Nicky O 117 Geplaatst 28 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2019 9 uur geleden zei Fundamenteel: Maar is de huidige moderne beschaving dan een weerspiegeling van Zijn gemeente? Als de aarde Zijn Koninkrijk wordt dan vrees ik dat het hele archetype zal sneuvelen voor het Zijne gevestigd kan worden. Hiermee zijn ons kostbare, rijke beloften gedaan, opdat u zou ontkomen aan het verderf dat de wereld beheerst als gevolg van de begeerte, en opdat u deel zou krijgen aan de goddelijke natuur. 2 Petrus 1:4 Gaitema, Dolce Vita en WdG reageerden hierop 3 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 28 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2019 (bewerkt) 4 uur geleden zei Gaitema: Toch bijzonder dat Jezus in een visioen of met een Woord van Kennis zei dat mijn vrouw de gave van profetie heeft. Zou soms er ook een Heilige Geest soms het woord voeren ? Toch misschien eens met je therapeut bespreken. (Psalmen 94:11) De HEERE weet de gedachten des mensen, dat zij ijdelheid zijn. 28 juni 2019 bewerkt door Dat beloof ik Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 28 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2019 (bewerkt) . 28 juni 2019 bewerkt door Gaitema Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 29 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2019 8 uur geleden zei Gaitema: . Dat valt echt wel mee. Als je er van bent overtuigd dat je vrouw voortdurend met Jezus praat is dit een eitje. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Nicky O 117 Geplaatst 30 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2019 Wat betekent een puntje? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 Op 30-6-2019 om 05:12 zei Nicky O: Wat betekent een puntje? Dat ik er maar geen punt van maak. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
WdG 235 Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 23 minuten geleden zei Gaitema: Dat ik er maar geen punt van maak. He, je bent er weer! Leuk! Hebben jullie een fijn weekend gehad? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 12 minuten geleden zei WdG: 35 minuten geleden zei Gaitema: Dat ik er maar geen punt van maak. He, je bent er weer! Leuk! Hebben jullie een fijn weekend gehad? Daar kun jij nog een puntje aan zuigen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
WdG 235 Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 9 minuten geleden zei Dat beloof ik: Daar kun jij nog een puntje aan zuigen. Waren jullie samen, afgelopen weekend? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 1 minuut geleden zei WdG: 11 minuten geleden zei Dat beloof ik: Daar kun jij nog een puntje aan zuigen. Waren jullie samen, afgelopen weekend? Ai, daar heb je een punt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
WdG 235 Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 1 minuut geleden zei Dat beloof ik: Ai, daar heb je een punt. Heb toch de voorkeur voor een pintje. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 15 minuten geleden zei WdG: Heb toch de voorkeur voor een pintje. Als dat pintje in een flesje zit, dan bevinden zich onderop de fles meerdere puntjes. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
WdG 235 Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 1 minuut geleden zei Kaasjeskruid: Als dat pintje in een flesje zit, dan bevinden zich onderop de fles meerdere puntjes. Met zo'n flesje kan je iemand een punthoofd bezorgen... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 Zojuist zei WdG: Met zo'n flesje kan je iemand een punthoofd bezorgen... Als je niet weet waar die puntjes voor staan, zou dat best eens kunnen ja. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 Op 30-6-2019 om 05:12 zei Nicky O: Wat betekent een puntje? Nee maar zonder gekheid. Als je eerst een tekst post en je wilt hem weer weg halen, dan lukt dat niet. Je moet minimaal een leesteken laten staan. Vandaar een punt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Nicky O 117 Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 1 minuut geleden zei Gaitema: Nee maar zonder gekheid. Als je eerst een tekst post en je wilt hem weer weg halen, dan lukt dat niet. Je moet minimaal een leesteken laten staan. Vandaar een punt. Daar heb je wel een punt. Gaitema reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
WdG 235 Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 43 minuten geleden zei Gaitema: Nee maar zonder gekheid. Als je eerst een tekst post en je wilt hem weer weg halen, dan lukt dat niet. Je moet minimaal een leesteken laten staan. Vandaar een punt. En nu to the point! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 2 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2019 6 uur geleden zei WdG: En nu to the point! Moment, eerst de puntbalk uit me oog verwijderen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Nicky O 117 Geplaatst 2 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2019 12 uur geleden zei Kaasjeskruid: Moment, eerst de puntbalk uit me oog verwijderen. Als puntje bij paaltje komt, snappen jullie er volgens mij niks van. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 2 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2019 2 minuten geleden zei Nicky O: Als puntje bij paaltje komt, snappen jullie er volgens mij niks van. Ja, zo kan ik ook wel ergens een punt aan kletsen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Nicky O 117 Geplaatst 2 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2019 2 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Ja, zo kan ik ook wel ergens een punt aan kletsen. Ik zal het jou wel eens tot in de puntjes uitleggen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 2 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2019 1 minuut geleden zei Nicky O: Ik zal het jou wel eens tot in de puntjes uitleggen Weet dan zeker dat je dat tot in de puntjes verzorgd. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Nicky O 117 Geplaatst 2 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2019 6 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Weet dan zeker dat je dat tot in de puntjes verzorgd. Mijn standpunt is het lichtpunt Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 2 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2019 Zojuist zei Nicky O: Mijn standpunt is het lichtpunt ok, jij wint, mijn puntenslijper is bot. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Nicky O 117 Geplaatst 2 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2019 (bewerkt) Ik ga er nu wel een punt aan breien.. korte ei natuurlijk 2 juli 2019 bewerkt door Nicky O Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten