Fundamenteel 1.017 Geplaatst 9 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2019 Barmhartigheid is groter dan je offerande geven kan. Dolce Vita reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 9 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2019 7 uur geleden zei dingo: Tja, ik kan ook niet zoveel met die tienden waarmee je voor je geloof moet betalen. Ik ben behoorlijk vrijgevig maar ook voor mij geldt dat er geen eind is aan goede doelen. Veel meer dan als dat mijn portemonnee reikt. @Gaitema God wijst je zelf de weg. Niet dat die vrij is van hobbels en gaten in het wegdek maar Hij laat jou en je gezin niet los. Dank je Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
WdG 235 Geplaatst 9 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2019 10 uur geleden zei Gaitema: Dank je voor jouw bemoediging ? Geen dank, broeder! Fijne avond gehad? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 9 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2019 12 uur geleden zei WdG: Geen dank, broeder! Fijne avond gehad? Ja zeker ? WdG reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten