Oyarsa 1 Geplaatst 13 april 2019 Rapport Share Geplaatst 13 april 2019 Hallo allemaal, Bij deze zal ik mij even voorstellen. Ik ben een 30 jarige, op zichzelf wonende, jonge man. Mijn gebruikersnaam, Oyarsa, heb ik afgeleid van een personage uit de ruimte trilogie van C.S. Lewis. Ik lees dan ook graag en ben bovendien aspirant schrijver. Ik ben een christen maar bezoek momenteel geen kerk, wel ben ik van plan om een kerk te vinden waar ik mij thuis voel. Mijn geloof betekend erg veel voor me en heb het er graag over, vandaar ook de aanmelding bij dit forum. Als jullie nog vragen hebben beantwoord ik die graag. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 527 Geplaatst 13 april 2019 Rapport Share Geplaatst 13 april 2019 4 minuten geleden zei Oyarsa: Hallo allemaal, Bij deze zal ik mij even voorstellen. Ik ben een 30 jarige, op zichzelf wonende, jonge man. Mijn gebruikersnaam, Oyarsa, heb ik afgeleid van een personage uit de ruimte trilogie van C.S. Lewis. Ik lees dan ook graag en ben bovendien aspirant schrijver. Ik ben een christen maar bezoek momenteel geen kerk, wel ben ik van plan om een kerk te vinden waar ik mij thuis voel. Mijn geloof betekend erg veel voor me en heb het er graag over, vandaar ook de aanmelding bij dit forum. Als jullie nog vragen hebben beantwoord ik die graag. Welkom oyarsa, er valt hier genoeg te lezen en te schrijven. ? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 13 april 2019 Rapport Share Geplaatst 13 april 2019 Welkom Oyarsa!? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Sjofar 15 Geplaatst 13 april 2019 Rapport Share Geplaatst 13 april 2019 (bewerkt) Welkom, Oyarsa! 6 uur geleden zei Oyarsa: Mijn geloof betekend erg veel voor me en heb het er graag over, vandaar ook de aanmelding bij dit forum. Dan is dit forum inderdaad de juiste plek ?. 13 april 2019 bewerkt door Sjofar Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Trajecto 148 Geplaatst 14 april 2019 Rapport Share Geplaatst 14 april 2019 Welkom bij het Credible-forum, Oyarsa ! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
antoon 298 Geplaatst 14 april 2019 Rapport Share Geplaatst 14 april 2019 Welkom er zijn meer mensen zoekende, Vaak vind je in de schrift hoe te geloven, ook nogal eens vaak meer dan in een kerk Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Oyarsa 1 Geplaatst 14 april 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2019 Bedankt voor het warme welkom allemaal ☺️ 8 uur geleden zei antoon: Welkom er zijn meer mensen zoekende, Vaak vind je in de schrift hoe te geloven, ook nogal eens vaak meer dan in een kerk Daar ben ik het geheel mee eens. Ik ben nu al een hele poos bezig met zowel bijbel studie als het opbouwen van mijn geloof door middel van apologetische werken. Dit werkt erg verhelderend aangezien ik voorheen voornamelijk vanuit gevoel geloofde. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 699 Geplaatst 14 april 2019 Rapport Share Geplaatst 14 april 2019 Welkom Oyarsa, ik hoop dat je veel gaat hebben aan dit forum. Ga uit wat de schrift je verteld. Dit is Gods woord. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bastiaan73 705 Geplaatst 14 april 2019 Rapport Share Geplaatst 14 april 2019 Hallo Oyarsa is dat je eigen kat? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Nicky O 117 Geplaatst 14 april 2019 Rapport Share Geplaatst 14 april 2019 Welkom! Wie weet helpt dit forum je wel bij je zoektocht naar een kerk die bij jou past. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Oyarsa 1 Geplaatst 15 april 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2019 18 uur geleden zei Bastiaan73: Hallo Oyarsa is dat je eigen kat? Ja, dat is 1 van mijn 2 katten. Zijn naam is Storm. 19 uur geleden zei sjako: Ga uit wat de schrift je verteld. Dit is Gods woord. Ik vind wat de schrift mij verteld erg interessant maar ben wel waakzaam dat ik het niet op onjuiste wijze interpreteer. Het lezen van de schrift met westerse ogen om het zo te noemen. Mede hierom ben ik ook erg geïnteresseerd in apologetische werken, deze versterken mijn geloof en mijn begrijpen van de Bijbel. 14 uur geleden zei Nicky O: Welkom! Wie weet helpt dit forum je wel bij je zoektocht naar een kerk die bij jou past. Dat zou mooi zijn, wie weet. Een aantal jaar geleden, voordat ik verhuist was, had ik een fijne gemeente waar ik naar toe ging. Het zou fijn zijn opnieuw iets dergelijks te vinden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 699 Geplaatst 15 april 2019 Rapport Share Geplaatst 15 april 2019 43 minuten geleden zei Oyarsa: Ik vind wat de schrift mij verteld erg interessant maar ben wel waakzaam dat ik het niet op onjuiste wijze interpreteer. Het lezen van de schrift met westerse ogen om het zo te noemen. Mede hierom ben ik ook erg geïnteresseerd in apologetische werken, deze versterken mijn geloof en mijn begrijpen van de Bijbel. Ik ben benieuwd wat daar uit voort komt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Oyarsa 1 Geplaatst 15 april 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2019 2 minuten geleden zei sjako: Ik ben benieuwd wat daar uit voort komt. Tot nu toe veel goeds. Het heeft mij een stuk standvastiger gemaakt in mijn geloof en vertrouwen op God ☺️ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 15 april 2019 Rapport Share Geplaatst 15 april 2019 Een kat die Storm heet. Storm lijkt spreken op onze Zwalker. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 16 april 2019 Rapport Share Geplaatst 16 april 2019 Welkom op het forum. Een bijbelstudie vraagt toch ook enige waakzaamheid. Christus is 1 en Hij is Meester, dat dient ten allen tijden te primeren waar 1 waakzaam wenst te zijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten