MrTondo 0 Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en wilde me graag even voorstellen . Ik heet Tondo van Rest, ben 30 jaar oud, gepassioneerd liefhebber van God, en van mijn lieve Sifra. Een of twee keer per week blog ik op maarikzegu.nl en naast dat gekrabbel speel ik gitaar, maak ik foto's en heb af en toe een technische ingeving. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos 26 Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 2 uur geleden zei MrTondo: Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en wilde me graag even voorstellen . Ik heet Tondo van Rest, ben 30 jaar oud, gepassioneerd liefhebber van God, en van mijn lieve Sifra. Een of twee keer per week blog ik op maarikzegu.nl en naast dat gekrabbel speel ik gitaar, maak ik foto's en heb af en toe een technische ingeving. Dag Tondo. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Levi 145 Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 Welkom! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 699 Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 Hoi Tondo, van harte welkom hier. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
WdG 235 Geplaatst 6 december 2018 Rapport Share Geplaatst 6 december 2018 Op 5-12-2018 om 15:33 zei MrTondo: Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en wilde me graag even voorstellen . Ik heet Tondo van Rest, ben 30 jaar oud, gepassioneerd liefhebber van God, en van mijn lieve Sifra. Een of twee keer per week blog ik op maarikzegu.nl en naast dat gekrabbel speel ik gitaar, maak ik foto's en heb af en toe een technische ingeving. Welkom. Leuke blog, ik heb even een kijkje genomen. Het tipje van de sluier... de rest volgt ongetwijfeld.....? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 6 december 2018 Rapport Share Geplaatst 6 december 2018 Welkom! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Progton 19 Geplaatst 30 december 2018 Rapport Share Geplaatst 30 december 2018 (bewerkt) Ik ben al lange tijd 'slapend'lid van het forum, met af en toe wat posts. En heb mij al wel eens voorgesteld. Sinds een paar dagen weer wat ingelogd. En hoop ik wat actiever te worden. Mijn naam is Ton Ringenier 29 jaar, geboren en getogen in Kampen. Vorig jaar getrouwd. Heavy metal is een grote passie van mij. Verder doe ik aan tafeltennis in competitieverband op landelijk niveau. 30 december 2018 bewerkt door Progton Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 699 Geplaatst 30 december 2018 Rapport Share Geplaatst 30 december 2018 Leuk dat je mee gaat forumen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Progton 19 Geplaatst 30 december 2018 Rapport Share Geplaatst 30 december 2018 1 uur geleden zei sjako: Leuk dat je mee gaat forumen. dankjewel! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 31 december 2018 Rapport Share Geplaatst 31 december 2018 (bewerkt) Hoi Ton, Je bent dus ondertussen getrouwd, fijn joh!! Nog steeds metal fan. Ooit waren we hyves vrienden. 31 december 2018 bewerkt door Lobke Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Progton 19 Geplaatst 31 december 2018 Rapport Share Geplaatst 31 december 2018 (bewerkt) 26 minuten geleden zei Lobke: Hoi Ton, Je bent dus ondertussen getrouwd, fijn joh!! Nog steeds metal fan. Ooit waren we hyves vrienden. ja alweer meer dan een jaar haha. Tijd gaat snel! Ik kan er mij vaag nog iets van herinneren inderdaad. Is Lobke ook je eigen naam als ik dat mag vragen? Ja nog altijd volop van de metal inderdaad. Ik beheer ook nog steeds een pagina en Instagram account waarop ik christelijke metal blijf verspreiden. Ook al wat interviews mogen doen met bands. Blijft leuk 31 december 2018 bewerkt door Progton Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 31 december 2018 Rapport Share Geplaatst 31 december 2018 3 uur geleden zei Progton: ja alweer meer dan een jaar haha. Tijd gaat snel! Ik kan er mij vaag nog iets van herinneren inderdaad. Is Lobke ook je eigen naam als ik dat mag vragen? Ja nog altijd volop van de metal inderdaad. Ik beheer ook nog steeds een pagina en Instagram account waarop ik christelijke metal blijf verspreiden. Ook al wat interviews mogen doen met bands. Blijft leuk Nee, Lobke is niet mijn eigen naam. We wonen dicht bij elkaar! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Progton 19 Geplaatst 1 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2019 22 uur geleden zei Lobke: Nee, Lobke is niet mijn eigen naam. We wonen dicht bij elkaar! Ok dan! Hyves is denk ik al een jaartje of 10 geleden of zoiets. Maar leuk! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 1 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2019 Welkom beiden! Progton reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Truitje 2 Geplaatst 28 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2019 (bewerkt) Hallo allemaal, Ik ben truitje, geen theïst maar ook geen atheïst. Misschien agnost dan maar. Hoe dan ook, ik geloof in de liefde en de wijsheid van mensen en heb belangstelling voor wat mensen beweegt en dus wat mensen geloven. 28 februari 2019 bewerkt door Truitje Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Trajecto 148 Geplaatst 28 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2019 Welkom Truitje! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten