Spring naar bijdragen

Trump: "gevallen soldaten zijn losers"


Aanbevolen berichten

Ik geloof wel dat Trump zoiets heeft gezegd. Zo'n narcistische eikel met 0,000000... (tot in oneindigheid) inlevingsvermogen is hij wel.

...

Ook waren er al eerder vragen gerezen over Trumps afwezigheid bij de herdenking in 2018 van Amerikaanse oorlogsdoden op de Aisne-Marne begraafplaats, honderd kilometer ten oosten van Parijs. Officieel ging Trump niet omdat het regenachtige weer geen helikoptervlucht toeliet, en een rit in de auto te lang zou duren. Maar The Atlantic citeert medewerkers die erbij waren toen de beslissing werd genomen, en volgens hen was Trump vooral bezorgd dat regen zijn haar in de war zou maken. En hij vond het niet belangrijk: “Waarom moet ik naar die begraafplaats?”, zou hij gezegd hebben. “Het ligt daar vol met losers.”

...

Bron: https://www.trouw.nl/politiek/witte-huis-in-hoogste-alarmfase-na-trumps-uitspraak-over-veteranen-als-losers~b70193d6/

~

 

bewerkt door Bastiaan73
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 63
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Juist niet. Maar Trump heeft jou in elk geval op de één of andere manier verblind en wijs gemaakt dat hij deugt. Waarom er mensen zijn die niet zien dat Trump niet deugt, is en blijft voor mij ec

Het waren er minimaal vier. Niet verder vertellen.  Zonder gekheid: het woord 'geloofwaardig' zegt het al: wat is waardig om te geloven?  Trump heeft over McCain het volgende gezegd:

Fake news. Verkiezingstijd... 

1 uur geleden zei Bastiaan73:

Ik geloof wel dat Trump zoiets heeft gezegd. Zo'n narcistische eikel met 0,000000... (tot in oneindigheid) inlevingsvermogen is hij wel.

...

Ook waren er al eerder vragen gerezen over Trumps afwezigheid bij de herdenking in 2018 van Amerikaanse oorlogsdoden op de Aisne-Marne begraafplaats, honderd kilometer ten oosten van Parijs. Officieel ging Trump niet omdat het regenachtige weer geen helikoptervlucht toeliet, en een rit in de auto te lang zou duren. Maar The Atlantic citeert medewerkers die erbij waren toen de beslissing werd genomen, en volgens hen was Trump vooral bezorgd dat regen zijn haar in de war zou maken. En hij vond het niet belangrijk: “Waarom moet ik naar die begraafplaats?”, zou hij gezegd hebben. “Het ligt daar vol met losers.”

...

Bron: https://www.trouw.nl/politiek/witte-huis-in-hoogste-alarmfase-na-trumps-uitspraak-over-veteranen-als-losers~b70193d6/

~

 


Er was een poos geleden een documentaire op televisie over de biografie van Trump. Zijn militaire opvoeding. Ik ben het met je eens dat het aannemelijk is dat hij zoiets gezegd heeft.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Bastiaan73:

Ik geloof wel dat Trump zoiets heeft gezegd. Zo'n narcistische eikel met 0,000000... (tot in oneindigheid) inlevingsvermogen is hij wel.

...

Ook waren er al eerder vragen gerezen over Trumps afwezigheid bij de herdenking in 2018 van Amerikaanse oorlogsdoden op de Aisne-Marne begraafplaats, honderd kilometer ten oosten van Parijs. Officieel ging Trump niet omdat het regenachtige weer geen helikoptervlucht toeliet, en een rit in de auto te lang zou duren. Maar The Atlantic citeert medewerkers die erbij waren toen de beslissing werd genomen, en volgens hen was Trump vooral bezorgd dat regen zijn haar in de war zou maken. En hij vond het niet belangrijk: “Waarom moet ik naar die begraafplaats?”, zou hij gezegd hebben. “Het ligt daar vol met losers.”

...

Bron: https://www.trouw.nl/politiek/witte-huis-in-hoogste-alarmfase-na-trumps-uitspraak-over-veteranen-als-losers~b70193d6/

~

 

Ze kunnen jou werkelijk van alles wijsmaken. Een anonieme bron heeft bevestigd dat Trump baby's in elkaar slaat. Je hebt duidelijk geen onderscheidingsvermogen. Daar kunnen we ook voor bidden. Het schijnt nogal belangrijk te zijn, vooral nu we in de tijd van de grote misleiding leven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Hermanos2:

Fake news. Verkiezingstijd... 

Jij denkt werkelijk dat een zachtmoedig inlevend mens ooit miljardair kan zijn.  Dat is onmogelijk. Trump was al lang geleden failliet en zit in de zak van joodse banksters. Die hebben hem gered.  Hij is gewoon de zoveelste puppet.

Deze wereld ligt in het kwaad, staat er. Er staat niet, deze wereld behalve Israël en het jodendom, ligt in het kwaad. Maar ga je gang, het is jouw feessie. Blijf lekker aardse leiderfiguren en landen aanbidden als je dat leuk vindt.

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Plume:

Jij denkt werkelijk dat een zachtmoedig inlevend mens ooit miljardair kan zijn.  Dat is onmogelijk. Trump was al lang geleden failliet en zit in de zak van joodse banksters. Die hebben hem gered.  Hij is gewoon de zoveelste puppet.

Deze wereld ligt in het kwaad, staat er. Er staat niet, deze wereld behalve Israël en het jodendom, ligt in het kwaad. Maar ga je gang, het is jouw feessie. Blijf lekker aardse leiderfiguren en landen aanbidden als je dat leuk vindt.

Trump is één van de beste presidenten ooit. Als persoon vind ik hem geen fijne man maar dat hoeft ook niet. Het land heeft er nog nooit zo goed voor gestaan als net voor de corona uitbraak. Obama heeft werkelijk niets bijgedragen. Ik hoop dat Trump herkozen wordt. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Hermanos2:

Trump is één van de beste presidenten ooit. Als persoon vind ik hem geen fijne man maar dat hoeft ook niet. Het land heeft er nog nooit zo goed voor gestaan als net voor de corona uitbraak. Obama heeft werkelijk niets bijgedragen. Ik hoop dat Trump herkozen wordt. 

Wat is er precies beter geworden dan?

Link naar bericht
Deel via andere websites
35 minuten geleden zei Willempie:

Ze kunnen jou werkelijk van alles wijsmaken.

Juist niet. Maar Trump heeft jou in elk geval op de één of andere manier verblind en wijs gemaakt dat hij deugt.

Waarom er mensen zijn die niet zien dat Trump niet deugt, is en blijft voor mij echt een raadsel.

38 minuten geleden zei Willempie:

Daar kunnen we ook voor bidden.

Bid er maar voor dat de schellen van je ogen mogen vallen.

19 minuten geleden zei Hermanos2:

Trump is één van de beste presidenten ooit.

main-qimg-4d5ab10e921f525808fbc2f37bd4c5

...

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Bastiaan73:

Juist niet. Maar Trump heeft jou in elk geval op de één of andere manier verblind en wijs gemaakt dat hij deugt.

Waarom er mensen zijn die niet zien dat Trump niet deugt, is en blijft voor mij echt een raadsel.

Bid er maar voor dat de schellen van je ogen mogen vallen.

main-qimg-4d5ab10e921f525808fbc2f37bd4c5

...

Ben jij ook een van die mensen die het zo verschrikkelijk en mensonterend vindt dat Trump een muur op de grens bouwt? Heb jij geen tuinhek en poort?

2 uur geleden zei Quest:

Wat is er precies beter geworden dan?

Heb je het Amerikaanse nieuws en politiek gevolgd? Ben je een beetje opde hoogte? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Hermanos2:

Ben jij ook een van die mensen die het zo verschrikkelijk en mensonterend vindt dat Trump een muur op de grens bouwt? Heb jij geen tuinhek en poort?

Ik heb alleen een balkonnetje dat door duiven is overgenomen en ondergescheten.

Dienen gelovigen in Christus muren te bouwen of af te breken?

Efeziërs 2:

14 Want Hij is onze vrede, die de twee een heeft gemaakt en de tussenmuur, die scheiding maakte, de vijandschap, weggebroken heeft.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Bastiaan73:

Ik heb alleen een balkonnetje dat door duiven is overgenomen en ondergescheten.

Dienen gelovigen in Christus muren te bouwen of af te breken?

Efeziërs 2:

14 Want Hij is onze vrede, die de twee een heeft gemaakt en de tussenmuur, die scheiding maakte, de vijandschap, weggebroken heeft.

Dan zal het voor jou wel een verrassing zijn dat Trumps voorgangers, Obama en Clinton gestart zijn met de muur, naar een idee van Bush. En dat zij er een behoorlijk stuk van gerealiseerd hebben. De muur is helemaal geen idee van Trump. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Hermanos2:

Dan zal het voor jou wel een verrassing zijn dat Trumps voorgangers, Obama en Clinton gestart zijn met de muur, naar een idee van Bush. En dat zij er een behoorlijk stuk van gerealiseerd hebben. De muur is helemaal geen idee van Trump. 

Dus dan is de volgende info volgens jou onwaar?

De muur van Trump (Engels: Trump wall) is een informele naam voor een geplande versterking van de grens tussen Mexico en de Verenigde Staten tijdens het presidentschap van Donald Trump. Gedurende zijn campagne voor de presidentsverkiezingen van 2016 pleitte Trump voor de bouw van een grensmuur als maatregel tegen de illegale migratie vanuit Zuid-Amerika naar de Verenigde Staten. Hij maakte zich sterk dat, als hij zou worden verkozen, hij de muur zou bouwen en Mexico ervoor zou betalen. De Mexicaanse president Enrique Peña Nieto verklaarde hierbij dat zijn land niet zou betalen voor deze muur.

Enkele dagen na zijn eedaflegging ondertekende president Trump op 25 januari 2017 executive order 13767, het presidentieel besluit waarmee hij de Amerikaanse overheid formeel de opdracht gaf om prototypes voor de grensmuur te ontwikkelen met behulp van federale financiering. Dit betekende echter nog niet dat men zou overgaan tot de eigenlijke bouw van de muur vanwege de aanzienlijke kosten die deze muur met zich meebrengt en het gebrek aan duidelijkheid over de manier waarop de muur zou worden gefinancierd. De Amerikaanse federale overheid ging tussen 22 december 2018 en 25 januari 2019 zelfs in shutdown, nadat het Amerikaans Congres geen 5,7 miljard dollar wilde vrijmaken voor de financiering van de muur, onder meer vanwege de felle tegenstand van de Democraten. Deze shutdown duurde 35 dagen en was de langste in de Amerikaanse geschiedenis.

Bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Muur_van_Trump

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Plume:

Jij denkt werkelijk dat een zachtmoedig inlevend mens ooit miljardair kan zijn.  Dat is onmogelijk. Trump was al lang geleden failliet en zit in de zak van joodse banksters. Die hebben hem gered.  Hij is gewoon de zoveelste puppet.

Deze wereld ligt in het kwaad, staat er. Er staat niet, deze wereld behalve Israël en het jodendom, ligt in het kwaad. Maar ga je gang, het is jouw feessie. Blijf lekker aardse leiderfiguren en landen aanbidden als je dat leuk vindt.

En daar hebben we de volgende antisemiet.

Waar het nodig was stond allang een muur. De paar stukken muur die door Trump zijn neergezet waren óf niet nodig (symboolpolitiek) óf gemakkelijk doorheen te komen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
51 minuten geleden zei Hermanos2:

En de Amerikaanse belastingbetaler begrijpt dat dit pijnlijk, maar noodzakelijk is. En is blij dat er eindelijk een president is die laat zien dat ie ballen heeft. En niet alles van China pikt. 

En hij vindt dat alleen mensen met real ID boodschappen mogen kopen bij de supermarkt.  Dat klinkt echt als iets wat Jezus toe zou juichen. ?

Ongedocumenteerden lekker laten verhongeren.  Heel christelijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid