Noel 80 Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 Ik dacht deel het nog even... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Noel 80 Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 16 november 2017 Rapport Share Geplaatst 16 november 2017 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 16 november 2017 Rapport Share Geplaatst 16 november 2017 The Song of Triple Jewel Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Eén van de vruchten van de Heilige Geest, gebruikmakende van een (destijds nog onbekeerde) Bob Dylan. "Ga de Bijbel maar eens lezen." Halleluja! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 21 november 2017 Rapport Share Geplaatst 21 november 2017 @Willempie Is dit ook een nummer van Bob Dylan? Goed het is nog geen winter maar ik geniet al van 'kerstmuziek' Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 8 uur geleden zei Lobke: Is dit ook een nummer van Bob Dylan? Nee, ik doelde op het advies van Bob Dylan aan Noel Paul Stookey om de Bijbel te gaan lezen. http://www.crossrhythms.co.uk/articles/music/Noel_Paul_Stookey_One_time_Peter_Paul_And_Mary_man_finds_faith/36231/p1/ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 1 uur geleden zei Willempie: Ja ik ken Peter, Paul en Mary. En ik hoorde ook wel dat het Dylan niet was, maar dacht; misschien is het door hem geschreven. De baby in Jordan, don't let the light go out.. John Michael Talbot- come to the quiet. 11 minuten geleden zei Lobke: Ja ik ken Peter, Paul en Mary. En ik hoorde ook wel dat het Dylan niet was, maar dacht; misschien is het door hem geschreven. De baby in Jordan, don't let the light go out.. John Michael Talbot- come to the quiet. Nog één van John Michael Talbot; Breath of life. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Noel 80 Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 4 december 2017 Rapport Share Geplaatst 4 december 2017 Een van mjn favoriete Zumbanummers, vandaag weer lekker op gedanst, is een duivels liedje . Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 4 december 2017 Rapport Share Geplaatst 4 december 2017 Deze is ook leuk. Dat wordt vast een heel muzikaal kindje als het geboren wordt Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Noel 80 Geplaatst 4 december 2017 Rapport Share Geplaatst 4 december 2017 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 The Staves zijn altijd fijn ja. Vooral dat laatste album dat door die gast van Bon Iver is geproduceerd. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 6 december 2017 Rapport Share Geplaatst 6 december 2017 Een sportdansende menigte is alvast geen oorlogvoerende menigte Een schitterend nummer midden op het schitterende Kerkplein Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 6 december 2017 Rapport Share Geplaatst 6 december 2017 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 8 december 2017 Rapport Share Geplaatst 8 december 2017 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 10 december 2017 Rapport Share Geplaatst 10 december 2017 http://sendeyo.com/en/d3dae23aa6 Zelfgemaakte christelijke trip hop met achterstevoren gitaren, strijkers en Tim Keller. Oudje al Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Dit is een van de vetste death metal bands die ik recentelijk heb gehoord. Erg complexe riffs, met veel snellheid, imponerende string skipping etc. Het verhaal erachter is dat het een band is (uit Oz land) die een compleet album had opgenomen en toen de hard disc crashte. De band was toen zo depri dat ze min of meer uit elkaar viel. Toen heeft één van de bandleden alles opnieuw gedaan, letterlijk alles, zang, gitaren, bas, mixen, drums (geprogrameerd), mixen etc en zo t hele album opnieuw opgenomen. Ze/hij zijn/is christelijk en dat zal ongetwijfeld tegen ze/hem werken want ze zijn niet zo bekend. Ik las ergens dat ze toch gesigneerd zijn met een label, maar kan t even niet terugvinden. Maak vandaag je niet-narrow-minded dag en geef het een kans :kiss: Insane prog tech death madness: Wat meer mid tempo en melodie, nou ja, een beetje: https://separatistdm.bandcamp.com Opbrengsten van verkoop gaan volledig naar een goed doel dat slavernij en gedwongen prostitutie bestrijdt. Eindelijk weer eens vette christelijke tech death metal, en hoe! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
RaXz 3 Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
RaXz 3 Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten