Hobble-Frank 54 Geplaatst 15 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2018 Een van mijn favoriete Nederlandse artiesten: Lobke reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 15 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2018 Dat achtergrondkoortje vind ik minder. Maar inderdaad mooi lied. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hobble-Frank 54 Geplaatst 15 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2018 Een uitstapje naar Mexico: Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hobble-Frank 54 Geplaatst 19 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2018 Als ik toch eens rijk was Willempie en Lobke reageerden hierop 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hobble-Frank 54 Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 Tijd voor wat soul. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 22 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2018 (bewerkt) Soul muziek voor velen muziek waar ze zich mee kunnen identificeren, hoe belangrijk kan dat wezen. Zuid Afrika waar Jan van Riebeeck kwam met de VOC schepen. Een andere taal drong binnen, meer dan een taal drong binnen. 22 juni 2018 bewerkt door Lobke Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hobble-Frank 54 Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 Van Zuid-Afrika naar het Rusland van de 19e eeuw: Lobke reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hobble-Frank 54 Geplaatst 25 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2018 Liefde, vrede, hoop, licht, leven, hart en ziel. “A prayer and personal statement between me, the Lord, and whoever likes it" zei George Harrison over dit nummer. Lobke reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 25 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2018 Wat mooi; Hymn of the Cherubim. Kippenvel!! Staat op mijn lijst. Maar ook George Harrison's Give Me Love vind ik mooi. Was weer even genieten tijdens het ontbijt. Cat Stevens...where Do The Children Play Eva Willempie en Hobble-Frank reageerden hierop 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 25 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2018 (bewerkt) Voor de zoveelste keer. Omdat de boodschap steeds actueler wordt. 25 juni 2018 bewerkt door Willempie Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hobble-Frank 54 Geplaatst 26 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2018 Pete Seeger zette Prediker 3:1-8 op muziek. Er zijn vele versies van het nummer (The Byrds hadden er een grote hit mee) maar hier is de componist zelf ook te horen en te zien. Lobke reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hobble-Frank 54 Geplaatst 26 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2018 Cat Stevens vind ik mooi. Boudewijn de Groot's Eva kende ik niet en bevalt me ook niet zo. Is geen tekst van Lennart Nijgh of wel? Curtis Mayfield's Move On Up is leuk. Ik ken het van Paul Weller. Volgens mij vind je Bob Dylan goed of niet @Willempie? Dus voor jou een nummer van hem vertolkt door Peter, Paul & Mary: Willempie en Lobke reageerden hierop 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 26 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2018 (bewerkt) Eva echt geschreven door Lennard. Mooi, Peter Seeger; turn,turn. Inderdaad de Birds maakten er een hit van. We gaan even naar Frankrijk naar Taizé. Psalm 23.... Oeps verkeerde psalm 23 maar toch ook wel het luisteren waard. 26 juni 2018 bewerkt door Lobke Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 26 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2018 (bewerkt) 26 juni 2018 bewerkt door Lobke Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 3 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2018 (bewerkt) Een facebook vriend gaf aan dat er een viering op tv kwam in Roelofarendsveen. Een prachtig jongerenkoor en ik meen dat de priester/voorganger een oud credible lid is. @Thorgrem @Robert Fransweten jullie of dat klopt? 3 juli 2018 bewerkt door Lobke Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 3 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2018 Zou best kunnen, maar zijn naam komt mij niet bekend voor. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 3 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2018 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 3 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2018 1 uur geleden zei Kaasjeskruid: Tja komt heel oprecht over. Maar dan heb ik nog wel moeite met die hoeren in het zwart bij de reformatorische kerken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 4 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2018 (bewerkt) 6 uur geleden zei Lobke: Tja komt heel oprecht over. Maar dan heb ik nog wel moeite met die hoeren in het zwart bij de reformatorische kerken. Ik ook. Maar ik denk dat ik dit beter niet zo kan uiten. Ik vind het gewoon niet eerlijk ten opzichte van de man dat men zich zodanig kleed. Het is puur uitdagend. Zo hou je zaken ook zelf in stand en moet je ook niet gaan klagen over incest en gedepriveerde seksuele moraal. 4 juli 2018 bewerkt door Kaasjeskruid Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 4 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2018 (bewerkt) 5 uur geleden zei Kaasjeskruid: Ik ook. Maar ik denk dat ik dit beter niet zo kan uiten. Ik vind het gewoon niet eerlijk ten opzichte van de man dat men zich zodanig kleed. Het is puur uitdagend. Zo hou je zaken ook zelf in stand en moet je ook niet gaan klagen over incest en gedepriveerde seksuele moraal. Ik begrijp niet wat je bedoelt, verklaar je nader. Of plaats een nieuw topic. 4 juli 2018 bewerkt door Lobke Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 8 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2018 (bewerkt) 8 juli 2018 bewerkt door Kaasjeskruid Willempie reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 8 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2018 @Kaasjeskruid, Mooi lied. De belijdenis van je persoonlijke geloof. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 8 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2018 2 minuten geleden zei Lobke: @Kaasjeskruid, Mooi lied. De belijdenis van je persoonlijke geloof. Ja! Ik ben hem al de hele dag aan het meeneuriën en fluiten. Ik denk; ik plaats hem. Lobke reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
WdG 235 Geplaatst 8 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2018 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 8 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2018 Ontroerend optreden! Ook het verhaal erachter. Daar heb je broeders voor, om je weer overeind te helpen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten