sandingisaskill 181 Geplaatst 23 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2022 (bewerkt) Die schrok zich een hoedje nadat er een haakje zorgvuldig gepositioneerd tussen al dat lekkers lag. 23 juni 2022 bewerkt door sandingisaskill Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sandingisaskill 181 Geplaatst 18 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2022 Het holst van de nacht levert vaak mooie vissen op. Thinkfree en Fundamenteel reageerden hierop 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 26 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2023 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 29 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2023 Check it out! Dat beloof ik reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 26 november 2023 Rapport Share Geplaatst 26 november 2023 Dit is gratis he: https://zorin.com/os/ Volgende week heb ik een oude destkop die ik ga instellen met Kali. Dan ben ik, nadat ik er klaar mee ben, compleet onzichtbaar op het web. Enfin, ik zit dan verborgen achter 4 proxyservers en 2 vpn's. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 26 november 2023 Rapport Share Geplaatst 26 november 2023 21 minuten geleden zei Monachos: Heb je wat te verbergen dan? Euh ja? En recht op privacy ook. Phishing is grotendeels te wijten aan dataleaks, soms door een derde en vaak door jezelf. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 29 november 2023 Rapport Share Geplaatst 29 november 2023 Hoewel ik al veel websites gemaakt heb, wil ik het nu over een heel andere boeg gooien. Een website waar vooral de codering het doel van de website is. Waar ik dan servers leer draaien die paswoorden veilig bewaart en crypteert. Het lijkt me ook leuk dat die website toegang geeft tot mijn externe harde schijf. Dat ik via de website aan al mijn bestanden kan zoals een soort cloud. Wat de beveiliging ervan extra uitdagend maakt. Ik nodig dan ook hackers uit eventuele zwakke punten te zoeken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 3 december 2023 Rapport Share Geplaatst 3 december 2023 Kei leuk, alleen niet zo veilig https://codeshack.io/login-system-python-flask-mysql/ Vannacht een chatbox gemaakt en op een eigen server laten draaien. Hij werkte, maar nog niet gelukt met een database. Als je de server sluit waren alle gegevens weg. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten