Modestus 137 Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 (bewerkt) @TTC Voor mij ziet het ongeveer zo uit, maar zo mooi hoeft het natuurlijk niet te zijn. Het gaat om gebed dat zich voltrekt in de geest van liefde en eensgezindheid van de broeders in Christus. Mattheüs 18:20 Want waar twee of drie in Mijn Naam bijeengekomen zijn, daar ben Ik in hun midden. 26 juni 2020 bewerkt door Modestus Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 11 minuten geleden zei Modestus: @TTC Voor mij ziet het ongeveer zo uit, maar zo mooi hoeft het natuurlijk niet te zijn. Het gaat om gebed dat zich voltrekt in de geest van liefde en eensgezindheid van de broeders in Christus. Mattheüs 18:20 Want waar twee of drie in Mijn Naam bijeengekomen zijn, daar ben Ik in hun midden. Excuus dat ik hier tussenbeide kom. Mattheus 18:20 heeft geen betrekking op erediensten maar op getuigenis tegen een zondige broeder. Dit vers wordt vaak uit zijn context gehaald. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten