Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

59 minuten geleden zei Fundamenteel:

Neen zo is er maar 1 film dat de ernst serieus benadert, letterlijk tot daar gaat en het van dichtbij getoond wordt. Boeren die in Zuid Amerika letterlijk zeggen dat ze geen soja willen telen, maar moeten. Andere boeren die verplicht worden GMO (genetisch aangepaste gewassen) zaden te kopen, onsteriele zaden die maar 1 oogst geven. De mens wordt steeds meer en meer aan de kant geschoven en het globalisme dient niemand behalve zij die er de touwen van in handen hebben. Gij zit nog goed, elken dag uwen buik rond, zuip en vreet. Maar je durft de prijs van uw bestaan niet eens in de ogen kijken, doch denkt de blanke westerling de oplossing te hebben. Hilarisch.

Jakobus 1:6 Maar laat hij er in geloof om vragen en daarbij niet twijfelen. Immers, wie twijfelt, lijkt op een golf van de zee, die door de wind voortgestuwd en op- en neergeworpen wordt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 6,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De kwestie is dat je het gebod heel individualistisch benadert, terwijl wij het als algemeen gebod voor heel de Kerk zien. De Kerk dient het evangelie te brengen en elke gelovige geeft daar op eigen w

Iemand behorende tot het joodse geloof is een jood, dus met kleine letter, iemand behorende tot het Joodse volk is een Jood, dus met hoofdletter. Net zoals je christen met kleine letter schrijft, want

Mijn visie: geen idee hoe/wat/wanneer. Ik hoop op het Koninkrijk, maar ben helaas nogal agnostisch. Maar een eind aan al t leed en onrecht juig ik uiteraard toe. En ik denk wel dat een Koninkrijk alle

Posted Images

17 minuten geleden zei TTC:

Het is wat, straks kweekvlees.

Wat dus totaal niet duurzamer is. Ze zijn toch echt van de pot gerukt he? Duitsland voert het verbranden van steenkool terug in, de auto industrie boomed, gewone, transport van globaliserend goederen per boot vraagt per rit de uitstoot van alle auto’s op de wereld; maar ze gaan het greenhouse effect terugdringen door de boeren te jennen met scheten van hun vee. Dit broeder is de wereld waarin wij leven en waar globalisme ons brengt. This Luciferian reign is over.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Wat dus totaal niet duurzamer is. Ze zijn toch echt van de pot gerukt he? Duitsland voert het verbranden van steenkool terug in, de auto industrie boomed, gewone, transport van globaliserend goederen per boot vraagt per rit de uitstoot van alle auto’s op de wereld; maar ze gaan het greenhouse effect terugdringen door de boeren te jennen met scheten van hun vee. Dit broeder is de wereld waarin wij leven en waar globalisme ons brengt. This Luciferian reign is over.

Mensen kunnen dat misschien beter geen aandacht schenken, ze zouden immers kunnen denken dat de Duivel in het spel zit.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Mensen kunnen dat misschien beter geen aandacht schenken, ze zouden immers kunnen denken dat de Duivel in het spel zit.

Die mensen dat dit systeem (nwo/globalisme) uitbouwen zijn zeker niet godsvruchtig te noemen. Er zijn hoofdzondes en waar hebzucht de economie draait is onrecht, onderdrukking, corruptie, .... In België is een partij als Groen! zo eentje. Kijk hoe ze onze jongeren indoctrineren een aanzetten tot spijbelen. We gaan de co2 niet terugdringen door scheten op vee te verbieden he. Hoe paradox het ook moge klinken, bouw thorium centrales. Maar neen er dreigt nu al een tekort en ze willen dat oplossen met windmolens diens bladen niet recycleerbaar zijn en meer co2 uitstoten dan een centrale zou doen. Wat voor een zottenhuis is ons Vlaanderenland toch geworden...

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Die mensen dat dit systeem (nwo/globalisme) uitbouwen zijn zeker niet godsvruchtig te noemen. Er zijn hoofdzondes en waar hebzucht de economie draait is onrecht, onderdrukking, corruptie, .... In België is een partij als Groen! zo eentje. Kijk hoe ze onze jongeren indoctrineren een aanzetten tot spijbelen. We gaan de co2 niet terugdringen door scheten op vee te verbieden he. Hoe paradox het ook moge klinken, bouw thorium centrales. Maar neen er dreigt nu al een tekort en ze willen dat oplossen met windmolens diens bladen niet recycleerbaar zijn en meer co2 uitstoten dan een centrale zou doen. Wat voor een zottenhuis is ons Vlaanderenland toch geworden...

Het maakt niet uit wat mensen schrijven, tegen de Duivel kan je niet winnen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Je hoeft hem ook niet te bestrijden. Hij haat het al wanneer je hem gewoon zichtbaar maakt. Maar dan protesteren de demonen door de medemensen geestelijk te beïnvloeden en raken we allemaal verdeeld. Zie 5G bv.

Hoeveel keer ga je dat nu herhalen zonder iets te doen? En dan zeg je dat we niets kunnen doen, schiet op.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei TTC:

Hoeveel keer ga je dat nu herhalen zonder iets te doen? En dan zeg je dat we niets kunnen doen, schiet op.

Ik heb dat reeds gedaan. Jihad collaborerende staat. De overheid collaboreert met de anti christ. Ik keerde haar de rug toe en keerde tot God. Ik ben reeds bekeerd.

Wel krijg ik signalen mijn boekske af te werken, maar alles op tijd. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik heb dat reeds gedaan. Jihad collaborerende staat. De overheid collaboreert met de anti christ. Ik keerde haar de rug toe en keerde tot God. Ik ben reeds bekeerd. Wel krijg ik signalen mijn boekske af te werken, maar alles op tijd. 

Dan wachten we beter nog even, ik hoop dat het al bij al niet al te schokkend wordt in ieder geval. Hou moed!

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 uur geleden zei TTC:

Volgens wat Fundamenteel altijd beweert Sjako, de dualiteit verdwijnt ook niet uiteraard.

Dat is gelijk een pole shift, eerst paar duizend jaar positief geladen, nu weer negatief. Beide machten “werken samen”. Elektriciteit werkt ook niet zonder die 2 elementen maar wordt veiliger met een derde element, aarding.

Denk jij nu echt dat onze huidige samenleving een creatuur of weerspiegeling van God is? Liegen om politieke doelen te halen, corruptie, onderdrukking, duizendtal christenen afgeslacht met uw belastingsgeld, fraude door politici (in een rechtse partij dan nog wel) bij migratiedocumenten om jihadisten binnen te nemen, christelijke vluchtelingen weigeren, mogelijke jihadisten overvliegen met het vliegtuig, bommen gestuurd naar terroristen met Nederlands belastingsgeld om burgerslachtoffers in Israël te maken, constant resoluties tegen Israël terwijl die er alles aan doet burgerslachtoffers te vermijden. En bijna niemand die daar nog de ernst van voelt, ik zou degene als autist empathieproblemen moeten hebben. Maar de westerse samenleving is  andersom geschapen. Signatuur van rara wie? Het is teveel geworden om er nog naast te kijken. Wie kan daar nog waarde aan hechten, in geloven of nog maar willen bijdragen? Wie is hier de zot? ik dacht ik... het hele westen gaat me nu voor. Loop ik wel de andere kant op.

Je bent christen of je ben het niet, ons bestuur huilt duidelijk met de antichrist mee. Dat is zwart of wit, duaal. Meer kleuren of perspectieven aan toevoegen zou de daders alleen maar pardonneren ermee weg te komen. Gedenk cultuurrelativisme van rechters bij verkrachtingen oa. Het enige derde element dat hier ontbreekt is niet relativisme maar de weegschaal: rechtvaardigheid. Maar die is uit balans in deze samenleving dus.... De wraak komt de Heer toe.

Frappant dat dit proces ons tot op de komma voorspeld is. Ga met God en bleep de rest brother, de duivel zijn tijd is voorbij en het goede zal zegevieren. De wraakachtige God is onze genade. Babylons dood is ons brood. Vreest niet en keep the faith.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Fundamenteel:

Dat is gelijk een pole shift, eerst paar duizend jaar positief geladen, nu weer negatief. Beide machten “werken samen”. Elektriciteit werkt ook niet zonder die 2 elementen maar wordt veiliger met een derde element, aarding. Denk jij nu echt dat onze huidige samenleving een creatuur of weerspiegeling van God is? Liegen om politieke doelen te halen, corruptie, onderdrukking, duizendtal christenen afgeslacht met uw belastingsgeld, fraude door politici (in een rechtse partij dan nog wel) bij migratiedocumenten om jihadisten binnen te nemen, christelijke vluchtelingen weigeren, mogelijke jihadisten overvliegen met het vliegtuig, bommen gestuurd naar terroristen met Nederlands belastingsgeld om burgerslachtoffers in Israël te maken, constant resoluties tegen Israël terwijl die er alles aan doet burgerslachtoffers te vermijden. En bijna niemand die daar nog de ernst van voelt, ik zou degene als autist empathieproblemen moeten hebben. Maar de westerse samenleving is  andersom geschapen. Signatuur van rara wie? Het is teveel geworden om er nog naast te kijken. Wie kan daar nog waarde aan hechten, in geloven of nog maar willen bijdragen? Wie is hier de zot? ik dacht ik... het hele westen gaat me nu voor. Loop ik wel de andere kant op. Je bent christen of je ben het niet, ons bestuur huilt duidelijk met de antichrist mee. Dat is zwart of wit, duaal. Meer kleuren of perspectieven aan toevoegen zou de daders alleen maar pardonneren ermee weg te komen. Gedenk cultuurrelativisme van rechters bij verkrachtingen oa. Het enige derde element dat hier ontbreekt is niet relativisme maar de weegschaal: rechtvaardigheid. Maar die is uit balans in deze samenleving dus.... De wraak komt de Heer toe. Frappant dat dit proces ons tot op de komma voorspeld is. Ga met God en bleep de rest brother, de duivel zijn tijd is voorbij en het goede zal zegevieren. De wraakachtige God is onze genade. Babylons dood is ons brood. Vreest niet en keep the faith.

Het vereren van afgoden maak mensen als doden, dit is anders dan wanneer je God in jezelf opwekt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei TTC:

Het vereren van afgoden maak mensen als doden, dit is anders dan wanneer je God in jezelf opwekt.

En het is niet ik die een afgod dien. Ik heb nooit meegedaan aan corruptie en die sweet talk rond oorlog geslikt als zoete koek. Ik pleeg geen zelfmoord op ons moeder Europa. Ik heb daar altijd tegen gerebelleerd.

De tv ga mij niet wijsmaken who to love and who to hate. Ook God kan je boos maken als deze je de waarheid toont en de leugen doorprikt. Het christendom (vooral in Amerika dan) staan in vol panster het globalisme te bestrijden, het zijn de fascisten van deze eeuw.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

En het is niet ik die een afgod dien. Ik heb nooit meegedaan aan corruptie en die sweet talk rond oorlog geslikt als zoete koek. Ik pleeg geen zelfmoord op ons moeder Europa. Ik heb daar altijd tegen gerebelleerd. De tv ga mij niet wijsmaken who to love and who to hate. Ook God kan je boos maken als deze je de waarheid toont en de leugen doorprikt. Het christendom (vooral in Amerika dan) staan in vol panster het globalisme te bestrijden, het zijn de fascisten van deze eeuw.

Leg misschien eerst even uit hoe het er anders gaat uitzien, je hebt geen alternatief tenzij wat holle woorden waar niemand iets aan heeft. Zo doen ze dat al eeuwen, en er komt simpelweg niets van in huis.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei TTC:

Leg misschien eerst even uit hoe het er anders gaat uitzien, je hebt geen alternatief tenzij wat holle woorden waar niemand iets aan heeft. Zo doen ze dat al eeuwen, en er komt simpelweg niets van in huis.

 

Ik heb geen strategie noch alternatief, ik wacht af tot de strijd losbarst en rechtvaardigheid zal schieden. 

De revolutie staat al aan de voordeur en de politieke elite is exposed. Tick tock. Stap per stap.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik heb geen strategie noch alternatief, ik wacht af tot de strijd losbarst en rechtvaardigheid zal schieden. De revolutie staat al aan de voordeur en de politieke elite is exposed. Tick tock. Stap per stap.

Stap per stap zeggen ze al heel de menselijke geschiedenis, net zoals de sociale alternatieven al heel de geschiedenis niet gehonoreerd worden. En dan kom jij, om alle alternatieven af te breken. Puik!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Stap per stap zeggen ze al heel de menselijke geschiedenis, net zoals de sociale alternatieven al heel de geschiedenis niet gehonoreerd worden. En dan kom jij, om alle alternatieven af te breken. Puik!

Dat is uw misverstand. Ik breek de alternatieven niet af, ik breek degene die verandering onmogelijk maken af. Zij willen de wereld voor zichzelf, de nwo is een samenzwering die vrij transparant gedeeld wordt hoor. Als ik me niet vergis ben je wel voor een wereldmunt, maar wie drukt dat geld dan? Wie bepaalt de prijzen op beurzen? Dividenten etc? Zie je dan niet dat ik maar een kleine garnaal ben, het lijkt soms wel dat je op Babylonische muren botst en dat dan afwerkt op mensen die u een zetje in de “goede” richting willen zetten. 

Ik kon niet concreter zijn: globalisme is het nieuwe fascisme. Je kan daar geen enkel alternatief op bouwen zonder in hetzelfde te belanden. Democratie, communisme, republiek, ... allemaal waardeloze systemen omdat het kwaad in de mens telkens opnieuw bovenkomt. Suberbia. Avaritia. Superbia, Luxuria. Invidia. Gula. Ira. Acedia.

De duivel zit tot in ons dna, zolang deze de mensen bespeelt doen die mensen beter niets, ze doen zichzelf en anderen maar de duivel aan. Aanvaard broeder, heel uw omgeving wordt tot stof herleid. Niemand die dat tegenhouden kan. We zijn een kritiek punt voorbij en de komende rampen zullen ons allemaal beïnvloeden. 

Armageddon now! :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 minuten geleden zei Fundamenteel:

Dat is uw misverstand. Ik breek de alternatieven niet af, ik breek degene die verandering onmogelijk maken af. Zij willen de wereld voor zichzelf, de nwo is een samenzwering die vrij transparant gedeeld wordt hoor. Als ik me niet vergis ben je wel voor een wereldmunt, maar wie drukt dat geld dan? Wie bepaalt de prijzen op beurzen? Dividenten etc? Zie je dan niet dat ik maar een kleine garnaal ben, het lijkt soms wel dat je op Babylonische muren botst en dat dan afwerkt op mensen die u een zetje in de “goede” richting willen zetten. Ik kon niet concreter zijn: globalisme is het nieuwe fascisme. Je kan daar geen enkel alternatief op bouwen zonder in hetzelfde te belanden. Democratie, communisme, republiek, ... allemaal waardeloze systemen omdat het kwaad in de mens telkens opnieuw bovenkomt. Suberbia. Avaritia. Superbia, Luxuria. Invidia. Gula. Ira. Acedia. De duivel zit tot in ons dna, zolang deze de mensen bespeelt doen die mensen beter niets, ze doen zichzelf en anderen maar de duivel aan. Aanvaard broeder, heel uw omgeving wordt tot stof herleid. Niemand die dat tegenhouden kan. We zijn een kritiek punt voorbij en de komende rampen zullen ons allemaal beïnvloeden. Armageddon now! :)

De Duivel heeft je goed in z'n macht, zoveel mag wel duidelijk zijn. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Fundamenteel:

De duivel heeft mij in zijn macht omdat ik diens werken openbaar? Vreemde logica dat.

Het is ook gewoon Bijbels dat deze wereld in de hand van satan ligt. Hij wordt zelfs de god van dit samenstel genoemd. Kijk om je heen en je ziet duidelijk dat deze corrupte wereld niet van God afkomt. Je ziet idd sterk de geest van het globulisme. Je ziet het ook in religie. De RKK zoekt steeds meer toenadering tot andere religies, de Lutherse kerk wilt ook weer meer toenadering met de RKK. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
  • sjako unlocked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid