Fundamenteel 1.017 Geplaatst 31 december 2017 Rapport Share Geplaatst 31 december 2017 De moment is nu. We lopen er gestrest bij hier. Zetten de laatste puntjes op de i. De stoofpot met everzwijn pruttelt al. Voorgerecht en nagerecht staat gereed. Alles gekuist en blinkt. We tellen reeds af We zijn er klaar voor!!! Hoe vier(de) jij oudejaar? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
ZENODotus 142 Geplaatst 31 december 2017 Rapport Share Geplaatst 31 december 2017 Om eerlijk te zijn, zou ik het liefst thuis blijven en wat boeken lezen... Maar mijn moeder is altijd bang dat ik vereenzaam dus is ze speciaal terug naar huis gekomen om eten te maken voor me... Dus daar ga ik heen... Niet veel speciaals, geen viering, geen kerstbomen, lichten of wat dan ook.... Gewoon een gezellige maaltijd, en daarna plof ik me voor de buis en ga ik horrorfilms kijken Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Noel 80 Geplaatst 31 december 2017 Rapport Share Geplaatst 31 december 2017 Samen met vrouw en schoonouders eten. Verder de tijd besteed aan een verhandeling over Genesis en de persoonlijke God, na het luisteren van de eerste twee delen van een hoorcollege van van Buuren en Achterhuis over de Tien Geboden. Gisteren de petitie getekend tegen vuurwerk, vandaag spijt gekregen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 31 december 2017 Rapport Share Geplaatst 31 december 2017 Oudejaarsavond is niet mijn favoriete avond, dat was het ook niet toen ik jong was. Opgeklopte vrolijkheid terwijl ik me dan vaak melancholisch voel. Dit jaar voor twaalven thuis daarna naar de buren waar het huis vast weer vol zit met -voor het oog- vrolijke mensen. Ach meestal wel even leuk omdat ik dan naar huis kan gaan wanneer ik wil. Nieuwsjaarsdag komt de familie bij ons, daar verheug ik me wel op, fijn om elkaar weer te zien. Ik wens jullie allen een goed en hopelijk gezond 2018! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mullog 641 Geplaatst 31 december 2017 Rapport Share Geplaatst 31 december 2017 In afwachting van Youp iedereen een fijne avond en de beste wensen voor komend jaar, Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 31 december 2017 Rapport Share Geplaatst 31 december 2017 Iedereen vrede en alle goeds toegewenst voor het nieuwe jaar! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 1 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2018 De beste wensen allemaal Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Trajecto 148 Geplaatst 1 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2018 De jaarwisseling heb ik gevierd met oliebollen. Iedereen een voorspoedig 2018 toegewenst! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten