Bastiaan73 705 Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 1 uur geleden zei Hermanos2: Jezus ging 's nachts bidden in de Hof van Gethsemane. De wind waait waarheen hij wil; je hoort zijn geluid, maar je weet niet waar hij vandaan komt en waar hij heen gaat. Zo is het ook met iedereen die uit de Geest geboren is. Jezus tegen Nicodemus, de 'nachtdiscipel'. Plume reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Zola 59 Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 God heeft 8 miljard maskers. Want ik had honger en jullie gaven mij te eten, ik had dorst en jullie gaven mij te drinken. Ik was een vreemdeling, en jullie namen mij op, ik was naakt, en jullie kleedden mij. Ik was ziek en jullie bezochten mij, ik zat gevangen en jullie kwamen naar mij toe.” Dan zullen de rechtvaardigen hem antwoorden: “Heer, wanneer hebben wij u hongerig gezien en te eten gegeven, of dorstig en u te drinken gegeven? Wanneer hebben wij u als vreemdeling gezien en opgenomen, u naakt gezien en gekleed? Jezus. Plume reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 The Lord is my shepherd. I shall not want. Psalm 23 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 30 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2020 9 uur geleden zei Kaasjeskruid: Dat lijkt zo omdat jij een slang bent die zich heeft weten te nestelen. Ik vind jou verre van lief doen. De bal is kwijt, het wordt weer zoeken. Plume reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 30 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2020 Psychodrama opent een toegang tot percepties, fantasieën, sensaties en associaties die anders niet gezegd of gevoeld kunnen worden, een spelvorm die je best buiten het bereik van christenen kan houden, of zij die zeggen dat te zijn. Plume reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 30 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2020 1 uur geleden zei TTC: De bal is kwijt, het wordt weer zoeken. Achter een beeldscherm kan iedereen voetballen met zijn mond. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 30 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2020 1 uur geleden zei Fundamenteel: Achter een beeldscherm kan iedereen voetballen met zijn mond. Wie ernstig beschouwt, lacht zich een breuk, tot je de pijn van anderen voelt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 30 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2020 11 uur geleden zei Zola: Nou inderdaad. Zij dat cliënten van jou TTC? Ze zijn nog op zoek naar hun eigen staart, zo lijkt wel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Johanwisdom 20 Geplaatst 30 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2020 14 uur geleden zei Kaasjeskruid: Ow nee hoor, mijn voormalige vriendin is wit en heeft ook een prominente kont, en reken maar dat ze het niet vervelend vond als ik daar over begon. Iemand in wie Christus zich openbaart, zal de pijn door zijn ziel voelen snijden die dit soort opmerkingen veroorzaakt hebben aan de ziel en de geest van het vrouwelijk deel van God, het lichaam van Christus, die alle leven doordrenkt. Alle leed, de vernederingen, paternalistische neerbuigendheid, de schending van de fysieke integriteit met ook dit soort opmerkingen, die het vrouwelijk deel van God is aangedaan. Wie denkt dat hij de diepten van het verdriet van de wereldziel kent....think again. De bitter wrange humor is dat de dader zijn eigen ziel ermee doorklieft, want die vrouwen waar hij zo mee omgaat is hij zelf maar dat moet hij nog ontdekken. Wie een oor heeft. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 30 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2020 Hoe voorzichtig je ook je woorden uitkiest, er zullen altijd mensen zijn die ze ombuigen of verkeerd interpreteren. 13 minuten geleden zei Johanwisdom: Wie een oor heeft. Ziet nog niet wat er gezegd wordt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 30 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2020 Zonder aandacht voor het bewijs, bestaat het bewijs niet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 30 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2020 Een aantal ging ondertussen steeds verder, wat niemand had opgemerkt door hun oeverloze strijd over goden die ze niet eens gezien hadden. Het aanzicht weerzinwekkend, alsof ze vergeten waren het verstand te gebruiken maar zich toch fier op de borst kloppend hoe dapper ze waren geweest. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 30 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2020 5 uur geleden zei Johanwisdom: Iemand in wie Christus zich openbaart, zal de pijn door zijn ziel voelen snijden die dit soort opmerkingen veroorzaakt hebben aan de ziel en de geest van het vrouwelijk deel van God, het lichaam van Christus, die alle leven doordrenkt. Alle leed, de vernederingen, paternalistische neerbuigendheid, de schending van de fysieke integriteit met ook dit soort opmerkingen, die het vrouwelijk deel van God is aangedaan. Wie denkt dat hij de diepten van het verdriet van de wereldziel kent....think again. De bitter wrange humor is dat de dader zijn eigen ziel ermee doorklieft, want die vrouwen waar hij zo mee omgaat is hij zelf maar dat moet hij nog ontdekken. Wie een oor heeft. Wel, er bestaan echt vrouwen die het leuk vinden als ze complimenten krijgen over hun uiterlijk. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 30 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2020 Middels het reverse debt system ging een aantal nog een stapje verder, waarmee hun intuïtieve vermoedens bekrachtigd werden op een manier die ze zelf niet meer verwachtten, voorbij aan de van signature inflatoire obstakels die hen telkens weer in een moeras deed verzanden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bastiaan73 705 Geplaatst 30 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2020 Een overtuiging is vaak een prothese voor het gezond verstand. Toon Verhoeven Fundamenteel en Zola reageerden hierop 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 1 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2020 (bewerkt) Een goede manier om epistemologische obstakels transparant te maken is door een probleem op een totaal andere manier op te lossen, en dan hulpvragen stellen aan een GGZ die je niet begrijpt omdat je een probleem op een totaal andere manier oplost, en dat sociaal vreemd vindt. 1 juli 2020 bewerkt door TTC Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 1 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2020 Op 27-6-2020 om 21:37 zei Naeva: Geen topic voor discussie maar gewoon om te delen. Eenmaal een probleem is opgelost, kan je niet meer zeggen dat het niet opgelost is, dat is het goede nieuws. Het slechte dat het probleem opgelost is, om de eenvoudige reden dat mensen kunnen denken dat het probleem nog niet opgelost is waardoor het probleem blijft bestaan, en het is al opgelost. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 1 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2020 Het vergt een grote mate van intelligentie en verbeeldingskracht om domheid te verzinnen, in het andere geval had het leven misschien geen zin gehad. Zola reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bastiaan73 705 Geplaatst 1 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2020 Godsdienst bestaat niet in het kennen van de waarheid, maar in het ernaar leven. Boeddha ~ Overtuigingen zijn gevaarlijker vijanden der waarheid dan leugens. Nietzsche ~ Eenvoud is het kenmerk van het ware. Herman Boerhaave Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Zola 59 Geplaatst 1 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2020 He who sees me in all things, and all things in me, is never far from me, and I am never far from him. Lord Krishna Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 1 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2020 Voorbij aan zelfrealisatie is er verbondenheid, het is immers geen trofee voor het ego, dat zou absurd zijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 1 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2020 Op 30-6-2020 om 09:23 zei TTC: Wie ernstig beschouwt, lacht zich een breuk, tot je de pijn van anderen voelt. Pijn is de beste leermeester Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 1 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2020 13 minuten geleden zei Fundamenteel: Pijn is de beste leermeester Waarom zou je iedereen willen pijnigen, angst om te sterven? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 1 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2020 Zojuist zei TTC: Waarom zou je iedereen willen pijnigen, angst om te sterven? Mensen pijnigen zichzelf, I’m just the hindsight saying; told ya so. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 1 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2020 (bewerkt) Biflatie biedt in monetaire zin sinds oudsher onbegrensde mogelijkheden, van waaruit mag blijken dat onze economie berust op beperkte rationaliteit die, wanneer dat lang genoeg volgehouden wordt, perverse effecten als normaal doet lijken. 1 juli 2020 bewerkt door TTC Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten