Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Fundamenteel:

Met alle respect Mullog, als het monopolie bij "ons" lag waren er geen no go zones he. Dan werd er een opkuis gehouden en  nam het geweld van criminelen niet toe.

Met alle respect Fundamenteel. Als het monopolie bij ons lag zou ik mij iedere dag een weg naar de supermarkt moeten schieten. Dan was iedereen in de ogen van een ander een crimineel die opgeruimd moest worden. 

Je hoeft maar op dit forum te kijken om bijvoorbeeld de verschillen in opvatting te zien over bijvoorbeeld religie. Verschillen zorgen ervoor dat verschillende mensen een heel ander beeld over "opkuisen" zullen hebben. Laat je fantasie eens los en probeer je eens voor te stellen wat jij denkt op te moeten kuisen en wat moslims denken te moeten opkuisen en wat antifa denkt te moeten opkuisen en wat de JG's denken te moeten opkuisen en de communisten en de (neo)nazi's en de .... En al die groepen gaan zich vrolijk laten opkuisen????

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 63
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik wel!

Mijn reactie op racisme en antisemitisme.  

14 minuten geleden zei Mullog:

Met alle respect Fundamenteel. Als het monopolie bij ons lag zou ik mij iedere dag een weg naar de supermarkt moeten schieten. Dan was iedereen in de ogen van een ander een crimineel die opgeruimd moest worden. 

Je hoeft maar op dit forum te kijken om bijvoorbeeld de verschillen in opvatting te zien over bijvoorbeeld religie. Verschillen zorgen ervoor dat verschillende mensen een heel ander beeld over "opkuisen" zullen hebben. Laat je fantasie eens los en probeer je eens voor te stellen wat jij denkt op te moeten kuisen en wat moslims denken te moeten opkuisen en wat antifa denkt te moeten opkuisen en wat de JG's denken te moeten opkuisen en de communisten en de (neo)nazi's en de .... En al die groepen gaan zich vrolijk laten opkuisen????

Bedoel je als het monopolie niet bij ons lag? Anders kan ik je opening moeilijk vatten...

We zijn hier over rellen en amokmakers bezig.... Niet over "verschillende mensen". Die onze beschaving aanvallen moet opgekuist worden. Zoals Macron een Swat team (dat heet daar wel anders) gaat inschakelen tegen ethnische oorlogen in zijn steden, zo opkuisen. Maar dan niet zoals hij deed met de gele hesjes. Die mensen waren ongewapend.

Vrolijk of niet, we mogen nooit aan fascisme capituleren. Never again. Wat nu gaande is had bij zwarte piet al meteen de kop ingedrukt moeten worden. KOZP had de matrak moeten krijgen en niet degene die voor land en kind opkwamen.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Fundamenteel:
2 uur geleden zei Dat beloof ik:

Hier is geen touw aan vast te knopen.
Stockholmsyndroom wil zeggen dat je als gijzelaar sympathie krijgt voor de gijzelnemer.
Denk even goed na en schrijf dan nog eens opnieuw op wat je wil zeggen.

Probeert gij anders eens de context erbij te nemen als ge op 1 zinnetje wilt reageren.

Ik gebruikte alles in de juiste contextekst. Ook stockholmsyndroom.

Nee dat kan niet. Stockholmsyndroom er bij halen als het gaat over gebieden waar mensen meisjes aanspreken over hun kleding slaat nergens op.

2 uur geleden zei Fundamenteel:

Dus graag terug naar de context voor we weer ontsporen en ik daar de schuld van krijg. oh boehoe :(

Dat doe ik niet, ik wijs je er alleen maar op dat je Stockholmsyndroom onterecht gebruikt, waardoor er aan je bericht geen touw meer is vast te knopen. 
Dat zou je ook kunnen gebruiken, en er daardoor voor te zorgen dat je wordt begrepen door anderen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Fundamenteel:

Bedoel je als het monopolie niet bij ons lag? Anders kan ik je opening moeilijk vatten...

We zijn hier over rellen en amokmakers bezig.... Niet over "verschillende mensen". Die onze beschaving aanvallen moet opgekuist worden. Zoals Macron een Swat team (dat heet daar wel anders) gaat inschakelen tegen ethnische oorlogen in zijn steden, zo opkuisen. Maar dan niet zoals hij deed met de gele hesjes. Die mensen waren ongewapend.

Vrolijk of niet, we mogen nooit aan fascisme capituleren. Never again. Wat nu gaande is had bij zwarte piet al meteen de kop ingedrukt moeten worden. KOZP had de matrak moeten krijgen en niet degene die voor land en kind opkwamen.

Ik heb het over een situatie waarin het geweldsmonopolie bij de individuele burger ligt.

En ik begrijp oprecht niet dat jij niet begrijpt dat als iedereen met zijn eigen kleenup begint we eindigen met dat we dan allemaal elkaars hersens in te slaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Mullog:

Ik heb het over een situatie waarin het geweldsmonopolie bij de individuele burger ligt.

En ik begrijp oprecht niet dat jij niet begrijpt dat als iedereen met zijn eigen kleenup begint we eindigen met dat we dan allemaal elkaars hersens in te slaan.

Zie je dan zo het slechtste in de mens? Er waren tijden waar studenten in Amerika hun rifle meenamen naar school voor schietoefeningen. Toen geen schoolshootings.

Ik zie ons gewoon elkaar niet de kop in meppen. Het is niet omdat iemand een wapen mag dragen dat ook bij ieder incident zou gebruiken.

Er is overigens helemaal geen geweldsmonopolie, bij niemand.  Zelfverdediging en vrije wapendracht zijn hier taboe, daar grondwet.

Volgens mij maakt geen wet een uiteindelijk verschil als een toegewijde ziel zijn zinnen ergens op zet. Wie plannen heeft werkt er naar.

5 uur geleden zei Dat beloof ik:

Nee dat kan niet. Stockholmsyndroom er bij halen als het gaat over gebieden waar mensen meisjes aanspreken over hun kleding slaat nergens op.

Dat doe ik niet, ik wijs je er alleen maar op dat je Stockholmsyndroom onterecht gebruikt, waardoor er aan je bericht geen touw meer is vast te knopen. 
Dat zou je ook kunnen gebruiken, en er daardoor voor te zorgen dat je wordt begrepen door anderen. 

Ik gebruikte stockholmsyndroom in de context waar het systeem toegeeft aan amokmakers om erger te voorkomen. Puh lease dbi....

Als ge er geen touw aan kunt knopen, probeer dan ook niet ;)

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
38 minuten geleden zei Fundamenteel:

There are no words.

 

Laffe KANKERAPEN. Met z'n allen tegen één weerloos meisje. En niemand grijpt in? 

Andersom zou ik hetzelfde gevoel hebben: meerdere blanke klootzakken tegen één zwart meisje. Ik maak daarin geen onderscheid.

bewerkt door Bastiaan73
Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Bastiaan73:

Laffe KANKERAPEN. Met z'n allen tegen één weerloos meisje. En niemand grijpt in? 

Nochtans is dat in Amerika nu door de opgehitste massa. Hier durven veel meisjes al veel langer bepaalde buurten niet meer in. Er bestaan films uit Europa die een serieus probleem weergeven.

Maar dat krijgt mediacensuur nu en ons verleden wordt daar voorgeschoven. Ik kan geen msm meer zien, "zum kotsen".

30 minuten geleden zei Hermanos2:

Ik zie weer een gat in de markt voor zonnebanken of zelfbruinende crème. 

Of kan dit grapje niet? 

Helaas is dat grapje de absurde realiteit aan het worden. In Zweden kleuren blonde meisjes hun haren en worden mannen op vele festivals geweigerd.

Het probleem benoemen en enkel het probleem toegang weigeren zou racisme zijn. De omgekeerde wereld.

Link naar bericht
Deel via andere websites

België moet een wetenschappelijke thesis uitwerken die aantoont hoe en waar racisme/discriminatie op de arbeids- en huurmarkt.

Links eist meer repressie tegen racistische bedrijven en verhuurders.

Ergo: zelfs wanneer iemand ongeschikt is moet je x aantal mensen aannemen van andere origine. Zelfs wanneer iemand onhygiënisch is en in uw nieuwbouw kakkerlakken wilt kweken; mag je niet weigeren.

Als er in de sociale woonwijken dan meer "getaande mensen" wonen; wilt dat dan ook zeggen dat onze overheid discrimineert op eigen  volk? Eigen volk achteruit schuiven op de lijst voor oorlogsmisdadigers? Of zijn cijfers enkel abstract waar het links goeddunkt?

In feite is er wetenschappelijk evengoed aan te tonen hoe de traditionele politiek genocide en slavernij veroorzaakte in het oosten. Zij willen de sleutels van het westen? Bahahhahaa goed geprobeerd... TIJD.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid