doordringen, voor de rest is er niet veel verschil met andere landen waar men strenger is of helemaal niets doet, het virus trekt zich er niets van aan, ik wordt moe van die regeltjes die meer schade gaan berokkenen dan dat er nu winst geboekt zou zijn. 

En ten overvloede er is een goed preventief programma, een programma dat wel resultaat brengt 

  1. Naar buiten grote groepen vermeiden, maar als het niet anders kan toch naar buiten, het is een bittere noodzaak
  2. Gezond eten veel vis boerenkoop broccoli kaas
  3. In de zon blijven lopen 
  4. Binnenruimte waar geen ventilatie is vermeiden zoveel als mogelijk is
  5. Geen angst voelen, een beetje maling aan alles hebben
  6. Met mondkapje binnen de wet blijven, maar wel zo weinig mogelijk daar waar het niet duidelijk is  of in een grijs gebied, zoeken naar legale mogelijkheden

 met dit programma hoeft zo goed als  niemand Corona op te lopen ,  of althans er geen nadelige gevolgen van te hebben

Ik heb gezegd

 

Even sites geraadpleegd zowel regerings getrouwe als alternatieve

Citaat

 

Ik vertrouw liever mijn vrouw, die zorgt dagelijks voor een stevig, goed en gezond maal, daarbij een portie vitamine C- D- Magnesium Zink- 3 Knoflook en 2 Visolie capsules.

Een tip: Rook niet, Geen alcohol, linker – en rechterbeen zijn de beste dokters. Dus wandel – fiets- beweeg, lees goeie boeken o.a. de Bijbel, Zing mooie liederen, speel piano en orgel, Lees Psalm 121 en ga op tijd naar bed. Denk positief en beteken wat voor uw naaste. Vive La Vie!!!

 

https://www.xandernieuws.net/algemeen/fda-vermeldt-in-document-mogelijke-sterfte-en-deze-22-ernstige-ziekten-en-tegenreacties-door-covid-19-vaccins/

Je hoeft van mij Xander niet te vertrouwen maar laat het citaat alstublieft tot u doordringen

  1. linker – en rechterbeen zijn de beste dokters.
  2. linker – en rechterbeen zijn de beste dokters.
  3. linker – en rechterbeen zijn de beste dokters.

3 maal voor nadruk , Het is mijn plicht aangaande mijn medemensen meer kan ik niet doen om hen en de wetenschap te dienen

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei antoon:

Dat moet tot de regeerders doordringen, voor de rest is er niet veel verschil met andere landen waar men strenger is of helemaal niets doet, het virus trekt zich er niets van aan, ik wordt moe van die regeltjes die meer schade gaan berokkenen dan dat er nu winst geboekt zou zijn. 

En ten overvloede er is een goed preventief programma, een programma dat wel resultaat brengt 

  1. Naar buiten grote groepen vermeiden, maar als het niet anders kan toch naar buiten, het is een bittere noodzaak
  2. Gezond eten veel vis boerenkoop broccoli kaas
  3. In de zon blijven lopen 
  4. Binnenruimte waar geen ventilatie is vermeiden zoveel als mogelijk is
  5. Geen angst voelen, een beetje maling aan alles hebben
  6. Met mondkapje binnen de wet blijven, maar wel zo weinig mogelijk daar waar het niet duidelijk is  of in een grijs gebied, zoeken naar legale mogelijkheden

 met dit programma hoeft zo goed als  niemand Corona op te lopen ,  of althans er geen nadelige gevolgen van te hebben

Ik heb gezegd

Wel mee eens ja.

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei antoon:

Dat moet tot de regeerders doordringen,

Dat is wel heel naïef.  De “regeerders” weten heel goed wat ze doen.  Vergeet trouwens je mobiele telefoon niet uit te zetten als je  kerst of nieuwjaar met je familie of vrienden viert.  De kliklijn hebben ze allang niet meer nodig, maar het is voor de overheid wel fijn als er klikkers zijn die de kliklijn gebruiken, dan kunnen ze strakjes aangeven dat de mensen de technologie zelf gewild hebben, net als met gezichtsbedekkende kleding.

Mod sjako Wederom clone van @Chris Walters Dus ook deze in de ban.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid