sjako 693 Geplaatst 4 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2020 2 minuten geleden zei TTC: Het is nog veel en veel erger Sjako, dat ziet iedereen die nuchter naar de wereld kijkt. Door JHWH als satan te bestempelen pleeg je ernstige Godslastering. Dat kan dus echt niet. Maar iemand anders mag het doen. Ik vrees echter dat die niet meer te vinden is en dat dit het einde van Credible is. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Plume 189 Geplaatst 4 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2020 (bewerkt) 14 minuten geleden zei sjako: Door JHWH als satan te bestempelen pleeg je ernstige Godslastering. Dat kan dus echt niet. Wat niet kan is dat het onchristelijke godsbeeld van de Jehova’s Getuigen op een christelijke forum wordt opgelegd. En wie weigert de verschillende godsbeelden die in de bijbel door elkaar heen lopen, inclusief de ontwikkeling door de eeuwen heen van het godsbeeld dat Jahweh genoemd wordt, kritisch te bestuderen, die doet niet aan bijbelstudie, die brengt kerkleer van de Jehova’s Getuigen. Wij Mij heeft gezien heeft de Vader gezien, sprak Jezus. En wat Hij onderwees staat finaal haaks op wat het Wachttorengenootschap leert. Als je de eenvoudige Boodschap van God de Zoon, Jezus, die JHWH, de Zijnde, is, - immers God is zowel schepper als verlosser van de in zonde gevallen wereld,- legt naast die hele toren van Babel die leer van het Wachttorengenootschap heet, kun je gaan beginnen met schrappen. Dan dondert het hele kaartenhuis in elkaar. En als je dan eindelijk de liefdeloosheid beseft van die lege leer die je hebt aangehangen, dan hoop ik dat je voorraad zakdoekjes op peil is. (spelling gecorrigeerd) 4 mei 2020 bewerkt door Plume Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 4 mei 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2020 Zojuist zei sjako: Door JHWH als satan te bestempelen pleeg je ernstige Godslastering. Dat kan dus echt niet. Je begrijpt het precies echt niet, Zijn staat in alles centraal en is op zich geen concept. Plume reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bastiaan73 705 Geplaatst 4 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2020 (bewerkt) 56 minuten geleden zei sjako: Ik vrees echter dat die niet meer te vinden is en dat dit het einde van Credible is. Ehm... Suggereer je nu dat als jij geen moderator meer zou zijn van een gedeelte van Credible, Credible niet langer kan bestaan? Dus dat je onmisbaar bent? 4 mei 2020 bewerkt door Bastiaan73 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 4 mei 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2020 1 uur geleden zei sjako: Door JHWH als satan te bestempelen pleeg je ernstige Godslastering. Dat kan dus echt niet. Maar iemand anders mag het doen. Ik vrees echter dat die niet meer te vinden is en dat dit het einde van Credible is. Als ik je goed begrijp dan komt Gods leger nooit, en mensen minderwaardig aan je. En je denkt dat God niet aanwezig is op aarde? Plume reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten