Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 81
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

In 2017 werden er gemiddeld 1270 mensen per dag vermoord. Dat zijn er 1262 die om een andere reden werden vermoord dan dat ze christen waren.  Alleen in India worden dagelijks al 92 vrouwen ver

Als we daar niets aan doen is het ooit ons lot. De ongelovigen hebben hier nog niet door dat ze een erger lot dan de christenen beschoren zijn denk ik.  Wij hebben de HEERE GOD aan onze zijde en

Ik laat de wraak aan God toe. Maar ik neem wel een standpunt in de geschiedenis in. De verenigde nazi’s hebben gecollaboreerd met jihadisten doelen te behalen. Ook tegen Israël zoals Hitler weleer in

10 uur geleden zei Plume:

Waar staat dat je je er druk om zou moeten maken? Of ben jij alleen atheist als het over christendom gaat en niet als het om jodendom gaat?

Nou ja kennelijk vind jij het en nogal gevaarlijke groep.  Maar als iedereen er nu hetzelfde tegenaan kijkt als ik,  dan is er niets aan de hand. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 months later...
38 minuten geleden zei Modestus:

(Engelstalig)

 

Als we daar niets aan doen is het ooit ons lot. De ongelovigen hebben hier nog niet door dat ze een erger lot dan de christenen beschoren zijn denk ik. 

Wij hebben de HEERE GOD aan onze zijde en strijden reeds vanuit de overwinning. De hardwire stond nooit zo heet als nu, servers en ftp staan op overtoeren.

Het zal allemaal tegelijk op hun bord geserveerd worden. En wij zullen het geweten hebben terwijl hun wereld instort en wij ons verheerlijken in rechtvaardigheid.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 16-1-2020 om 06:40 zei Fundamenteel:

In praatvaria werd al een link geplaatst, maar ik zou dit graag eens uitgebreid willen bespreken. 

  1. 8 christenen per dag worden vermoord omdat ze christen zijn.
  2. 23 christenen per dag verkracht of aangerand omdat ze christen zijn.
  3. Maandelijks 182 christelijke kerken aangevallen. Waaronder de Notre Dam.
  4. 276 christelijke huizen die afgebrand worden, hele gezinnen naar gedwongen armoede en alles kwijt.
  5. 1 op 8 christenen staat onder serieuze bedreiging vervolgd te worden omdat ze christen zijn. 260 miljoen mensen!

cijfers zijn internationaal en afkomstig van Open Doors. China scoort heel slecht.

Dat zijn de echte vluchtelingen die onze hulp nodig hebben maar nergens de aandacht krijgen die ze verdienen. Wat is er zo bedreigend aan het christendom dat ze vervolgd worden en dat onze media dat weigert de nodige aandacht te schenken? Iemand die het weet?

De bijbel is er heel duidelijk in. Satan is de vorst in de wereld. 
Johannes 12:31 Nu wordt het oordeel over deze wereld voltrokken, nu zal de vorst van deze wereld buitengeworpen worden.
1-Johannes  5:19 Wij weten dat wij uit God zijn en dat de hele wereld in het boze ligt.    

Wie de wereld volgt, volgt Satan. Satan haat christenen en zal er alles aan doen om mensen te beïnvloeden om christenen te vervolgen.
De bijbel zegt verder dat het tegen de eindtijd alleen maar zal verergeren en toenemen.
Waar de vervolging van christenen in sommige landen fysiek gebeurt, gebeurt dat in westerse landen meer in geestelijke zin.

Johannes 15:18 Als de wereld u haat, weet dat zij Mij eerder dan u gehaat heeft.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid