Bastiaan73 705 Geplaatst 19 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2019 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 20 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2019 Finally, someone let me out of my cage Now time for me is nothing 'cause I'm counting no age Now I couldn't be there Now you shouldn't be scared I'm good at repairs And I'm under each snare Intangible Bet you didn't think so I command you to Panoramic view Look, I'll make it all manageable Pick and choose Sit and lose All you different crews Chicks and dudes Who you think is really kickin' tunes? Picture you gettin' down in a picture tube Like you lit the fuse You think it's fictional? Mystical? Maybe Spiritual Hero who appears in you to clear your view when you're too crazy Lifeless To those the definition for what life is Priceless To you because I put you on the hype shit You like it? Gun smokin' righteous with one toke You're psychic among those Possess you with one go I ain't happy, I'm feeling glad I got sunshine in a bag I'm useless but not for long The future is coming on I ain't happy, I'm feeling glad Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bastiaan73 705 Geplaatst 20 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2019 Effe speciaal voor @Fundamenteel Lucifer, son of the morning, I'm gonna chase you out of earth! I'm gonna put on a iron shirt And chase satan out of earth I'm gonna put on a iron shirt And chase the devil out of earth I'm gonna send him to outer space To find another race Fundamenteel reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 20 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2019 Zojuist zei Bastiaan73: Effe speciaal voor @Fundamenteel Lucifer, son of the morning, I'm gonna chase you out of earth! I'm gonna put on a iron shirt And chase satan out of earth I'm gonna put on a iron shirt And chase the devil out of earth I'm gonna send him to outer space To find another race Fantastisch toch de exegese van de rastafari? dit lied is een subliminale knipoog naar Jezus en Johannes de doper als rastafari. En terecht. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bastiaan73 705 Geplaatst 20 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2019 9 minuten geleden zei Fundamenteel: Fantastisch toch de exegese van de rastafari? dit lied is een subliminale knipoog naar Jezus en Johannes de doper als rastafari. En terecht. De muziek vind ik geweldig (roots reggae; geen dance hall sh*t) maar het gaat mij te ver om Haile Selassie als God of reïncarnatie van Jezus te beschouwen zoals de rasta's doen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 20 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2019 Zojuist zei Bastiaan73: De muziek vind ik geweldig (roots reggae; geen dance hall sh*t) maar het gaat mij te ver om Haile Selassie als God of reïncarnatie van Jezus te beschouwen zoals de rasta's doen. Yes Fantah Mojah is zo ene wel mooi, maar Selassie was volgens mij niet Christus hoor. En als Bob Marley nu gewoon naar zijn teen liet zien hadden we misschien nog naar een optreden van hem kunnen gaan. Zotte mannen wel, Chronixx is ook zo ne bangelijke kerel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 22 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2019 Beste musical ooit. Verfilmd Zijn wandel op aarde testament getrouw. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 22 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2019 One sweet day I'll stand beside my King. Lobke reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 25 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2019 (bewerkt) Deze vat het zo heerlijk smen. Mister Carpenter. Jesus Christ of course. 25 mei 2019 bewerkt door Fundamenteel Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 26 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2019 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bastiaan73 705 Geplaatst 26 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2019 De Heer zei: deel dit prachtige liedje. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 28 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2019 De heer zei het niet maar ik dacht: 'laat ik dit effekes delen'. Hier miezert het wat. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 28 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2019 8 uur geleden zei Lobke: De heer zei het niet maar ik dacht: 'laat ik dit effekes delen'. Hier miezert het wat. Prachtig! Het kan miezeren wat het wil maar de zon blijft steeds weer doorbreken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Chaim 157 Geplaatst 29 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2019 Mooi gespeeld: Michael Jackson op de piano door Peter Bence. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 29 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2019 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 6 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2019 Voor de Truus in @Thinkfree's avatar. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 6 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2019 Lobke reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 6 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2019 9 uur geleden zei Kaasjeskruid: Voor de Truus in @Thinkfree's avatar. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 7 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2019 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 20 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2019 Waar de AVV VVK is Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 21 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2019 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 21 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2019 (bewerkt) Op 18-8-2017 om 10:57 zei Kaasjeskruid: Tekst verwijderd. Een normaal "nee dank je vriendelijk" was genoeg geweest. @Kaasjeskruid, Het was zo erg dat je rood kreeg. Maar het geeft niets hoor, ik kan er wel tegen. Maar ik ben blij dat je nu herkend dat het goed is dat iemand die zo ernstig ziek was, volledige overgave ervaart. Jij en ik missen dat misschien nog. 21 juni 2019 bewerkt door Lobke Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 21 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2019 Zojuist zei Lobke: Het was zo erg dat je rood kreeg. Maar het geeft niets hoor, ik kan er wel tegen. Ja, daar kan ik niets mee. Het ingrijpen van moderators wordt voornamelijk bepaald door de subjectiviteit van de ander, dus hier neem ik geen genoegen mee. 1 minuut geleden zei Lobke: Maar ik ben blij dat je nu herkend dat het goed is dat iemand die zo ernstig ziek was, volledige overgave ervaren. Jij en ik missen dat misschien nog. Ik mis het niet, maar het wordt wel versterkt door haar! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 21 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2019 (bewerkt) 3 uur geleden zei Kaasjeskruid: Ja, daar kan ik niets mee. Het ingrijpen van moderators wordt voornamelijk bepaald door de subjectiviteit van de ander, dus hier neem ik geen genoegen mee. Ik mis het niet, maar het wordt wel versterkt door haar! Ja, het zijn oude koeien die uitgeveegd zijn. Maar je vroeg erom en ik dacht dat er nog wat stond. Valse start zullen we maar denken. @Kaasjeskruid, deze is voor jou, alleen het is gezongen door karkvolk ik hoop dat je het niet erg vindt. Tenslotte gaat het om de tekst. Vleugels Liedtekst Heer, wil mij op uw vleugels nemen, zoals een arend met haar jongen doet. Totdat de stormwind is verdwenen, dekt Gij mij met uw vleugels toe. Heer, wil mij op uw vleugels dragen, zoals een arend met haar jongen doet. Als ik vermoeid door zorg en vragen, soms niet meer weet, hoe ik vliegen moet. Want ik roep, Heer van dood en leven, vang mij op, voordat ik val. Blijf met uw liefde om mij zweven, zodat ik nimmer vallen zal. Heer, wil mij op uw vleugels leiden, zoals een arend met haar jongen doet. Onder mij steeds uw vleugels spreiden, in voor-, maar ook in tegenspoed. Want ik roep, Heer van dood en leven, vang mij op, voordat ik val. Blijf met uw liefde om mij zweven, zodat ik nimmer vallen zal. Al zijn mijn vleugels lam geslagen en vind ik vliegend niet de weg terug. Ik voel uw vleugels die mij dragen, mij vergezellen in mijn vlucht, mij vergezellen in mijn vlucht. Want ik roep, Heer van dood en leven, vang mij op, voordat ik val. Blijf met uw liefde om mij zweven, zodat ik nimmer vallen zal. Blijf met uw liefde om mij zweven, zodat ik nimmer vallen zal, zodat ik nimmer vallen zal, zodat ik nimmer vallen zal. 21 juni 2019 bewerkt door Lobke Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 21 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2019 (bewerkt) 10 minuten geleden zei Lobke: Ja, het zijn oude koeien die uitgeveegd zijn. Maar je vroeg erom en ik dacht dat er nog wat stond. Valse start zullen we maar denken. @Kaasjeskruid, deze is voor jou, allen het is gezongen door karkvolk ik hoop dat je het niet erg vindt. Tenslotte gaat het om de tekst. Vleugels Liedtekst Heer, wil mij op uw vleugels nemen, zoals een arend met haar jongen doet. Totdat de stormwind is verdwenen, dekt Gij mij met uw vleugels toe. Heer, wil mij op uw vleugels dragen, zoals een arend met haar jongen doet. Als ik vermoeid door zorg en vragen, soms niet meer weet, hoe ik vliegen moet. Want ik roep, Heer van dood en leven, vang mij op, voordat ik val. Blijf met uw liefde om mij zweven, zodat ik nimmer vallen zal. Heer, wil mij op uw vleugels leiden, zoals een arend met haar jongen doet. Onder mij steeds uw vleugels spreiden, in voor-, maar ook in tegenspoed. Want ik roep, Heer van dood en leven, vang mij op, voordat ik val. Blijf met uw liefde om mij zweven, zodat ik nimmer vallen zal. Al zijn mijn vleugels lam geslagen en vind ik vliegend niet de weg terug. Ik voel uw vleugels die mij dragen, mij vergezellen in mijn vlucht, mij vergezellen in mijn vlucht. Want ik roep, Heer van dood en leven, vang mij op, voordat ik val. Blijf met uw liefde om mij zweven, zodat ik nimmer vallen zal. Blijf met uw liefde om mij zweven, zodat ik nimmer vallen zal, zodat ik nimmer vallen zal, zodat ik nimmer vallen zal. Die koeien mooi in de sloot laten rotten. Eruit halen is een smerig werkje waar een gigantische putlucht vanaf komt. Ik kan me er wat bij voorstellen want heb eens kabels moeten leggen bij een dierkadaververwerkingsbedrijf. En geloof mij, als je dat kunt, kots je nergens meer van. Mooi lied! Ik was weer even helemaal terug in de tijd. 21 juni 2019 bewerkt door Kaasjeskruid Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten