Karin- 39 Geplaatst 15 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2017 @MysticNetherlands Zijn er trouwens ook andere christelijke/spirituele forums of chatrooms die je zou aanraden om te joinen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 15 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2017 19 minuten geleden zei Karin-: @MysticNetherlands Zijn er trouwens ook andere christelijke/spirituele forums of chatrooms die je zou aanraden om te joinen? Er is nog geloofsgesprek. Net zo erg volgens mij. Xrds formeert kleinschalige life groups, soort van Bijbelstudiegroepen. Daar heb je veel meer aan. Komen eens per week samen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
ZENODotus 142 Geplaatst 15 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2017 dag Karin, De pinkstergemeente was niet echt iets voor mij, in het begin doen ze eerst aan gebedsgenezing, en voel me daar niet zo goed bij... Op het ogenblik ga ik naar een evangelische gemeente en voel me daar wel thuis eigenlijk, maar iets van wow ik ga naar de kerk, heb ik niet hoor Geloofsgesprek vind ik erger dan hier, ik vind vooral dat evangeliserende atheïsten er de plak zwaaien. Blijkbaar is het zeer moeilijk op een normale manier over geloof te discuteren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flash Gordon 274 Geplaatst 15 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2017 Dat is niet zo raar. Enige vorm van deskundigheid wordt in onze tijd verwerpelijk geacht, zelfs onder de van nature wat hiërarchisch ingestelde katholieken. Maar zelfbeperking wegens gebrek aan deskundigheid of intelligentie is ook al een vies concept geworden. Enige oprechte interesse in wat een ander drijft is te soft geworden. Dus wat resteert is vrij voorspelbaar. Niet alleen over geloof, maar ook over politiek, economie, sociologie, etc etc Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Karin- 39 Geplaatst 15 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2017 2 minuten geleden zei ZENODotus: dag Karin, De pinkstergemeente was niet echt iets voor mij, in het begin doen ze eerst aan gebedsgenezing, en voel me daar niet zo goed bij... Op het ogenblik ga ik naar een evangelische gemeente en voel me daar wel thuis eigenlijk, maar iets van wow ik ga naar de kerk, heb ik niet hoor Geloofsgesprek vind ik erger dan hier, ik vind vooral dat evangeliserende atheïsten er de plak zwaaien. Blijkbaar is het zeer moeilijk op een normale manier over geloof te discuteren. Jammer dat je geen wow gevoel hebt, want de kerk is er toch juist om je dichter bij God te laten komen. Tenminste dat was altijd mijn mening. haha Maar niet getreurd, want ik geloof dat een relatie aan gaan met Jezus veel belangrijker is de kerk of een gemeenschap. "Jezus zei tegen hem: 'Ik ben de Weg, de Waarheid en het Leven. Niemand komt tot de Vader dan door Mij.'" (Johannes 14:6) ps: Ik hoop trouwens dat Jezus je wel het wow gevoel kan geven. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 15 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2017 @Karin- ik heb je een PB gestuurd ik hoop dat je weet hoe die te lezen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Karin- 39 Geplaatst 15 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2017 19 minuten geleden zei MysticNetherlands: @Karin- ik heb je een PB gestuurd ik hoop dat je weet hoe die te lezen Ja, ik heb gereageerd. Don't worry Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mullog 641 Geplaatst 16 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2017 Op 13-10-2017 om 17:09 zei Karin-: Hoop hier een leuke tijd tegemoet te gaan! Welkom, een beetje laat, maar daarom niet minder gemeend. Gezien je enthousiasme in de discussies voel je je al aardig thuis. Ik heb wel een puntje. Ik blijf het vreemd vinden om iedere keer een man met een baard onder de naam Karin te zien. Je mag het sexistisch vinden maar het roept bij mij associaties op met een Oosternrijkse winnaar van het songfestival Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 16 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2017 @Mullog, Ik hoop dat @Karin- zich er niets van aantrekt, want ik vind het een prachtige avatar. Maak er anders voor jezelf Karim van of Jezus. :-))) Wanneer kom jij eens met een mooie avatar, steeds tegen die anonieme mannetjes kijken verveelt zo. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Karin- 39 Geplaatst 16 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2017 15 minuten geleden zei Mullog: Welkom, een beetje laat, maar daarom niet minder gemeend. Gezien je enthousiasme in de discussies voel je je al aardig thuis. Ik heb wel een puntje. Ik blijf het vreemd vinden om iedere keer een man met een baard onder de naam Karin te zien. Je mag het sexistisch vinden maar het roept bij mij associaties op met een Oosternrijkse winnaar van het songfestival Dank je en sorry. Haha weet dat ik geen toon kan houden ik vind dat gewoon de mooiste schilderij/foto van Jezus. 11 minuten geleden zei Lobke: @Mullog, Ik hoop dat @Karin- zich er niets van aantrekt, want ik vind het een prachtige avatar. Maak er anders voor jezelf Karim van of Jezus. :-))) Wanneer kom jij eens met een mooie avatar, steeds tegen die anonieme mannetjes kijken verveelt zo. Wees maar niet bang de foto blijft Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
HJW 183 Geplaatst 16 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2017 40 minuten geleden zei Lobke: steeds tegen die anonieme mannetjes kijken verveelt zo. Helder. 46 minuten geleden zei Mullog: Ik blijf het vreemd vinden om iedere keer een man met een baard onder de naam Karin te zien. Je mag het sexistisch vinden maar het roept bij mij associaties op met een Oosternrijkse winnaar van het songfestival Het mannelijke en het vrouwelijke verenigd, zowel avatar/naam en winnaar songfestival. Ik vind het wel een mooie associatie. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Karin- 39 Geplaatst 16 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2017 1 minuut geleden zei HJW: Helder. Het mannelijke en het vrouwelijke verenigd, zowel avatar/naam en winnaar songfestival. Ik vind het wel een mooie associatie. Haha. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 16 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2017 Off-topic...maar ik zal @Thorgremeens vragen of er een nieuwe forum regel ingesteld kan worden. Anonieme mannetjes zijn verboden!!! Het oog wil ook wat. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mullog 641 Geplaatst 16 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2017 1 uur geleden zei Lobke: Wanneer kom jij eens met een mooie avatar, steeds tegen die anonieme mannetjes kijken verveelt zo. Ik ga je teleurstellen, ik denk dat het anonieme mannetje het dichtst bij is van wat ik ben op dit forum. En dat wil ik vooralsnog zo houden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 16 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2017 Zojuist zei Mullog: Ik ga je teleurstellen, ik denk dat het anonieme mannetje het dichtst bij is van wat ik ben op dit forum. En dat wil ik vooralsnog zo houden. @Mullog Bedoel je hiermee dat je aan de zijlijn staat? Je bent geen anoniem figuurtje. Is er geen avatar die dichter bij jou ligt? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mullog 641 Geplaatst 16 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2017 2 minuten geleden zei Lobke: Bedoel je hiermee dat je aan de zijlijn staat? Je bent geen anoniem figuurtje. Is er geen avatar die dichter bij jou ligt? Ik kan niet aan de zijlijn staan want dan hoef ik geen lid te worden van een forum maar alleen maar mee te lezen. Wat ik probeer is aperte onjuistheden bestrijden en af en toe een redelijk geluid te laten horen. Ik zeg ook niet dat ik een anoniem figuurtje ben maar dat is wel wat ik (nog steeds vooralsnog) wil zijn en blijven. Nel als zo ongeveer iedereen op dit forum want ik ben niet meer of minder anoniem dat jij, ik heb alleen geen plaatje. En natuurlijk heb ik een perfecte avatar. Daarvoor hoef je alleen mijn naam maar om te draaien. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 16 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2017 Daar had ik nog niet aan gedacht; de hobbit Sméagol. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 16 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2017 4 minuten geleden zei Lobke: Daar had ik nog niet aan gedacht; de hobbit Sméagol. Nee niet de hobbit, de trol. De hobbit heette Bilbo Ballings. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flash Gordon 274 Geplaatst 16 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2017 19 minuten geleden zei Dolce Vita: Nee niet de hobbit, de trol. De hobbit heette Bilbo Ballings. Nee, Gollum is geen trol, maar een halfling of hobbit. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 16 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2017 5 minuten geleden zei Flash Gordon: Nee, Gollum is geen trol, maar een halfling Akkoord. (Geen hobbit, wel halfling, een halfbloedje, een hobbittrol dan). Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flash Gordon 274 Geplaatst 16 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2017 16 minuten geleden zei Dolce Vita: Akkoord. (Geen hobbit, wel halfling, een halfbloedje, een hobbittrol dan). Nee echt niet. Gollum wordt aangeduid als nauw verwant aan de Gouw-hobbits. Een trol stamt af van de elfen, vervormd door Morgoth Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Karin- 39 Geplaatst 16 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2017 My precious..... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 16 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2017 7 minuten geleden zei Flash Gordon: Nee echt niet. Gollum wordt aangeduid als nauw verwant aan de Gouw-hobbits. Een trol stamt af van de elfen, vervormd door Morgoth Oh. Okay. Dat wist ik niet. Bedankt voor de informatie . Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flash Gordon 274 Geplaatst 16 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2017 18 minuten geleden zei Dolce Vita: Oh. Okay. Dat wist ik niet. Bedankt voor de informatie . ik geef toe dat het volmaakt nutteloos is, maar mijn kennis van het Tolkien-universum is goed om iedere triviant-quiz mee te winnen. Je hebt er niets aan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mullog 641 Geplaatst 16 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2017 1 uur geleden zei Lobke: Daar had ik nog niet aan gedacht; de hobbit Sméagol. Mooi plaatje, ik zou het bijna doen.... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten