Spring naar bijdragen

De macht achter het grote geld: onthullingen van een insider


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Willempie:

Het is niet één website. Hier zijn al veel boeken over geschreven. Het eerste boek dat ik erover in handen kreeg was "None dare call it conspiracy" van, even uit m'n hoofd, Gary Allen. Dat was in de zeventiger jaren van de vorige eeuw. Als je toen al dacht dat mensen daartoe niet in staat zijn komen er in de loop van de tijd steeds meer signalen dat er wel degelijk iets in die trend aan de hand is. Voorzichtigheid blijft geboden maar we moeten niet naïef zijn over de potentie van het kwade. 

Ja maar ze zeggen allemaal dat anders. De een zegt het zijn de Rothschilds, déze zegt blijkbaar het zijn juist niet de Rothschilds, de ander spreekt weer over reptillians... en meestal roepen dit soort vage websites van alles zonder ook maar enige vorm van bewijs. En als er wel eens bewijs wordt geleverd, check ik dat na en vind ik meestal wel vrij snel een redelijk plausibel overkomende 'debunk' pagina. Niet dat ik er een studie van heb gemaakt ofzo.

 

Wellicht kun jij me vertellen waar ik bewijs kan vinden over dit soort Illuminati gedoe.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 82
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Heb stukken van het interview gezien. Hoog, héél hoog alu-hoedje gehalte. Ik ben verder geen expert, maar of die man kan heel goed liegen, of gelooft heel erg in wat ie zegt, of het is grotendeels of

In dit geval was mijn vraag was simpelweg waarom iemand die in de internationale handel zit naar een beurs toegaat (zelf, fysiek, in persoon, dat zegt hij in de video) om valuta te wisselen. Geen zinn

Hij heeft helemaal niets gedaan om het zgn, misbruik van de kinderen te stoppen. Dit interview is ook geen poging daartoe, zoals ik al heb uitgelegd: hij zegt helemaal niets. Alleen ".....offers.... (

1 uur geleden zei MysticNetherlands:

Ja maar ze zeggen allemaal dat anders. De een zegt het zijn de Rothschilds, déze zegt blijkbaar het zijn juist niet de Rothschilds, de ander spreekt weer over reptillians... en meestal roepen dit soort vage websites van alles zonder ook maar enige vorm van bewijs. En als er wel eens bewijs wordt geleverd, check ik dat na en vind ik meestal wel vrij snel een redelijk plausibel overkomende 'debunk' pagina. Niet dat ik er een studie van heb gemaakt ofzo. 

Dat van die reptielen is misschien goed voor een ander topic, zo vaag is dat nu ook weer niet. Het romantiseren hiervan is een ander kwestie natuurlijk, pro forma:

Het reptielenbrein 

Dit is het oudste en kleinste gebied in onze hersenen, ook wel bekend als het reptielenbrein. Het is verantwoordelijk voor ons voortbestaan en de voortplanting, net als miljoenen jaren geleden. Het heeft controle over vitale functies zoals onze hartslag, de ademhaling en het handhaven van de interne balans. De reacties uit dit deel van het brein zijn instinctief, automatisch en gebaseerd op tegenstellingen. Als zodanig functioneert dit brein buiten onze bewuste controle. Het reptielenbrein krijgt input van de andere gebieden van de hersenen, maar wordt met name sterk beïnvloed door emoties. Dit deel is uiteindelijk de laatste schakel bij beslissingen. (bron)

1 uur geleden zei MysticNetherlands:

Wellicht kun jij me vertellen waar ik bewijs kan vinden over dit soort Illuminati gedoe.

Via google ongeveer 51.800.000 resultaten in 0,54 seconden, kost even wat energie om het allemaal te lezen. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Robert Frans:

Als ik lees over een Zwarte, Witte en Grijze Paus, dan moet ik eerlijk gezegd meteen aan Lord of the Rings denken...

:) Ik denk dan ook dat Tolkien met zijn "sprookjesboeken" meer bedoelde dan op het eerste gezicht mag lijken. C.S. Lewis bevestigt dit. Dit leven is inderdaad een spannend avontuur.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei MysticNetherlands:

Ja maar ze zeggen allemaal dat anders. De een zegt het zijn de Rothschilds, déze zegt blijkbaar het zijn juist niet de Rothschilds, de ander spreekt weer over reptillians... en meestal roepen dit soort vage websites van alles zonder ook maar enige vorm van bewijs. En als er wel eens bewijs wordt geleverd, check ik dat na en vind ik meestal wel vrij snel een redelijk plausibel overkomende 'debunk' pagina. Niet dat ik er een studie van heb gemaakt ofzo.

 

Wellicht kun jij me vertellen waar ik bewijs kan vinden over dit soort Illuminati gedoe.

Het is ontzettend verwarrend allemaal. Het lijkt me aannemelijk dat, als het waar is, er op het internet informatie wordt verspreid om het nog verwarrender (en ongeloofwaardiger) te maken. Nochtans zijn er, als je goed oplet, genoeg indicaties dat er een groep mensen is die een wereldregering nastreeft. En eigenlijk is dat nog logisch ook. Veel mensen volgen te goeder trouw omdat ze dit als de beste oplossing voor de wereldproblemen zien. Maar wie zit of zitten er aan de top? Er is veel aan de hand dat nooit in het reguliere nieuws komt. Ik noem één voorbeeld: Het inkomen van de Oppenheimer familie in Zuid-Afrika is groter dan het staatsinkomen van dat land. Is dat niet nieuwswaardig? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 uur geleden zei MysticNetherlands:

Willempie je hebt echt een hart van goud, en ik ben je gebeden niet vergeten, en TTC ik draag jou ook n warm hart toe, maar dit gaat me een stapje te ver richting Aluminiumia, sorry. 

Je kan dit alles voor jezelf onderzoeken en dan een conclusie trekken op basis van rationele deductie. Onderstaand citaat is een goed voorbeeld ten tijde WOII, het ontbreekt niet aan intelligente mensen en/of alternatieven om het gestelde probleem op te lossen, toch werd/wordt er niets concreets mee gedaan. Hoe zou dat komen volgens jou?

Tragische absurditeit 

Als alle schulden worden afgelost zou niemand nog geld hebben. Dit is een onthutsende gedachte. We zijn compleet afhankelijk van de commerciële banken. Elke dollar die we in circulatie hebben moet geleend worden, zowel cash als krediet. Als de banken volop kunstmatig geld creëren leven we in voorspoed, zoniet dan is het bittere armoe. We zijn absoluut zonder permanent geldsysteem. Als men het complete plaatje doorziet, is de tragische absurditeit van onze hopeloze positie haast ongelooflijk, maar toch waar. Het is een hoogst belangrijk onderwerp waar intelligente mensen onderzoek naar zouden moeten doen en over na zouden moeten denken. Het is zelfs zo belangrijk dat onze huidige beschaving in elkaar kan storten, tenzij dit alom bekend raakt en begrepen wordt, en we er snel iets aan doen. (Robert H. Hemphill 1934) (bron)

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 uur geleden zei MysticNetherlands:

Willempie je hebt echt een hart van goud, en ik ben je gebeden niet vergeten, en TTC ik draag jou ook n warm hart toe, maar dit gaat me een stapje te ver richting Aluminiumia, sorry. 

Misschien moeten we ons ook helemaal niet bezig houden met dat soort dingen. Je wordt er niet vrolijk van en het fijne ervan kom je toch niet te weten. Laten we ons richten op het goede, want dat is gelukkig ook nog ruimschoots aanwezig.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid