Magere Hein 15 Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Mag ik iedereen (ook namens Agnetha) hier op dit forum als eerste een heel voorspoedig en gelukkig 2017 toewensen? Voorzichtig met vuurwerk! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Iedereen vrede en alle goeds toegewenst voor het nieuwe jaar! En voor onze huisatheïsten vooral véél zegen toegewenst! Dat we dit jaar met wijsheid, bedachtzaamheid, zachtmoedigheid en vooral ook vrolijkheid, liefde en tomeloze energie het leven mogen liefhebben en God mogen danken voor alles wat Hij ons geeft. Dat al onze gebeden, hardop gesproken of stil overwogen, al onze goede werken voor mens, dier en schepping en al ons vertrouwen in God en elkaar meer licht in de wereld mogen brengen. Bescheiden flakkerend, hartstochtelijk oplaaiend, maar altijd vanuit Hem die heeft gesproken: "Er zij licht." Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Trajecto 148 Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Een voorspoedig 2017 toegewenst! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Ook ik wens aan alle users een gelukkig 2017, dat het een ieder maar mag brengen wat hij/zij hoopt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Hierbij ook mijn beste wensen, waarbij ik voor iedereen hoop dat ze dit jaar wat vrolijker kijken dan Agnetha in het filmpje boven. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
violist 198 Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Allemaal de beste wensen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Matthijs88 0 Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Gezegend Nieuwjaar! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Maria K. 51 Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Ook door mij, allen een heel fijn en gelukkig nieuw jaar gewenst. Laten we hopen dat we dit volgend jaar ook weer kunnen herhalen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Allen; christenen, atheïsten, joden, moslims, twijfelaars, zweefkezen en refo's. De beste wensen voor 2017! Hopelijk geeft Credible het niet op, zolang er nog animo is om te posten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten