Bonjour 80 Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Ik wil het team feliciteren met het weer online krijgen van Credible. Het lijkt me een hele klus waar veel tijd in gaat zitten, en dan ook nog in de vakantie periode. Goed gedaan en ik hoop dat jullie dit nu heel lang bespaard blijft. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Mee eens, het is fijn dat Credible weer in de lucht is. Ik begon het al te missen. Wel een klein puntje van feedback: ik had graag iets meer communicatie hierover gezien op de Facebook en of Twitter van Credible.nl. Want nu wisten we volstrekt niet wat er gaande was en dacht ik zelfs eventjes dat het enkel bij mij eruit lag. Die communicatie hoeft dan helemaal niet uitgebreid zijn, maar kan gewoon een tekstje zijn als "De server doet het op dit moment niet (of wat de reden ook was), we proberen het te fixen en we houden je op de hoogte." Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Maria K. 51 Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Helemaal eens Bonjour. Gefeliciteerd Credible. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Rommel 34 Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Ja, zoals jullie gemerkt hebben werkt alles weer. Door een samenloop van omstandigheden heeft het veels te lang geduurd dan eigenlijk zou mogen. Probleem zat hem er vooral in dat al op de eerste dag van mijn vakantie het probleem voordeed terwijl ik beperkt internet had. Hierdoor was het niet mogelijk om de website weer snel online te krijgen. Er zijn wel verschillende pogingen gedaan om een back-up terug te zetten maar dit mislukte. Inderdaad: goed punt is om andere communicatiemiddelen (zoals Facebook en Twitter) te gebruiken om jullie op de hoogte te houden. Punt is (en dat reken ik mijzelf aan ) dat ik vooral oplossingsgericht dan bezig ben. Maar dat was ook door het beperkte internet wat ik tot mijn beschikking had. Al met al: goed leermoment voor de toekomst! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Maria K. 51 Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Mee eens, het is fijn dat Credible weer in de lucht is. Ik begon het al te missen.Wel een klein puntje van feedback: ik had graag iets meer communicatie hierover gezien op de Facebook en of Twitter van Credible.nl. Heeft Credible Facebook hierin eigenlijk wel een functie? Wie kijkt hier regelmatig? Wie van de Credible leden heeft een FB account en hoevelen hebben deze pagina geliked en zijn dan ook geabonneerd op nieuwe berichten? Het meest actuele bericht is van 16 oktober 2015 Credible zelf doet er zelfs helemaal niets meer mee. Het daaropvolgende bericht van dezelfde datum: https://www.facebook.com/credible.nl/po ... 5861130890 Achter de link krijg ik: "Het opgevraagde onderwerp bestaat niet (meer)". Verder waren de berichten vooral linken naar columns. Mooi zou je zeggen, maar wie van de Credible lezers boeit dit, als ze die automatisch op het forum ook lezen onder de nieuwe berichten? Iig. mij niet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Eens met Bonjour! Maar iets meer info was wel fijn geweest. Maar goed dat jullie er weer zijn. Want velen gingen pierewaaien op andere sites. Ik wist niet eens dat Credible een facebook site had Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Nou ja, zelf kijk ik dus op die Facebook en op die Twitter als Credible eruit ligt. Maar dan is het dus wel handig als daar vervolgens ook iets op te lezen staat. Het lijkt mij dan dus verstandig om die twee sites als noodcommunicatie te gebruiken en ook als zodanig aan te geven hier, als Credible zelf daarvoor tijdelijk niet beschikbaar is. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Maria K. 51 Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Ja, zoals jullie gemerkt hebben werkt alles weer. Door een samenloop van omstandigheden heeft het veels te lang geduurd dan eigenlijk zou mogen. Probleem zat hem er vooral in dat al op de eerste dag van mijn vakantie het probleem voordeed terwijl ik beperkt internet had. Gelukkig had ik, en velen met mij denk ik, al wel die gedachte. Laat ze eerst maar ff gewoon lekker vakantie hebben. Iig. is het duidelijk dat ook door Freethinker leden dit forum onder de betere christelijke fora gerekend mag worden. http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 61#p506361 Ook al haal je, net als bij andere tolerante fora, die toch eigen doelstellingen voorop willen stellen, wel veel contramine in huis wat een echt specifieke moderatie vereist. Mijn complimenten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bonjour 80 Geplaatst 18 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Soms denk ik wel eens dat we zoveel overlap in leden hebben, dat we beter kunnen fuseren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Het mooie vond ik dat er op Freethinker heel begripvol gereageerd werd. Terwijl een collega chr forum alleen maar wat steken uitdeelden. M.i zijn er best onderwerpen waarin het prachtig is om de verschillende visies te lezen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Trajecto 148 Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Ik wil het team feliciteren met het weer online krijgen van Credible. Het lijkt me een hele klus waar veel tijd in gaat zitten, en dan ook nog in de vakantie periode. Goed gedaan en ik hoop dat jullie dit nu heel lang bespaard blijft. Mooi, Credible werkt weer! Ja, lastig dat het net nu in de vakantietijd gebeurde; dan kan het extra moeilijk zijn om het forum binnen korte tijd weer in orde te krijgen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 22 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2016 Fijn om te zien dat iedereen zijn weg weer terug vind Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 27 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 en we doen het weer.... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bonjour 80 Geplaatst 27 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 Bekijk het van de zonnige kant: Jullie krijgen een partij ervaring op storingen verhelpen, waar ik jaloers op ben. Ik wou even zeggen - ga zo door - maar doe het toch maar niet. In ieder geval wel weer bedankt voor de inspanning. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 27 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 haha, zolang we gemist worden blijven we vast doorgaan haha hopelijk blijft hij nu tijdje draaien Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 27 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 haha, zolang we gemist worden blijven we vast doorgaan haha hopelijk blijft hij nu tijdje draaien Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 27 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 Het zou inderdaad fijn zijn als de software/hardware zich weer even herinnert dat het 2016 is en websites dan dus niet meer zomaar een weekje en daarna nog een aantal dagen uit de lucht behoren te kunnen worden gegooid. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 27 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 Fijn dat jullie er weer zijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
St. Ignatius 48 Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Wat was er eigenlijk aan de hand? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 29 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2016 Heel technisch verhaal wat neerkomt op nulletjes en eentjes die omgevallen waren in de databank en waardoor de software het dus niet meer snapt en dan roept "Ik snap het niet meer" en vervolgens niets meer laat zien. We zijn op weg naar vernieuwde software en databank, maar dat laat nog eventjes op zich wachten. TZT brengen we jullie daar van op de hoogte natuurlijk. *tucker Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 30 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2016 @Tucker; Als het geldpotje leeg raakt, houden we hier wel een collecte. Geef je het dan door? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jacobus 10 Geplaatst 9 september 2016 Rapport Share Geplaatst 9 september 2016 Op 18-8-2016 om 12:37 zei Rommel: Ja, zoals jullie gemerkt hebben werkt alles weer. Maar dat is niet helemaal waar ik ben in het topic over Bijbel en Egyptische cronologie met Antoon in discussie maar kan daar niet reageren? Ik kan me ook niet meer aboneren op de topic? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 9 september 2016 Rapport Share Geplaatst 9 september 2016 11 minuten geleden zei Jacobus: Maar dat is niet helemaal waar ik ben in het topic over Bijbel en Egyptische cronologie met Antoon in discussie maar kan daar niet reageren? Ik kan me ook niet meer aboneren op de topic? @Jacobus, we zijn het nieuwe forum gestart zonder het mee verhuizen van de topics. Na wat positieve feedback hebben we besloten toch wat topics over te zetten van " het archief" naar een deel van het forum waar users wel kunnen reageren. Er is ook gevraagd of users nog een topic miste, waarin ze zelf recent actief waren Bij deze zal ik je topic even opzoeken en bekijken of het uit archief kan Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Desid 324 Geplaatst 9 september 2016 Rapport Share Geplaatst 9 september 2016 Kunnen jullie niet gewoon alle topics die de week voordat het forum kapot ging actief waren weer terug zetten? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 9 september 2016 Rapport Share Geplaatst 9 september 2016 @Desid; dat zou kunnen, maar.... We hebben de bewuste keuze gemaakt om dat niet te doen. Er waren veel topics die toe waren aan "een frisse wind". We wilden beginnen met een schone lei. Na wat feedback en overleg hebben we toch besloten wat topics over te blazen van het "archief" naar "het forum"-gedeelte". Mocht je een topic missen kun je dat aangeven en dan word er naar gekeken hier het topic waar er ook over gesproken wordt: Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten