Spring naar bijdragen

Uitbreiding Credible-crew / voortgang Credible


Aanbevolen berichten

De langverwachte update ;)

 

De komende maand gaan we werken aan een sterk team voor Credible.nl

Hiervoor zoeken we:

7 extra moderators

Waarvan drie moderators zich voornamelijk bezighouden met het subforum Geloof, drie moderators die zich voornamelijk  willen inzetten voor het subforum Levensbeschouwing en één moderator die zich voornamelijk wil bezighouden met De Lounge.

In je aanmelding kun je aangeven of je eventueel voorkeur hebt, ook kun je “je stroming” en leeftijd aangeven. Credible blijft hoofdzakelijk een jongerenforum, maar met verschillende leeftijden en stromingen blijven we ook in moderatie divers.

Jezelf aanmelden kan via: https://credible.nl/vacature

 

Binnen een maand hopen we een sterk team te mogen krijgen!

 

De komende maand zal er ook achter de schermen gewerkt gaan worden aan een juiste FAQ, die weer online zichtbaar komt. We gaan de rapporten en mails die de laatste tijd zijn ingestuurd wegwerken en er zullen technische aanpassingen gedaan worden, zodat modereren overzichtelijker wordt.

Als er per 21 februari te weinig moderatie- aanmeldingen zijn gaat de crew opnieuw de voortgang van Credible evalueren.

 

Voor vragen of extra info staat de mail open, we hopen dat jullie "Credible" willen meenemen in gebed!

Link naar bericht
Deel via andere websites

In aansluiting op het bovenstaande: misschien is het al opgevallen maar het is niet meer mogelijk om een bericht negatief te waarderen. De gedachte in het begin hierachter was dat er een vorm van een simpele "gebruikersmoderatie" zou komen. In de praktijk lijkt de optie om ook negatief te kunnen waarderen niet te werken, zag af en toe gesputter bij leden die, in hun ogen, enthousiast aan het plaatsen maar negatief werden beloont. Dit nodigt natuurlijk niet uit om nog meer berichten te plaatsen dus vandaar dat dit is uitgezet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Rommel:

In aansluiting op het bovenstaande: misschien is het al opgevallen maar het is niet meer mogelijk om een bericht negatief te waarderen. De gedachte in het begin hierachter was dat er een vorm van een simpele "gebruikersmoderatie" zou komen. In de praktijk lijkt de optie om ook negatief te kunnen waarderen niet te werken, zag af en toe gesputter bij leden die, in hun ogen, enthousiast aan het plaatsen maar negatief werden beloont. Dit nodigt natuurlijk niet uit om nog meer berichten te plaatsen dus vandaar dat dit is uitgezet.

Alternatief is natuurlijk gewoon de knop "bericht rapporteren" voor kwetsende, uitlokkende en trollende reacties.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Rommel:

In aansluiting op het bovenstaande: misschien is het al opgevallen maar het is niet meer mogelijk om een bericht negatief te waarderen. De gedachte in het begin hierachter was dat er een vorm van een simpele "gebruikersmoderatie" zou komen. In de praktijk lijkt de optie om ook negatief te kunnen waarderen niet te werken, zag af en toe gesputter bij leden die, in hun ogen, enthousiast aan het plaatsen maar negatief werden beloont. Dit nodigt natuurlijk niet uit om nog meer berichten te plaatsen dus vandaar dat dit is uitgezet.

Maar dan kom ik nooit op -8?

He!  -6 nu. Maar in navolging van Lobke. 6 Vind ik ook een fraai getal. Zes is het kleinste voorbeeld van een perfect getal (1+2+3). Zes is een automorf getal (36). Zes is drie faculteit. Zes is een zeshoeksgetal. Zes is het kleinste gehele positieve getal dat niet voorkomt in de rij van Padovan. Daar kan 7 dus niet tegenop. Dank Rommel.

bewerkt door Magere Hein
-6
Link naar bericht
Deel via andere websites

Als reactie op de openingspost: ik ga me nu bijna nog schuldig voelen dat ik me niet aanmeld als moderator... Terwijl de reden daartoe is, is omdat ik er simpelweg te weinig tijd en energie voor heb. Ik ben vrij druk met het werk dat ik nu doe (zie mijn profiel) en heb in het verleden al dingen moeten afzeggen of stopzetten omdat het teveel werd. Als daardoor dit forum mogelijk uit de lucht wordt gehaald, dan spijt mij dat heel erg, maar als ik niet op mijzelf let, dan leidt uiteindelijk ál het werk dat ik nu doe eronder.

Het is best mogelijk dat als over een paar jaar het werk minder wordt, ik deze optie nog zal overwegen, maar daar heb je natuurlijk nu niet erg veel aan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
29 minuten geleden zei Magere Hein:

Maar dan kom ik nooit op -8?

Moderators kunnen we nog wel negatieve punten geven, maar weet niet of je dan ooit nog wel de -8 ziet :P

 

18 minuten geleden zei Robert Frans:

Het is best mogelijk dat als over een paar jaar het werk minder wordt, ik deze optie nog zal overwegen, maar daar heb je natuurlijk nu niet erg veel aan.

En ik zou mij schuldig voelen als je overspanning thuis zou zitten. Maar snap het helemaal, ook ik ben druk met allerlei activiteiten, zal ook eerlijk toegeven dat hierdoor mijn activiteit hier daardoor ook op en neer gaat.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Rommel unfeatured en unpinned this discussie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid