Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Als ik de bijbel mag geloven zal ik sowieso branden :) 

Nee hoor. 

3 minuten geleden zei Fundamenteel:

En wie pleegde uiteindelijk de doden in naam van God? Mensen die zich spiegelen aan boeken.

Er zijn altijd mensen die misbruik van bepaalde autoriteit die ze hebben. Jezus leerde ons juist de andere wang toe te keren

5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Wie moet ik dan geloven?

Daarvoor moet je veel studeren. Ik heb alle reden om de Bijbel als autoriteit te zien. Ik geloof wat er in de Bijbel staat en daarin staat dat doden als het ware slapen en aan het eind van het tijdperk een opstanding krijgen. Als iets zich voordoet als een geest dan geloof ik de Bijbel en weet dat het geen overleden persoon is. Demonen kunnen zich voordoen als personen. Het is niet voor niks dat heel veel mensen waarschuwen voor mediums. 

Dat er sterke krachten bezig zijn is wel degelijk zo. Zo heeft de paus weer opgeroepen tot een nieuw soort van humanisme. Hij heeft voor volgend jaar iedereen die er toe doet, presidenten, religieuze leiders van allerlei godsdiensten, politici, etc uitgenodigd voor een discussie. Orthodoxe katholieken zien dat als kwaad en terecht. Het is waarschijnlijk een volgende stap naar een wereldregering. 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 455
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mijn vrouw is 3 maanden geleden overleden en ik ben blij dat de liefde mij aanspoort om haar in gedachten te naderen en toe te spreken. Ik ben blij dat mijn ziel contact met haar ziel kan leggen, onge

Beslist niet. Onder het Oude Verbond stond daar zelfs de doodstraf op. Deut 18:10-11 Waarom was dat? Omdat omringende volken dat wel deden en is gebaseerd op een vals idee dat zielen nog voortlev

U zegt het goed, naastenliefde. Ook heb ik de vijand lief tot een bepaald punt, maar liefhebben wil niet zeggen jezelf aanpassen naar diens goddeloze manieren.  John Hagee had zowat het meeste in

36 minuten geleden zei sjako:

Nee hoor. 

Er zijn altijd mensen die misbruik van bepaalde autoriteit die ze hebben. Jezus leerde ons juist de andere wang toe te keren

Daarvoor moet je veel studeren. Ik heb alle reden om de Bijbel als autoriteit te zien. Ik geloof wat er in de Bijbel staat en daarin staat dat doden als het ware slapen en aan het eind van het tijdperk een opstanding krijgen. Als iets zich voordoet als een geest dan geloof ik de Bijbel en weet dat het geen overleden persoon is. Demonen kunnen zich voordoen als personen. Het is niet voor niks dat heel veel mensen waarschuwen voor mediums. 

Dat er sterke krachten bezig zijn is wel degelijk zo. Zo heeft de paus weer opgeroepen tot een nieuw soort van humanisme. Hij heeft voor volgend jaar iedereen die er toe doet, presidenten, religieuze leiders van allerlei godsdiensten, politici, etc uitgenodigd voor een discussie. Orthodoxe katholieken zien dat als kwaad en terecht. Het is waarschijnlijk een volgende stap naar een wereldregering. 

 

Daar had ik een film over gepost in de grote misleiding “wolven in schaapsklederen”. Kijk ook hoe men stapsgewijs te werk gaat. Eerst verblinden ze de massa, via de schoolbanken houden ze de essentie van het geloof achter, mixen het met de leer van de anti christ, de paus zegt dat er geen hel is, gaat de wereld rond om alle religies te verbinden, kust voeten van anti christenen en zegt dat we ze in huis moeten nemen onder het mom van genade. Maar de vijand liefhebben wil niet zeggen je laten omvolken door die vijand. Doch is dat het agenda. Om dat te voltooien moeten ze voorbij ons en daarom denk ik nu dat buitengewone tijden buitengewone middelen vragen. 

Op de social media tiert die geest vlijtig en daarom heb ik mijn social media gewist, ik verloor mezelf er in. Ik werd fanatieker met de dag met alle gevolgen van doen. 

Ik denk dat de tijd van praten voorbij is en de geestelijke strijd best wat opgevoerd mag worden. Het inzicht over het grotere plaatje verwerven we niet door te mainstreamen, ik denk oprecht dat het tijd is buiten de lijntjes te kleuren. De letter brengt de dood, geest ons het leven. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei Fundamenteel:

Daar had ik een film over gepost in de grote misleiding “wolven in schaapsklederen”. Kijk ook hoe men stapsgewijs te werk gaat. Eerst verblinden ze de massa, via de schoolbanken houden ze de essentie van het geloof achter, mixen het met de leer van de anti christ, de paus zegt dat er geen hel is, gaat de wereld rond om alle religies te verbinden, kust voeten van anti christenen en zegt dat we ze in huis moeten nemen onder het mom van genade. Maar de vijand liefhebben wil niet zeggen je laten omvolken door die vijand. Doch is dat het agenda. Om dat te voltooien moeten ze voorbij ons en daarom denk ik nu dat buitengewone tijden buitengewone middelen vragen. 

Heb een reactie hierover van een non gezien op YouTube. Zij zien het dus ook. Dus ook van binnenuit de RKK komt protest. Maar je ziet Openbaring voor je ogen gebeuren. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
43 minuten geleden zei sjako:

Heb een reactie hierover van een non gezien op YouTube. Zij zien het dus ook. Dus ook van binnenuit de RKK komt protest. Maar je ziet Openbaring voor je ogen gebeuren. 

Is het daarom verkeerd er wat “ruimer” naar te kijken en de trillingen in uw waarnemingsvermogen te verhogen? I was created for this.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 15-9-2019 om 21:23 zei Olorin:

En tja, wat betreft die stammen: Mooie vraag. Als academicus zou ik vragen "Welke kennis hebben ze die van de geestenwereld is en niet van de levenden kan zijn?" 

Beste academicus, waarom vraag je jezelf dat alleen af bij deze stammen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei sjako:
2 uur geleden zei Fundamenteel:

Wie moet ik dan geloven?

Daarvoor moet je veel studeren.

Dit is, zoals zoveel andere JG beweringen, in strijd met de Bijbel (om precies te zijn, de bergrede, Mattheus 5:1).
Hiervoor veel moet studeren? Onzin: daar staat nl 'zalig zijn de armen van geweest, want voor hun is het Koninkrijk. 
Als je, zoals jij, hier tegelijkertijd stelt, 

Citaat

Ik heb alle reden om de Bijbel als autoriteit te zien. Ik geloof wat er in de Bijbel staat

 kun je dus niet beweren dat je veel moet studeren om het juist geloof te hebben.

Hoe komt het dat je zo krom redeneert? 

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Dit is, zoals zoveel andere JG beweringen, in strijd met de Bijbel (om precies te zijn, de bergrede, Mattheus 5:1).
Hiervoor veel moet studeren? Onzin: daar staat nl 'zalig zijn de armen van geweest, want voor hun is het Koninkrijk. 
Als je, zoals jij, hier tegelijkertijd stelt, 

 kun je dus niet beweren dat je veel moet studeren om het juist geloof te hebben.

Hoe komt het dat je zo krom redeneert? 

De bijbel vraagt toch wel echt een grondige studie om de profetieën in het juiste tijdskader van vandaag te plaatsen hoor. Ook sprak Jezus veel in beeldspraak en door bijbelstudie kon ik daar veel dieper in tasten. In de Evangelische kerk leerde ik Jezus pas echt kennen, maar onze gemeente is dan ook gezegend met iemand die Christus ten allen tijden eerst plaatst. Dat is zeer zeldzaam anno 2019.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Dit is, zoals zoveel andere JG beweringen, in strijd met de Bijbel (om precies te zijn, de bergrede, Mattheus 5:1).
Hiervoor veel moet studeren? Onzin: daar staat nl 'zalig zijn de armen van geweest, want voor hun is het Koninkrijk. 
Als je, zoals jij, hier tegelijkertijd stelt, 

Als je een opmerking maakt zorg dat je dan wat kennis hebt. Zo zet je jezelf voor gek. Dit vers zegt juist het omgekeerde. Zij die bewust zijn van hun geestelijke nood zijn zalig. 

Kennis hebben is belangrijk zoals Johannes 17:3 zegt. Je eeuwige leven hangt er van af. 2Tim 3:16 staat dat het nuttig is om de schrift te onderwijzen. Handelingen 17:11 staat dat ze dagelijks de Schrift bestudeerden om te zien of het echt zo is. En zo kan ik nog even door gaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Dat beloof ik:

Dat staat er niet.

Maar dat wordt wel bedoelt. Zou wat zijn, je zou bijna geestelijk gehandicapt moeten zijn volgens jou.

Interessant is verder dat Het Boek het als volgt vertaald: Gelukkig zijn zij die nederig zijn, want het Koninkrijk van de hemelen is voor hen bestemd. Komt eigenlijk een beetje op hetzelfde neer. Het beseffen dat je het niet alleen kan, dat je alleen via God en Christus eeuwig leven kan krijgen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 30-9-2019 om 07:14 zei sjako:

Demonen kunnen je alles wijs maken en dat is ook precies wat ze doen. Daarom moet je op de Bijbel vertrouwen en daar staat dat doden geen bewustzijn hebben en dat ze als het ware slapen. Pas bij Jesus wederkomst komen de doden tot leven. Demonen doen zich voor als overleden mensen. Geloof ze niet!

In de omgeving van de aarde bevinden zich talloze zielen die, tijdens hun leven als mens, niet de gewenste graad van voltooiing hebben bereikt die een toegang tot het rijk van de Vader toestaat. Deze zielen zijn zich wel degelijk bewust van zichzelf, en hun situatie, maar het ontbreekt hun aan geestelijk inzicht en aan kracht. Hierdoor is het voor hen niet mogelijk uit deze omgeving weg te komen en daarom zoeken zij steun en opheldering bij de mensen die hun dierbaar waren op aarde. Deze zielen bevinden zich vaak in de omgeving waar zij als mens hebben geleefd. Wij zouden ons het lot van deze armzalige zielen aan moeten trekken en hen in liefdevolle gedachten moeten wijzen op het verlossingswerk van Jezus Christus. Wij zouden hen erop moeten wijzen dat 'liefde voor de naaste' een bewijs is van de liefde voor de Vader. Wij zouden deze zielen ervan moeten overtuigen dat deze goddelijke wet ook in het hiernamaals geldt. In gedachten moeten wij hen aanspreken en vertellen dat als zij zich bekommeren om de andere zielen in nood, waarvan er zich velen in hun omgeving bevinden, hun kracht zal toenemen en de omgeving waarin zij zich bevinden lichter wordt. En licht betekent ook inzicht voor deze zielen. Het inzicht dat zij verder omhoog kunnen klimmen, als zij uit naastenliefde de arme zielen om hun heen helpen door ook op hen dit weten over te brengen. Zodat deze zielen nu gezamenlijk, uit vrije wil, de weg van de liefde gaan bewandelen die naar hun vaderland voert. Voor de gelovige mens op aarde ligt hier een grote verantwoordelijkheid. Het is de liefde Zelf die ons aanspoort om onze dierbaren in het hiernamaals in gedachten toe te spreken en te wijzen op het gebod van de naastenliefde, dat Jezus predikte tijdens Zijn leven als mens.

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 uur geleden zei Mohawk:

In de omgeving van de aarde bevinden zich talloze zielen die, tijdens hun leven als mens, niet de gewenste graad van voltooiing hebben bereikt die een toegang tot het rijk van de Vader toestaat.

Ik ga uit wat de Bijbel zegt en die leert geen onsterfelijke ziel. Dus ik verwijs dit naar het rijk der fabelen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 uur geleden zei Mohawk:

In de omgeving van de aarde bevinden zich talloze zielen die, tijdens hun leven als mens, niet de gewenste graad van voltooiing hebben bereikt die een toegang tot het rijk van de Vader toestaat. Deze zielen zijn zich wel degelijk bewust van zichzelf, en hun situatie, maar het ontbreekt hun aan geestelijk inzicht en aan kracht. Hierdoor is het voor hen niet mogelijk uit deze omgeving weg te komen en daarom zoeken zij steun en opheldering bij de mensen die hun dierbaar waren op aarde. Deze zielen bevinden zich vaak in de omgeving waar zij als mens hebben geleefd. Wij zouden ons het lot van deze armzalige zielen aan moeten trekken en hen in liefdevolle gedachten moeten wijzen op het verlossingswerk van Jezus Christus. Wij zouden hen erop moeten wijzen dat 'liefde voor de naaste' een bewijs is van de liefde voor de Vader. Wij zouden deze zielen ervan moeten overtuigen dat deze goddelijke wet ook in het hiernamaals geldt. In gedachten moeten wij hen aanspreken en vertellen dat als zij zich bekommeren om de andere zielen in nood, waarvan er zich velen in hun omgeving bevinden, hun kracht zal toenemen en de omgeving waarin zij zich bevinden lichter wordt. En licht betekent ook inzicht voor deze zielen. Het inzicht dat zij verder omhoog kunnen klimmen, als zij uit naastenliefde de arme zielen om hun heen helpen door ook op hen dit weten over te brengen. Zodat deze zielen nu gezamenlijk, uit vrije wil, de weg van de liefde gaan bewandelen die naar hun vaderland voert. Voor de gelovige mens op aarde ligt hier een grote verantwoordelijkheid. Het is de liefde Zelf die ons aanspoort om onze dierbaren in het hiernamaals in gedachten toe te spreken en te wijzen op het gebod van de naastenliefde, dat Jezus predikte tijdens Zijn leven als mens.

Het zijn mooie woorden en ze doen me denken aan 'The Sixth Sense' maar waar baseer je dit op?

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei sjako:

Dat soort films hebben soms meer invloed op wat men geloofd dan Gods Woord.

De scene met dat vergiftigde meisje schiet me te binnen. Eerst was de jongen met het zesde zintuig bang voor haar, totdat hij besefte dat ze een boodschap voor hem had. Heb je de film gezien of mag je dergelijke films niet kijken?

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei Bastiaan73:

De scene met dat vergiftigde meisje schiet me te binnen. Eerst was de jongen met het zesde zintuig bang voor haar, totdat hij besefte dat ze een boodschap voor hem had. Heb je de film gezien of mag je dergelijke films niet kijken?

Heb hem wel gezien ja. Maar dat is al eeuwigheid geleden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei sjako:

Ik ga uit wat de Bijbel zegt en die leert geen onsterfelijke ziel. Dus ik verwijs dit naar het rijk der fabelen.

De bijbel, en jouw interpretatie daarvan, zijn voor mij niet maatgevend. Natuurlijk heb je het recht om wat ik schrijf naar het rijk der fabelen te verwijzen. Net zoals de schriftgeleerden het recht hadden om de woorden van Jezus naar het rijk der fabelen te verwijzen, zelfs als godslastering te bestempelen, heb jij die vrijheid ook om er een eigen mening omtrent de waarheid op na te houden. Maar hoe komt het dat de schriftgeleerden zo'n verkeerd beeld hadden van de Vader en zijn doel met de aarde en de mensheid? Hoe komt het dat zij, ondanks de profetieën, Jezus niet herkenden als de zoon van God en hun messias? Waarom moest Jezus de schriftgeleerden erop wijzen dat hun denkbeeld over God niet overeenstemde met de waarheid? Zij hadden de heilige geschriften toch uit en te na bestudeerd, wat er trouwens veel meer waren dan de geschriften die zijn opgenomen in het 'oude testament' van de bijbel. Alleen al daaruit blijkt dat de letter doodt, zoals Jezus hun ook probeerde duidelijk te maken. De geest maakt levend maar moet eerst door onbaatzuchtige naastenliefde worden gewekt, om vervolgens het woord van God in het hart te doen toekomen, wat iets heel anders is dan dode letters bestuderen met een geest die niet is gewekt. Daarin faalden de schriftgeleerden, onbaatzuchtige naastenliefde was hen vreemd. Zij misbruikte de geschriften om zichzelf en hun religie belangrijk te maken, zichzelf te verrijken en macht uit te oefenen. Zij deinsde er zelfs niet voor terug om Jezus te kruisigen, alleen maar gebaseerd op hun interpretatie van dode letters. Daarom is de bijbel, en jouw interpretatie daarvan, voor mij niet maatgevend. Wat niet wegneemt dat ik het respecteer als je er een andere mening op na houdt, want dat recht heb je.

Link naar bericht
Deel via andere websites

1 Petrus 3 (Het Boek):

Citaat

18 Ook Christus heeft, als een onschuldige voor schuldigen, geleden voor onze zonden, voor eens en altijd, om ons bij God terug te brengen. Hij is lichamelijk gestorven, maar is weer levend gemaakt door de Geest.
19 Zo kon Hij naar de geesten gaan die in de onderwereld gevangen zaten om hun bekend te maken wat Hij heeft gedaan.
20 Dat betreft hen die in de tijd van Noach weigerden te luisteren, hoewel God geduldig op hen wachtte, terwijl Noach de ark bouwde. Toen werden acht mensen gered, terwijl de anderen verdronken. Die acht mensen werden gered ondanks al het water.
21 Als contrast daarmee wordt u dan ook gered door de doop. De doop betekent niet dat het vuil van uw lichaam wordt afgewassen, maar het is een gebed tot God om een goed geweten door de opstanding van Jezus Christus.
22 Christus is naar de hemel gegaan en zit nu aan de rechterhand van God. Alle engelen, heersers en machthebbers zijn aan Hem onderworpen.

@sjako vers 19: sliepen die geesten in de onderwereld? Zo ja dan moest Christus ze eerst wakker maken.

1 Petrus 4 (Het Boek):

Citaat

Daarom is het goede nieuws ook gebracht aan mensen die nu reeds gestorven zijn. Dan kunnen ook zij naar de geest nieuw leven krijgen van God, ook al zijn ze lichamelijk door de mensen veroordeeld.

Idem.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Bastiaan73:

@sjako vers 19: sliepen die geesten in de onderwereld? Zo ja dan moest Christus ze eerst wakker maken.

1 Petrus 4 (Het Boek):

Dat zijn de gevallen engelen die na de vloed opgesloten werden in Tartarus. Deze engelen slapen niet en moeten derhalve dus niet opgewekt worden door Christus. Je moet onderscheidt maken tussen Tartarus en Sjeool. Sjeool is de plaats waar ieder mens naar toe gaat (met uitzondering van gezalfden die nu direct naar de hemel gaan). Je hebt het over 2 totaal verschillende plaatsen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei sjako:
21 minuten geleden zei Bastiaan73:

@sjako vers 19: sliepen die geesten in de onderwereld? Zo ja dan moest Christus ze eerst wakker maken.

1 Petrus 4 (Het Boek):

Dat zijn de gevallen engelen die na de vloed opgesloten werden in Tartarus. Deze engelen slapen niet en moeten derhalve dus niet opgewekt worden door Christus. Je moet onderscheidt maken tussen Tartarus en Sjeool. Sjeool is de plaats waar ieder mens naar toe gaat (met uitzondering van gezalfden die nu direct naar de hemel gaan). Je hebt het over 2 totaal verschillende plaatsen.

Hoe weet je zo zeker dat het om gevallen engelen gaat?

Dit zegt de SV met kanttekeningen er over:

Citaat

Deze plaats (dit vers) is zwaar, en wordt daarom verschillend uitgelegd. Sommigen verstaan door deze geesten de heidenen, die in de schaduw des doods en gelijk als in de hel zaten, dien Christus door Zijn apostelen het Evangelie gepredikt heeft. Doch de heidenen worden nergens geesten genaamd, en de omstandigheid des tijds wanneer deze predicatie hun is geschied, past op zulke uitlegging niet, dewijl de apostelen niet ten tijde van Noach, maar na de verrijzenis van Christus het Evangelie hebben verkondigd. Anderen verstaan door deze geesten de verdoemde zielen in de hel, aan dewelke Christus na Zijn dood Zichzelven op een extraordinaire wijze zou hebben geopenbaard, om hun Zijn overwinning te verkondigen tot een schrik, en hen van hun ondankbaarheid en rechtvaardige straf te overtuigen. Doch van zulk een extraordinaire verschijning van Christus in de hel wordt nergens in de Schrift gewag gemaakt; zij was ook niet nodig, en het woord prediken dat hier gebruikt wordt, wordt nergens in zulken zin genomen. Anderen verstaan daardoor de zielen der gelovigen des Ouden Testaments, die ergens onder de aarde in een voorburcht der hel, als in een gevangenis, zouden bewaard zijn geweest, totdat Christus zou gestorven zijn en met Zijn ziel bij hen verschenen, om hun te verkondigen hun verlossing uit deze gevangenis, en hen met Hem in den hemel daarna op te voeren. Welke uitlegging, behalve dat zij strijdt met hetgeen Christus zeide tot den bekeerden moordenaar aan het kruis: Heden zult gij met Mij in het paradijs zijn, Luk. 23:43, zo strijdt ze ook met de zaligheid van de zielen der voorvaderen, die al voor Christus’ dood en opstanding in den hemel waren, gelijk aangetekend is op Hebr. 11:5, 16, 40; 12:23, en andere plaatsen meer. Nergens wordt ook een gevangenis genoemd een plaats waarin iemand bewaard wordt om hem gelukkiger te maken, maar wel een plaats waarin iemand bewaard wordt tot zijn oordeel of straf. Het woord prediken ziet ook altijd in Gods Woord op de nodiging tot geloof en bekering, die voor de zielen der afgestorven gelovigen des Ouden Testaments niet meer nodig was; gelijk ook niet gepast kan worden op die zielen, als gezegd wordt dat Christus door Zijn Geest gepredikt heeft de zielen die ten tijde van Noach ongehoorzaam waren. Daarom is deze uitlegging de bekwaamste en zekerste, dat door de geesten hier verstaan worden de zielen van die mensen aan welke de Geest of Godheid van Christus door Noach de bekering eertijds heeft laten prediken, namelijk toen zij nog leefden, welke Noach daarom ook een prediker der gerechtigheid wordt genaamd, 2 Petr. 2:5; welke mensen, niettegenstaande deze prediking van Noach en Gods lankmoedigheid over hen, even ongehoorzaam en goddeloos zijn gebleven, gelijk 2 Petr. 2:5 ook wordt betuigd. Die ook om hun ongehoorzaamheid en goddeloosheid in de gevangenis of hel zijn geweest toen Petrus zijn brief schreef, gelijk de hel ook een gevangenis genaamd wordt, Openb. 20:7, en de onzalige geesten die daarin zijn, worden gezegd daarin bewaard te worden tot den dag des oordeels, 2 Petr. 2:4. Jud. vs. 6.

Bron: https://statenvertaling.nl/tekst.php?bb=60&hf=3&ind=1#startg

bewerkt door Bastiaan73
Link naar bericht
Deel via andere websites
23 minuten geleden zei Bastiaan73:

1 Petrus 3 (Het Boek):

@sjako vers 19: sliepen die geesten in de onderwereld? Zo ja dan moest Christus ze eerst wakker maken.

1 Petrus 4 (Het Boek):

Idem.

Ik begin toch te twijfelen of onze SV wel zo accuraat is. 

Bv, hoe kan de naam van God "Heer" zijn? De JG vertalen meer rechtstreeks vanuit het Hebreeuws. 

Al bij al denk ik niet dat die details ons zouden mogen scheiden/verdelen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn vrouw is 3 maanden geleden overleden en ik ben blij dat de liefde mij aanspoort om haar in gedachten te naderen en toe te spreken. Ik ben blij dat mijn ziel contact met haar ziel kan leggen, ongeacht de sfeer waarin zij op dit moment verblijft. In mijn hart weet ik dat mijn liefde voor haar, op het moment dat ik mij in liefdevolle gedachten met haar ziel verbind, ook een kracht is die haar ziel verder omhoog voert. Dat wat er in mijn hart omgaat en wordt geopenbaard is voor mij maatgevend, daar hou ik mij aan vast en daar vind ik mijn waarheid. Niet de mening van anderen of de geloofsovertuiging van wie dan ook kan overtreffen wat de geest in mijn hart openbaart.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Mohawk:

Mijn vrouw is 3 maanden geleden overleden en ik ben blij dat de liefde mij aanspoort om haar in gedachten te naderen en toe te spreken. Ik ben blij dat mijn ziel contact met haar ziel kan leggen, ongeacht de sfeer waarin zij op dit moment verblijft. In mijn hart weet ik dat mijn liefde voor haar, op het moment dat ik mij in liefdevolle gedachten met haar ziel verbind, ook een kracht is die haar ziel verder omhoog voert. Dat wat er in mijn hart omgaat en wordt geopenbaard is voor mij maatgevend, daar hou ik mij aan vast en daar vind ik mijn waarheid. Niet de mening van anderen of de geloofsovertuiging van wie dan ook kan overtreffen wat de geest in mijn hart openbaart.

Gecondoleerd met het overlijden van je vrouw Mohawk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid