Willempie 1.410 Geplaatst 16 september 2019 Rapport Share Geplaatst 16 september 2019 (bewerkt) Het laatste boek van Jonathan Cahn. Indrukwekkend! Ben benieuwd wanneer zijn boeken eens in het Nederlands worden vertaald. Of misschien moet ik het zelf maar proberen? Als niemand het doet gebeurt het nooit. ? 16 september 2019 bewerkt door Willempie Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 23 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2020 (bewerkt) Boekentip (voor de weinigen die nog lezen ): 23 februari 2020 bewerkt door Willempie Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gandalf the White 1 Geplaatst 7 december 2020 Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 Ik ben De Geest in schepping en verlossing aan het lezen. Van Aaldert Gooijer. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 7 december 2020 Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 1 uur geleden zei Gandalf the White: Ik ben De Geest in schepping en verlossing aan het lezen. Van Aaldert Gooijer. Mooi. Deel gerust wat je gelezen hebt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lord Java 23 Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Een boekentopic. Leuk. Ik ben de biografie van Gordon aan het lezen. Ik vind biografieën tegenwoordig interessant. Zal wel aan de ouwe dag liggen. Vroeger had ik er niets mee. mod sjako Wat ik dus al vermoedde is @Lord Java een clone van @Chris Walters . Dus bij deze een defenitieve ban. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gandalf the White 1 Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 16 uur geleden zei Hermanos2: Mooi. Deel gerust wat je gelezen hebt. Misschien doe ik dat nog wel. De biografie van Gordon, waar Lord Java het over heeft, heb ik anderhalf of twee jaar geleden (meteen toen ie uitkwam) ook gelezen. Die sluit goed aan op de theologie van Rahner zoals die in De Geest in schepping en verlossing wordt besproken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Chiel Fernig 75 Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Op 23-2-2020 om 11:57 zei Willempie: Boekentip (voor de weinigen die nog lezen 😞 Ik ken Jordan Peterson van You Tube. Hij is een vooraanstaand psycholoog in de Verenigde Staten en wat ik interessant vind is dat hij verschillen in mensen ontdekt heeft die aansluiten op de bijbel. Zo stelt hij dat vrouwen meer "agreeable" (meer meegaand, conflictmijdend) zijn dan mannen. Dat past bij het rolpatroon van een man als initiatiefnemer en de vrouw als hulp. Dat lijkt mij een mooie rolverdeling. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 2 uur geleden zei Gandalf the White: Misschien doe ik dat nog wel. De biografie van Gordon, waar Lord Java het over heeft, heb ik anderhalf of twee jaar geleden (meteen toen ie uitkwam) ook gelezen. Die sluit goed aan op de theologie van Rahner zoals die in De Geest in schepping en verlossing wordt besproken. Ik heb Jozua nog gelezen. Bijbel atlas ernaast. Knettergoed! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mark S 0 Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 In januari hoop ik te beginnen met een boekenclub over Twelve Rules for Life van Jordan Peterson. Als jullie interesse hebben, kunnen jullie hier meer informatie vinden: https://degrotevragen.nl/intro-aanmelding-boekenclub/. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 1 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2021 Nieuwe bijbel. Met weergave van God's Naam. Nederlands produkt. Engelstalig. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten