Dolce Vita 346 Geplaatst 9 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2019 (bewerkt) Een topic voor tv-tips. Zo meteen op NPO-2 Café Lazarus. https://portal.eo.nl/over-de-eo/pers/artikel/2019/05/cafe-lazarus-toont-grenzeloze-passie-voor-een-nieuwe-wereld/ Op Eerste Pinksterdag start bij de EO een nieuw seizoen van ‘Café Lazarus’. Marleen Stelling spreekt op de late zondagavond met gepassioneerde twintigers en dertigers die ambitie vertaalden naar actie. In de vierdelige reeks komt steeds een inspirerend verhaal aan bod van iemand die met de voeten in de klei staat. Acteur en theatermaker Bright Richards deelt als barman naast drankjes ook warme woorden uit, en elke aflevering vult een artiest het café met sfeervolle muziek. 9 juni 2019 bewerkt door Dolce Vita Lobke reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 1 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 Vanavond was alweer de een na laatste aflevering van Chateau Meiland op SBS6. Dat vind ik zo’n leuk programma. Jammer dat het alweer bijna afgelopen is. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Trajecto 148 Geplaatst 8 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2019 moderatie: Dit topic is bedoeld voor aankondiging van tv-programma's en eventueel kort commentaar erop als men het bekeken heeft. Een lange reeks over de invloed van televisie en muliti-media op kinderen die hier ontstond is afgesplitst tot een afzonderlijk topic. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 31 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Tip. Op Netflix is een nieuwe film over paus Benedictus. De film heet The Two Popes. Ik ga hem zo kijken. De trailer vond ik wel interessant. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bastiaan73 705 Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 7 minuten geleden zei Dolce Vita: Tip. Op Netflix is een nieuwe film over paus Benedictus. De film heet The Two Popes. Ik ga hem zo kijken. De trailer vond ik wel interessant. Thanks voor de tip! Ik heb geen Netflix maar lees op meerdere sites dat deze pas in december te zien zal zijn? Citaat The Two Popes ging op 31 augustus 2019 in première op het filmfestival van Telluride. De Amerikaanse bioscooprelease is gepland voor 27 november 2019. Vanaf 20 december 2019 zal de film via de streamingdienst van Netflix uitgebracht worden.[5] Bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Two_Popes#Release Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 31 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 (bewerkt) Ja, sorry. Ik zie net dat alleen de teaser het doet. 31 augustus 2019 bewerkt door Dolce Vita Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bastiaan73 705 Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 1 minuut geleden zei Dolce Vita: Ja, sorry. Ik zie net dat alleen de teaser het doet. Geen probleem. Ben nu ook wel benieuwd dus de teaser heeft gewerkt! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 31 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei Bastiaan73: Geen probleem. Ben nu ook wel benieuwd dus de teaser heeft gewerkt! Ja, de teaser leek wel interessant. 31 augustus 2019 bewerkt door Dolce Vita Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 Ik heb laatst Tabula Rasa gezien. Eindelijk nog eens script. Ik vond script enorm tekort schieten in het aanbod, tot ik verder keek. Altijd leuk om uit te puzzelen wat er zou gebeuren, iets zo voorspelbaar achten en dan verbaasd doch tevreden een serie afsluiten. Moeite met open eindes Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 1 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 23 minuten geleden zei Fundamenteel: Ik heb laatst Tabula Rasa gezien. Eindelijk nog eens script. Ik vond script enorm tekort schieten in het aanbod, tot ik verder keek. Altijd leuk om uit te puzzelen wat er zou gebeuren, iets zo voorspelbaar achten en dan verbaasd doch tevreden een serie afsluiten. Moeite met open eindes Bedankt voor de tip. Die serie ga ik nu ook eens bekijken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 1 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 (bewerkt) Die serie blijkt niks voor mij. 1 september 2019 bewerkt door Dolce Vita Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 13 uur geleden zei Dolce Vita: Die serie blijkt niks voor mij. Het wordt beter. Ik ben pas beginnen inpikken na enkele afleveringen. Wel veel praten en psychologie Maar goed script is het wel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 2 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei Fundamenteel: Het wordt beter. Ik ben pas beginnen inpikken na enkele afleveringen. Wel veel praten en psychologie Maar goed script is het wel. U hebt kennelijk totaal niet in de gaten wat zulke duistere voeding doet met uw geest, uw afstemming.... 2 september 2019 bewerkt door Dolce Vita Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 3 minuten geleden zei Dolce Vita: U hebt kennelijk totaal niet in de gaten wat zulke duistere voeding doet met uw geest, uw afstemming.... Het gaat toch nog over Netflix series he? Of stroom je weer over van nijd? Ook een goeiemorgen. Al een bakkie troost gedronken? ? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 3 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2019 (bewerkt) Ik zit "Ver van huis" te kijken op RTL-4. Problematische Nederlandse gezinnen worden twee weken bij de Amish geplaatst. Daar aangekomen moeten ze hun telefoons inleveren en ze moeten hun kleren verruilen voor die van de Amish. En ze gaan er serieus nog om huilen ook. ? 3 september 2019 bewerkt door Dolce Vita Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 26 september 2019 Rapport Share Geplaatst 26 september 2019 Mensen, Marianne op Netflix is zeker de moeite waard. Griezelig wel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 27 september 2019 Rapport Share Geplaatst 27 september 2019 11 uur geleden zei Fundamenteel: Mensen, Marianne op Netflix is zeker de moeite waard. Griezelig wel. Ben ik ook aan het kijken ? Weet nog niet wat ik ervan vind. The Haunting of Hill House vind ik echt heel goed in dit genre. Een meer Credible-proof aanrader op Netflix vind ik nog Shtisel, Israëlische dramaserie over een ultraorthodox Joods gezin in Jeruzalem. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 27 september 2019 Rapport Share Geplaatst 27 september 2019 7 uur geleden zei Naeva: Ben ik ook aan het kijken ? Weet nog niet wat ik ervan vind. The Haunting of Hill House vind ik echt heel goed in dit genre. Een meer Credible-proof aanrader op Netflix vind ik nog Shtisel, Israëlische dramaserie over een ultraorthodox Joods gezin in Jeruzalem. Inderdaad Shtisel. ? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 27 september 2019 Rapport Share Geplaatst 27 september 2019 12 uur geleden zei Naeva: Ben ik ook aan het kijken ? Weet nog niet wat ik ervan vind. The Haunting of Hill House vind ik echt heel goed in dit genre. Een meer Credible-proof aanrader op Netflix vind ik nog Shtisel, Israëlische dramaserie over een ultraorthodox Joods gezin in Jeruzalem. Aha goede tip. Dat wordt de nieuwe serie om te kijken dan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 3 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2019 Schtisel is idd leuk, maar vriendin is er niet voor. Typewriter is bangelijk. Laat de Indische taal u niet afschrikken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mullog 641 Geplaatst 7 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2019 ?@Robert Frans ik zag vanavond DWDD met een item over de nachtwacht. Op het rijksmuseum hangt momenteel een foto van je avatar van 10 bij 10 meter. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? ? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 8 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2019 14 uur geleden zei Mullog: ?@Robert Frans ik zag vanavond DWDD met een item over de nachtwacht. Op het rijksmuseum hangt momenteel een foto van je avatar van 10 bij 10 meter. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? ? Tja, ik heb zo mijn connecties. ?? Lobke reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten