Propje 0 Geplaatst 29 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2008 roxette, dilana smith.. verder eigelijk vanalles.. ligt helemaal aan de stemming waar ik in ben Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 29 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2008 Quote: Op dinsdag 29 januari 2008 00:37:19 schreef AndreasJ het volgende: Mwah... Nee, belabberde smaak met een paar vage lichtpuntjes... Ach, Air, Nick Cave, Bob Dylan en Tom Waits zijn meer dan 'vage' lichtpuntjes. Barbaar. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 29 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2008 Hij heeft blijkbaar een beroerde smaak. Ik neem graag de smaak van Kurt over met een paar kleine wijzigingen Samengevoegd: Ow hoi Mach Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 29 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2008 Wat zijn de wijzigingen precies? Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 29 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2008 Quote: Op maandag 28 januari 2008 23:06:59 schreef Kurt het volgende: Voor de geïnteresseerden: Minus de puberale punkbandjes en de 'bad hair day'-eighties bandjes: Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 29 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2008 Kan ik me wel in vinden (heb je gelijk antwoord, Nienke ) Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 29 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2008 Ah, dankje. Ik dacht al wel zoiets, maar had ook nog wel wat uitbreiding verwacht.. Link naar bericht Deel via andere websites
Lindeman 0 Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Om antwoord te geven op de topic vraag: Faithless natuurlijk! Daarna volgen: Arcade Fire, I am Kloot, Oasis, Rammstein, Guns N Roses, Air en vele meer. Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 momenteel: Joe Jackson, U2, Joy Division Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Waarom vinden mensen Air wel gaaf, maar Portishead niet? Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Ooh, Kurt z'n cd-collectie wil ik altijd wel eens lenen! Maar er mogen natuurlijk altijd nog meer bad-hair-day-eightiesbandjes bij. (En wie vindt Portishead niet goed en Air wel? Ik ken eigenlijk alleen mensen die allebei of geen van beiden leuk vinden.) Link naar bericht Deel via andere websites
Lindeman 0 Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Quote: Op woensdag 30 januari 2008 14:47:34 schreef Machiavelli het volgende: Waarom vinden mensen Air wel gaaf, maar Portishead niet? Ik heb de indruk dat je op mij doelt. Ik heb mijn standpunt wat betreft Portishead helemaal herzien. Het is momenteel een van de bands die het meest beluister. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Quote: Op woensdag 30 januari 2008 15:27:24 schreef Lindeman het volgende: [...] Ik heb de indruk dat je op mij doelt. Ik heb mijn standpunt wat betreft Portishead helemaal herzien. Het is momenteel een van de bands die het meest beluister. Goed bezig Lindeman! Link naar bericht Deel via andere websites
Lindeman 0 Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Er komt overigens weer een nieuw album aan, na zeven jaar mag dat ook wel eens. Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 En een concert! Jammer dat 't duur is.. (met dank aan Dostojevski ) Link naar bericht Deel via andere websites
Roger L 0 Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Kurt zijn lijstje is ergens wel fijn maar inderdaad, wat Pius zegt. momenteel mijn toppers: U2, Johnny Cash, Bob Dylan, Mark Lanegan, Nick Cave, aaron,Sufjan Stevens, Woven Hand/16 HP Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Quote: Op woensdag 30 januari 2008 15:48:53 schreef NienkeJ het volgende: En een concert! Jammer dat 't duur is.. (met dank aan Dostojevski ) Ik ga er als het even kan heen. Duur kaartje, maar dat is 't wel waard. Link naar bericht Deel via andere websites
Lindeman 0 Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Aaron inderdaad! Mag ook niet ontbreken. Erg fijne band! Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 *luistert en geniet* Nu weet ik weer waarom Pooka doorheen de jaren toch altijd dicht in de buurt van mijn nummer één blijft staan. Ik vind het zo fijn als je een band een klein beetje tijdelijk uit het oog verloren bent en dan luister je er terug naar en ben je weer helemaal onderseboven van hoe goed ze eigenlijk zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
CvdBerg 0 Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2008 Eels is en blijft mijn all time favorite, op de een of andere manier word ik dat nooit zat, wat mij met andere bands nog wel eens over komt. Verder luister ik op het moment veel 16 Horsepower, Mark Lanegan en Afghan Whigs, allemaal dankzij RW Link naar bericht Deel via andere websites
Arusselgorn 0 Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Quote: Op woensdag 30 januari 2008 00:02:01 schreef Machiavelli het volgende: [...] Ach, Air, Nick Cave, Bob Dylan en Tom Waits zijn meer dan 'vage' lichtpuntjes. Barbaar. Waarbij wel aangetekend moet worden dat in zo'n idioot lange lijst altÃjd wel lichtpuntjes te vinden zijn. Mijn muzikale helden: Radiohead, The Doors, Nick Cave, Bright Eyes, U2, Joy Division, Calexico, Sigur Ros, Eels, Portishead, Depeche Mode, Creedence Clearwater Revival, Pink Floyd, Pearl Jam, Antony & The Johnsons, Arcade Fire, Beth Hart en sinds een paar dagen begin ik into dubstep te geraken en mag ik iemand als Burial graag horen. En natuurlijk is er nog veel meer, maar dan lezen jullie het toch niet meer. Momenteel worden mijn oortjes gestreeld door het laatste Radioheadalbum, waarvan cd2 niets onderdoet voor deel 1. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Radiohead heb ik altijd de BZN gevonden van schijnautomutilerend Nederland. Dan liever Karlheinz Stockhausen, Syd Barrett of Holger Czukay ofzo, dat is tenminste authentiek geflipt. Link naar bericht Deel via andere websites
Arusselgorn 0 Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Quote: Op vrijdag 01 februari 2008 01:06:35 schreef Pius_XII het volgende: Radiohead heb ik altijd de BZN gevonden van schijnautomutilerend Nederland. Probeer eens door je vooroordelen heen te prikken man. Ik ben helemaal geen liefhebber van pretentieus emo-geneuzel, maar pure schoonheid en genialiteit verdienen een kans. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Quote: Op vrijdag 01 februari 2008 01:14:09 schreef Arusselgorn het volgende: Probeer eens door je vooroordelen heen te prikken man. Ik ben helemaal geen liefhebber van pretentieus emo-geneuzel, maar pure schoonheid en genialiteit verdienen een kans. Geheel eens, maar wat moet je dan met Radiohead? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten