Dwarrel 43 Geplaatst 20 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2017 De langverwachte update De komende maand gaan we werken aan een sterk team voor Credible.nl Hiervoor zoeken we: 7 extra moderators Waarvan drie moderators zich voornamelijk bezighouden met het subforum Geloof, drie moderators die zich voornamelijk willen inzetten voor het subforum Levensbeschouwing en één moderator die zich voornamelijk wil bezighouden met De Lounge. In je aanmelding kun je aangeven of je eventueel voorkeur hebt, ook kun je “je stroming” en leeftijd aangeven. Credible blijft hoofdzakelijk een jongerenforum, maar met verschillende leeftijden en stromingen blijven we ook in moderatie divers. Jezelf aanmelden kan via: https://credible.nl/vacature Binnen een maand hopen we een sterk team te mogen krijgen! De komende maand zal er ook achter de schermen gewerkt gaan worden aan een juiste FAQ, die weer online zichtbaar komt. We gaan de rapporten en mails die de laatste tijd zijn ingestuurd wegwerken en er zullen technische aanpassingen gedaan worden, zodat modereren overzichtelijker wordt. Als er per 21 februari te weinig moderatie- aanmeldingen zijn gaat de crew opnieuw de voortgang van Credible evalueren. Voor vragen of extra info staat de mail open, we hopen dat jullie "Credible" willen meenemen in gebed! Link naar bericht Deel via andere websites
Rommel 34 Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 In aansluiting op het bovenstaande: misschien is het al opgevallen maar het is niet meer mogelijk om een bericht negatief te waarderen. De gedachte in het begin hierachter was dat er een vorm van een simpele "gebruikersmoderatie" zou komen. In de praktijk lijkt de optie om ook negatief te kunnen waarderen niet te werken, zag af en toe gesputter bij leden die, in hun ogen, enthousiast aan het plaatsen maar negatief werden beloont. Dit nodigt natuurlijk niet uit om nog meer berichten te plaatsen dus vandaar dat dit is uitgezet. Link naar bericht Deel via andere websites
Peter79 286 Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 10 minuten geleden zei Rommel: In aansluiting op het bovenstaande: misschien is het al opgevallen maar het is niet meer mogelijk om een bericht negatief te waarderen. De gedachte in het begin hierachter was dat er een vorm van een simpele "gebruikersmoderatie" zou komen. In de praktijk lijkt de optie om ook negatief te kunnen waarderen niet te werken, zag af en toe gesputter bij leden die, in hun ogen, enthousiast aan het plaatsen maar negatief werden beloont. Dit nodigt natuurlijk niet uit om nog meer berichten te plaatsen dus vandaar dat dit is uitgezet. Alternatief is natuurlijk gewoon de knop "bericht rapporteren" voor kwetsende, uitlokkende en trollende reacties. Link naar bericht Deel via andere websites
Rommel 34 Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Zojuist zei Peter79: Alternatief is natuurlijk gewoon de knop "bericht rapporteren" voor kwetsende, uitlokkende en trollende reacties. Uiteraard! Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Fijn!! Weg met de rode knop!! Link naar bericht Deel via andere websites
Magere Hein 15 Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 (bewerkt) 3 uur geleden zei Rommel: In aansluiting op het bovenstaande: misschien is het al opgevallen maar het is niet meer mogelijk om een bericht negatief te waarderen. De gedachte in het begin hierachter was dat er een vorm van een simpele "gebruikersmoderatie" zou komen. In de praktijk lijkt de optie om ook negatief te kunnen waarderen niet te werken, zag af en toe gesputter bij leden die, in hun ogen, enthousiast aan het plaatsen maar negatief werden beloont. Dit nodigt natuurlijk niet uit om nog meer berichten te plaatsen dus vandaar dat dit is uitgezet. Maar dan kom ik nooit op -8? He! -6 nu. Maar in navolging van Lobke. 6 Vind ik ook een fraai getal. Zes is het kleinste voorbeeld van een perfect getal (1+2+3). Zes is een automorf getal (36). Zes is drie faculteit. Zes is een zeshoeksgetal. Zes is het kleinste gehele positieve getal dat niet voorkomt in de rij van Padovan. Daar kan 7 dus niet tegenop. Dank Rommel. 25 januari 2017 bewerkt door Magere Hein -6 Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 @Magere Hein, -7 is een prachtig getal. Het getal zeven wordt in de Schrift vaak gebruikt om volledigheid aan te duiden. Soms heeft het betrekking op het voltooien van een bepaald werk. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Als reactie op de openingspost: ik ga me nu bijna nog schuldig voelen dat ik me niet aanmeld als moderator... Terwijl de reden daartoe is, is omdat ik er simpelweg te weinig tijd en energie voor heb. Ik ben vrij druk met het werk dat ik nu doe (zie mijn profiel) en heb in het verleden al dingen moeten afzeggen of stopzetten omdat het teveel werd. Als daardoor dit forum mogelijk uit de lucht wordt gehaald, dan spijt mij dat heel erg, maar als ik niet op mijzelf let, dan leidt uiteindelijk ál het werk dat ik nu doe eronder. Het is best mogelijk dat als over een paar jaar het werk minder wordt, ik deze optie nog zal overwegen, maar daar heb je natuurlijk nu niet erg veel aan. Link naar bericht Deel via andere websites
Rommel 34 Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 29 minuten geleden zei Magere Hein: Maar dan kom ik nooit op -8? Moderators kunnen we nog wel negatieve punten geven, maar weet niet of je dan ooit nog wel de -8 ziet 18 minuten geleden zei Robert Frans: Het is best mogelijk dat als over een paar jaar het werk minder wordt, ik deze optie nog zal overwegen, maar daar heb je natuurlijk nu niet erg veel aan. En ik zou mij schuldig voelen als je overspanning thuis zou zitten. Maar snap het helemaal, ook ik ben druk met allerlei activiteiten, zal ook eerlijk toegeven dat hierdoor mijn activiteit hier daardoor ook op en neer gaat. Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 @Robert Frans, Niet schuldig voelen joh, je weet zelf of iets kan of niet. Maar je bent er inderdaad heel geschikt voor. Wel is het zo dat hoe meer mensen solliciteren, en moderator worden, hoe lichter de last wordt. Link naar bericht Deel via andere websites
Rommel 34 Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 42 minuten geleden zei Lobke: Wel is het zo dat hoe meer mensen solliciteren, en moderator worden, hoe lichter de last wordt. Klopt als een bus, kan ik een reactie via de mail verwachten van je? Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 45 minuten geleden zei Rommel: Klopt als een bus, kan ik een reactie via de mail verwachten van je? Ik pas niet binnen de profielschets, en ik ben een digibeet. Link naar bericht Deel via andere websites
Rommel 34 Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Heb even wat offtopic reacties verwijderd! Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 25 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 niet schuldig voelen rf Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 28 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2017 Mailtje verstuurd. Link naar bericht Deel via andere websites
Rommel 34 Geplaatst 28 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2017 12 minuten geleden zei Thorgrem: Mailtje verstuurd. Check, hij is binnen! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten