Spring naar bijdragen

Johari-venster (het verborgen gebied)


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 498
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Komt wellicht door die blinde vlek, je kan dit oplossen door in het verborgen gebied te gaan kijken.

Herstel kent vele definities en gradaties, net zoals ieder z’n pad kent met verschillende groeisnelheden en interesses. Herstel bekeken vanuit de gnostiek betekent onze ware aard herinneren, beschreve

Het hoeft natuurlijk allemaal niet zo gek te zijn, het kan immers ook anders. Beetje domino spelen en zien wat het wordt, stel dat je een schuld hebt en je verplaatst in je eigen boekhouding dat getal

1 minuut geleden zei TTC:

Zo gaat het, stereotiep. Co-creatieve rente wordt mogelijk door elementen vanuit het verborgen gebied mee in rekening te brengen, was het moeilijk?

Neen. Enne stereotiep? Ik bedien mensen meestal met hun eigen gif/medicijn. Als je dat niet wil inzien zal dat maar zo zijn.

Mijn vraag was ook niet wat co creatieve rente is, mijn vraag is hoe je al die theorie tot praktijk wilt omzetten. Beter gezegd, kan.

2 minuten geleden zei Plume:

 Laughter from hell?

Neen van de luie sofa.

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Fundamenteel:

Is dat weer een one liner omdat de inhoud boven uw petje is? Plume toch, ga eens naar het plopforum ofzo. Daar is uw niveau te vinden. Als u dat sterker mag maken :)

Wie in jou wordt sterker? Christus of de duivel op Jezussandalen?

4 minuten geleden zei Fundamenteel:

Neen van de luie sofa.

Zijn oorkussen.

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Neen. Enne stereotiep? Ik bedien mensen meestal met hun eigen gif/medicijn. Als je dat niet wil inzien zal dat maar zo zijn. Mijn vraag was ook niet wat co creatieve rente is, mijn vraag is hoe je al die theorie tot praktijk wilt omzetten. Beter gezegd, kan.

Goh, we zullen eerst nog even moeten wachten tot Jezus terugkomt, en die zal je dan misschien vragen om je verstand te gebruiken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Plume:

Wie in jou wordt sterker? Christus of de Duivel op Jezussandalen?

Wat zou u dat schelen? Ik wijs maar terug.

Zojuist zei TTC:

Goh, we zullen eerst nog even moeten wachten tot Jezus terugkomt, en die zal je dan misschien vragen om je verstand te gebruiken.

Dus het ligt aan mij dat al die theorie niet tot praktijk gekneed kan worden? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Dus het ligt aan mij dat al die theorie niet tot praktijk gekneed kan worden? 

Alweer, het houdt maar niet op. Simpel, als mensen niet eens weten dat het allemaal bestaat, hoe zouden ze er dan toe komen om het toe te passen? Het delen van informatie mag dan wel aangewezen zijn om hierover in eerste instantie een beter begrip te kunnen vormen, gerekend zonder destructieve trollen die elk debat inhoudelijk naar iets anders willen afleiden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei TTC:

Alweer, het houdt maar niet op. Simpel, als mensen niet eens weten dat het allemaal bestaat, hoe zouden ze er dan toe komen om het toe te passen? Het delen van informatie mag dan wel aangewezen zijn om hierover in eerste instantie een beter begrip te kunnen vormen, gerekend zonder destructieve trollen die elk debat inhoudelijk naar iets anders willen afleiden.

Maar ik meen het echt. Je wijst telkens anderen aan die er warmer voorzitten dan gij. Ik zou toch eens uw strategie herdenken. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Fundamenteel:

Maar ik meen het echt. Je wijst telkens anderen aan die er warmer voorzitten dan gij. Ik zou toch eens uw strategie herdenken. 

Communicatie is werkelijk een vak apart, zelfs een ware kunst zal het worden wanneer de nieuwe GGZ een aantal derde orde impulsen ter bespreking zal willen stellen. De proef op de som maakt dit snel duidelijk, we komen dan quasi onvermijdelijk in aanraking met allerhande psychische fenomenen die het voor pioniers heel moeilijk maken om enige progressie te boeken. De paradox wil echter dat dit allemaal deskundig beschreven staat in het prachtige studiewerk van de GGZ, maar toch blijkt het noodzakelijk om een nieuwe GGZ te introduceren. Vanop een afstand bekeken is het als een scenario voor een boeiende film, als acteur meespelen nog een heel andere kwestie.  

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei TTC:

Communicatie is werkelijk een vak apart, zelfs een ware kunst zal het worden wanneer de nieuwe GGZ een aantal derde orde impulsen ter bespreking zal willen stellen. De proef op de som maakt dit snel duidelijk, we komen dan quasi onvermijdelijk in aanraking met allerhande psychische fenomenen die het voor pioniers heel moeilijk maken om enige progressie te boeken. De paradox wil echter dat dit allemaal deskundig beschreven staat in het prachtige studiewerk van de GGZ, maar toch blijkt het noodzakelijk om een nieuwe GGZ te introduceren. Vanop een afstand bekeken is het als een scenario voor een boeiende film, als acteur meespelen nog een heel andere kwestie.  

Dus, het is altijd een ander. Als de wereld u tegenhoudt dan is dat omdat je het toelaat. Haal uw hoofd uit deze tunnelvisie en kijk,om u heen. 

Er is geen (nieuwe) ggz, er zijn geen pioniers, er is enkel jij. Daarmee moet je het doen zonder dat van een ander te laten afhangen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Dus, het is altijd een ander. Als de wereld u tegenhoudt dan is dat omdat je het toelaat. Haal uw hoofd uit deze tunnelvisie en kijk,om u heen. Er is geen (nieuwe) ggz, er zijn geen pioniers, er is enkel jij. Daarmee moet je het doen zonder dat van een ander te laten afhangen.

We geven het door aan diegenen die het in de eerste plaats ten gronde willen begrijpen, zodat ze op hun beurt hun medemensen kunnen inlichten. Idealiter ontfermt politiek zich ook over deze materie, gedragen door een vreedzame kritische massa die inmiddels op de hoogte is van waar het nu precies over gaat.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

We geven het door aan diegenen die het in de eerste plaats ten gronde willen begrijpen, zodat ze op hun beurt hun medemensen kunnen inlichten. Idealiter ontfermt politiek zich ook over deze materie, gedragen door een vreedzame kritische massa die inmiddels op de hoogte is van waar het nu precies over gaat.

En als de massa zegt “wij willen dit niet”, wat ga je dan doen? Het op hen steken en verder opdwingen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

En als de massa zegt “wij willen dit niet”, wat ga je dan doen? Het op hen steken en verder opdwingen?

Niets, dan blijven we getuige van een strijd tegen luchtkastelen, dat wat niet begrepen wordt zonder de elementen vanuit het verborgen gebied van het Jehori-venster hierbij te betrekken. En zo kan jij hier verder met je strijd tegen de Islam, iedereen naar de beurs proberen te lokken en af en toe roepen op God om je participatie op dit forum legitiem te doen lijken. Toch allemaal zo moeilijk niet?

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei TTC:

Niets, dan blijven we getuige van een strijd tegen luchtkastelen, dat wat niet begrepen wordt zonder de elementen vanuit het verborgen gebied van het Jehori-venster hierbij te betrekken. En zo kan jij hier verder met je strijd tegen de Islam, iedereen naar de beurs proberen te lokken en af en toe roepen op God om je participatie op dit forum legitiem te doen lijken. Toch allemaal zo moeilijk niet?

Ik weet niet of het u al opviel, maar ik strijd niet meer. Persoonlijk denk ik dat een potje sparen voor later geen slecht idee is. Maar het staat u vrij dat als manipulatie te zien. Ieder zijn denk- en leefwereld he. Ieder zijn unieke zelf, eigen fouten om uit te leren en eigen weg te gaan. En zo mogen we ook niet vergeten wat ons kan verbinden eerder dan verdelen. Maar daar sta je blijkbaar niet meer toe open. Het lijkt me sterk dat iedereen jou moet volgen en vooral geen moeilijke vragen mag stellen. :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Ik weet niet of het u al opviel, maar ik strijd niet meer. Persoonlijk denk ik dat een potje sparen voor later geen slecht idee is. Maar het staat u vrij dat als manipulatie te zien. Ieder zijn denk- en leefwereld he. Ieder zijn unieke zelf, eigen fouten om uit te leren en eigen weg te gaan. En zo mogen we ook niet vergeten wat ons kan verbinden eerder dan verdelen. Maar daar sta je blijkbaar niet meer toe open. Het lijkt me sterk dat iedereen jou moet volgen en vooral geen moeilijke vragen mag stellen.

Zo gaat het verder, misschien had Prediker wel een punt natuurlijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Fundamenteel:

Het is wat het is. Intussen al meer dan 2K winst gemaakt op de Beurs, hetzij virtueel. Volgende maand het echte werk.

De kenniskloof is een bijzonder aandachtspunt binnen het brede begrip van een paradigmashift, soms lijkend op een puzzel die steeds helderder wordt naarmate we ook een aantal stukjes toevoegen. Met als doel een harmonieuzer samenleving is dit een bijzonder mysterieus proces, alsof die samenleving dieper gelegen al bestaat en tot expressie wil gebracht worden. Dit is ook de reden waarom die derde orde impulsen zo belangrijk kunnen geacht worden, ze herbergen immers de potentie om dit proces aanzienlijk te versnellen, zij het op voorwaarde dat steeds meer mensen deze puzzelstukjes toelaten en meer verbondenheid realiseren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei TTC:

De kenniskloof is een bijzonder aandachtspunt binnen het brede begrip van een paradigmashift, soms lijkend op een puzzel die steeds helderder wordt naarmate we ook een aantal stukjes toevoegen. Met als doel een harmonieuzer samenleving is dit een bijzonder mysterieus proces, alsof die samenleving dieper gelegen al bestaat en tot expressie wil gebracht worden. Dit is ook de reden waarom die derde orde impulsen zo belangrijk kunnen geacht worden, ze herbergen immers de potentie om dit proces aanzienlijk te versnellen, zij het op voorwaarde dat steeds meer mensen deze puzzelstukjes toelaten en meer verbondenheid realiseren.

Maar jij wilt die verbondenheid niet. Eerder dan enkele uurtjes vrij te maken en mij te hulp te schieten zag je dat als manipulatie. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Maar jij wilt die verbondenheid niet. Eerder dan enkele uurtjes vrij te maken en mij te hulp te schieten zag je dat als manipulatie. 

Zo gaat het maar verder, bij co-creatieve rente vallen heel wat obstakels weg, waardoor meer verbondenheid als vanzelfsprekend wordt. En dat is nog maar een glimp van de mogelijkheden die simpelweg terug te vinden zijn in het verborgen gebied van het Jehori-venster. En jij weet dat mensen dat niet willen, je wil zelfs niet dat ze het te weten komen zodat je verder de destructieve trol kan blijven spelen. Toch allemaal zo moeilijk niet?

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei TTC:

Zo gaat het maar verder, bij co-creatieve rente vallen heel wat obstakels weg, waardoor meer verbondenheid als vanzelfsprekend wordt. En dat is nog maar een glimp van de mogelijkheden die simpelweg terug te vinden zijn in het verborgen gebied van het Jehori-venster. En jij weet dat mensen dat niet willen, je wil zelfs niet dat ze het te weten komen zodat je verder de destructieve trol kan blijven spelen. Toch allemaal zo moeilijk niet?

Is dat uw manier van verbinden? Jij dit en jij dat vertrokken uit vooroordelen? Kan het zijn, al is het een waterkansje, dat je mij fout inschat?

Ik ben geen wiskundig wonder, maar als iets 5j geleden 35 euro kost, en dat kost vandaag 135 euro, hoeveel winst kon 1 dan nemen? Circa 300%.

Welke zot laat dat liggen?

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Fundamenteel:

Is dat uw manier van verbinden? Jij dit en jij dat vertrokken uit vooroordelen? Kan het zijn, al is het een waterkansje, dat je mij fout inschat? Ik ben geen wiskundig wonder, maar als iets 5j geleden 35 euro kost, en dat kost vandaag 135 euro, hoeveel winst kon 1 dan nemen? Circa 200%. Welke zot laat dat liggen?

Ik zou snel zijn, in het jaar 2500 kost een brood 4.000.000€. Dit is uiteraard gerekend zonder de elementen vanuit het verborgen gebied van het Jehori-venster, dat gaat over christusbewustzijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Ik zou snel zijn, in het jaar 2500 kost een brood 4.000.000€. Dit is uiteraard gerekend zonder de elementen vanuit het verborgen gebied van het Jehori-venster, dat gaat over christusbewustzijn.

Neen, ik ben bekend met 1 aandeel, ik weet dat er iets nieuw op de markt komt waarvan we in 2020 een gigantische piek mogen verwachten. Maar dan moet de index wel meewerken. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Neen, ik ben bekend met 1 aandeel, ik weet dat er iets nieuw op de markt komt waarvan we in 2020 een gigantische piek mogen verwachten. Maar dan moet de index wel meewerken. 

Ik zou proberen iedereen af te leiden naar de beurs, zo valt het veel minder op wat je hier altijd probeert te doen.

29 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik ben geen wiskundig wonder, welke zot laat dat liggen?

De parelvissers konden de pret niet op bij wat ze nog allemaal ontdekten, ze wilden het zelfs gratis wegschenken maar kregen het niet verkocht in een wereld waar gratis tot wantrouwen leidt. Het ongeloof en de verbijstering groots, net zoals de angst, zorg en de weerzin bij het zien van omstandigheden die niet lieten vermoeden dat de inhoud van de parels ook ten gronde begrepen werd. En zo bleef alles vaag en mysterieus, de hartenpijn en het verdriet ondraaglijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid