Kaasjeskruid 994 Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 1 uur geleden zei Bastiaan73: ... Stap nou maar gauw weer terug in dat grotesmurfenboek waar jij in staat. 1 uur geleden zei TTC: Zo eenvoudig is het, en we weten ook dat heel die schuldenberg morgen gewoon weg kan zijn. Dank voor deze inhoudelijke bijdrage, zeer gewaardeerd. Totaal offtopic en jij prijst het aan als inhoudelijk. Typisch psychotische actie. Link naar bericht Deel via andere websites
Chaim 157 Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 40 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Totaal offtopic en jij prijst het aan als inhoudelijk. Typisch psychotische actie. Iemand psychotisch noemen is nogal een ad hominem. Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 (bewerkt) 56 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Stap nou maar gauw weer terug in dat grotesmurfenboek waar jij in staat. Totaal offtopic en jij prijst het aan als inhoudelijk. Typisch psychotische actie. Kaasjeskruid, ik begrijp dat je het niet begrijpt, want dat deed ik voorheen ook niet. Maar Chaim legt het nu wel heel duidelijk uit. Als je nou jezelf even kalmeert, ophoudt met schelden (want dat is enkel angst) en uitgaat van de intelligentie en goede bedoelingen van je gesprekspartners, en je leest Chaims uitleg nog eens rustig, dan begrijp je wat er gezegd wordt. 31 augustus 2019 bewerkt door Dolce Vita Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 3 uur geleden zei Chaim: Iemand psychotisch noemen is nogal een ad hominem. Ach kijk eens aan. Daar hebben we de atheïstensmurf. Die moet het voor zijn mede smurfen opnemen natuurlijk en vooral de christen blauw laten lijken terwijl ie dat zelf is. Ga jij anders lekker fantaseren op freethinker of zo ipv hier de boel verzieken. Want verzieken is wat jullie doen. Met een zogenaamd beroep op zielige aandoeningen. Stelletje lafaards. 2 uur geleden zei Dolce Vita: Kaasjeskruid, ik begrijp dat je het niet begrijpt, want dat deed ik voorheen ook niet. Maar Chaim legt het nu wel heel duidelijk uit. Als je nou jezelf even kalmeert, ophoudt met schelden (want dat is enkel angst) en uitgaat van de intelligentie en goede bedoelingen van je gesprekspartners, en je leest Chaims uitleg nog eens rustig, dan begrijp je wat er gezegd wordt. Smurfin doet haar zegje ook even en draagt haar fantastensteentje ook bij. Invasie van de smurfen hierzo. Link naar bericht Deel via andere websites
Trajecto 148 Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 moderatie: Dit topic gaat dicht ter bestudering. Er gebeuren hier vreemde dingen en ik hoop zondag wat tijd te hebben er naar te kijken Nicky O reageerde hierop 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Trajecto 148 Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 Hier is geen beginnen aan. Dit topic blijft dicht. Dit temeer aangezien ik zie dat er weer een topic is geopend waar het er sterk op lijkt dat het dezelfde kant op gaat. Het is zelfs opgezet als simpelweg verder praten. Dus dit weer openen is sowieso niet nodig. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten