Spring naar bijdragen

De kerk van Satan


Aanbevolen berichten

Hoi Gait!! |P

Weten niet zo goed wat dat wil zeggen, in ieder geval hebben we die vreemde tempel niet meer nodig. Die tijd gaan we anders benutten, aan herstel en syncretisme dat nu toch wel steeds dringender wordt. Festina Lente. :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 113
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Mijn groet aan Gait heeft misschien net zo min iets te zeggen dan een vreemde tempel. En weer begrijp ik jullie niet. Als je post namens legio dan ga ik maar in het meervoud legio ook toespreken, als ik het nut ervan inzie.

Succes met het anders benutten van jullie tijd. Wat gaan jullie eigenlijk herstellen? De kerk van satan? Succes ermee.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mijn groet aan Gait heeft misschien net zo min iets te zeggen dan een vreemde tempel. En weer begrijp ik jullie niet. Als je post namens legio dan ga ik maar in het meervoud legio ook toespreken, als ik het nut ervan inzie.

Succes met het anders benutten van jullie tijd. Wat gaan jullie eigenlijk herstellen? De kerk van satan? Succes ermee.

Eerder grappig, we kunnen ook een tempel bouwen en daar Satan tentoonstellen aan de bevolking, en na duizend jaar gaan we zien wat er gebeurt. :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
Met je eens, hoeven enkel nog een goed slot te vinden. :D

Augustus 2015 werd door ISIS de oude tempel van hun meester in Palmyra opgeblazen. Deze tempel stond officieel op de werelderfgoed lijst van UNESCO. De 15 meter hoge overspanningen van de Baältempel werden nagebouwd op Times Square in New York en Trafalger Square in Londen!

baal.jpg

Een heel goed slot. Er zijn steeds weer mensen die satan een rol toe willen bedelen. Het schijnt zelfs dat deze tempel op diverse plaatsen nagebouwd wordt.

In onderstaande grafiek zien we het verschil tussen het uiteindelijke werkelijke verloop en het veronderstelde verloop. Tot op een zeker punt lijkt er overeenstemming te bestaan, tot het moment van moreel ethische hyperinflatie uitbreekt.

carac.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites
Inmiddels hersteld.

Met dank, deze zal je ook wel interessant vinden. Het is een leuke oefening die aan basis ligt, bedenk een spel waar je mensen mee in beweging houdt waardoor je zelf niet gezien wordt maar er toch de narcistische vruchten van plukt. Na verloop van tijd krijg je een dynamiek met schijnbaar economische wetenschappelijkheid. Je kan het niet ontkennen maar toch klopt het voor geen economische meter, tenzij we er geloof aan hechten. :D

44tXsl7.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites
Je kan het niet ontkennen maar toch klopt het voor geen economische meter, tenzij we er geloof aan hechten. :D

Correct, en wederom een waardevolle bijdrage. Maar, wellicht gaat het nog een stap verder. Ik vergelijk het wel eens met een ouderwets piramidespel, waarbij een handjevol misleiders zichzelf rijk bedelen, terwijl het volk wijsgemaakt wordt dat de kennis weggedaan is, niet beseffende dat het volmaakte nog niet daar is.

piram.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites
Correct, en wederom een waardevolle bijdrage. Maar, wellicht gaat het nog een stap verder. Ik vergelijk het wel eens met een ouderwets piramidespel, waarbij een handjevol misleiders zichzelf rijk bedelen, terwijl het volk wijsgemaakt wordt dat de kennis weggedaan is, niet beseffende dat het volmaakte nog niet daar is.

piram.jpg

Interessant plaatje Willempie, leuk om even van commentaar te voorzien

(1) iedereen probeert aan de top van de piramide te geraken, als monopoly spelen

(2) met veel geld kan je je immers vrijkopen van slavernij, creativiteit ifv geld gepast

(3) aan de top zitten de misleiders die dat spel wonderwel goed kennen, steeds een stapje voor op de rest

(4) de bevolking misnoegd, depressief en kwaad, waar blijft die verlossing nu?

En dan komt het, heel die piramide zakt in elkaar bij het eenvoudige besef dat geld uit het spreekwoordelijke niets komt, dat wat een kind van zes je ook wel kan vertellen. Anders gezegd, het volmaakte is er al maar er is geen aandacht en ontvankelijkheid voor. Men zal je misschien zeggen dat het systeem zo niet werkt, de kennis is weggedaan? Het lijkt niet alleen op een absurd tragische grap, het IS een tragische grap. Het onwaarschijnlijke geschiedt, amper geloofwaardig maar toch gebeurt het. Anno 2016?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Je kan het niet ontkennen maar toch klopt het voor geen economische meter, tenzij we er geloof aan hechten. :D

Correct, en wederom een waardevolle bijdrage. Maar, wellicht gaat het nog een stap verder. Ik vergelijk het wel eens met een ouderwets piramidespel, waarbij een handjevol misleiders zichzelf rijk bedelen, terwijl het volk wijsgemaakt wordt dat de kennis weggedaan is, niet beseffende dat het volmaakte nog niet daar is.

En als het daar nog maar bij zou blijven.....doch het ziet ernaaruit de grote misleiding daadwerkelijk een aanvang heeft genomen, of dat de misleiders in elk geval een paar geslaagde grootschalige experimenten hebben uitgehaald die "wonderen" in lijken te luiden, die niet van Christus zijn.

Als je op internet en op youtube even zoekt op de term "mandela effect", en dan de talloze verklaringen leest en beluistert van doorsnee Amerikanen (dus die van waanzinnigen eruit filteren en weglaten, want helaas zijn die er ook), zul je tot de ontdekking komen dat vele Amerikamen hetzelfde is overkomen en wel dit: zij bekeken het sprookje "Sneeuwwitje". Zoals elke Nederlander het "spiegeltje spiegeltje aan de wand" wel uit zijn hoofd kent, kennen de Amerikanen dit als "mirror mirror on the wall". Tot hun verbazing hoorden ze op een sneeuwwitjefilm op internet ineens "magic mirror on the wall". Veel Amerikanen hadden nog oude videobanden en dvd's thuis met de film Sneeuwwitje erop. Zij gingen die toen opnieuw bekijken, en nu blijkt daar óók "magic mirror" op te staan. Hun films lijken met terugwerkende kracht te zijn veranderd.

Maar let nu even op voordat je die mensen voor gek gaat verklaren. Wie dit boek nog kan krijgen, is aangeraden het op de kop te tikken: "Parapsychologie, een wetenschap in beweging", van Richard S. Broughton. En lees daar dan hoofdstuk 6 "Hedendaags onderzoek naar psychokinese" en dan specifiek pagina 175. Het is mogelijk - en men weet dit al sinds 1976 - om door mensen met PSI-kracht (ja, dat bestaat wel degelijk) hun psychokinese terug in de tijd te laten werken naar het moment waarop bandopnames werden gemaakt.

Ik vertel de resultaten en het experiment dat in Broughton wordt beschreven kort in mijn eigen gebrekkige woorden na. Daarin waren er twee identieke cassettebandjes, waarop klikgeluiden waren opgenomen met behulp van een RNG (random number generator). Een RNG produceert nullen en enen. Wetenschappers (natuurkundigen) hebben deze nullen en enen, omgezet in klikgeluiden (een harde klik bij een, een zachte klik bij nul, bijvoorbeeld) opgenomen op twee cassettebandjes. Een van de twee cassettebandjes ging achter slot en grendel op een andere locatie. Vervolgens lieten ze een proefpersoon die over PK-vermogens beschikt, één bandje beluisteren, met de opdracht om de klikgeluiden te veranderen met PK. Dit lukte (niet alleen bij die ene proefpersoon, maar maar meerdere proefpersonen lukte dat).!!!

Maar nu komt de belangrijkste informatie: Tot stomme verbazing van de wetenschappers bleek toen dat op het cassettebandje dat elders achter slot en grendel lag, dezelfde verandering had plaatsgevonden.

De conclusie is dat de persoon met PK de computer die de nullen en de enen (en dus de daaraan gekoppelde klikgeluiden) voortbracht ten tijde van de opname, met terugwerkende kracht heeft beinvloed, dus in het verleden. Hierdoor zijn beide opnames, ook die op het bandje achter slot en grendel, veranderd.

De proefpersonen die het lukte om invloed uit te oefenen op de klikgeluiden, aldus Broughton, hebben op de een of andere wijze hun psychokinese terug in de tijd laten werken, naar het moment waarop de RNG's de klikken produceerde.(Broughton p.175).

Het is dus heel goed mogelijk dat wetenschappers hebben geexperimenteerd met zoiets massaals als een videoband van Sneeuwwitje...... Alle opnames komen immers uiteindelijk van hetzelfde origineel.

Deze mensen die zeggen dat hun videobanden zijn veranderd, zijn dus niet per definitie gek, dit is mogelijk een geslaagd grootschalig experiment.

Allerlei mensen op internet zijn n.a.v. deze gebeurtenissen met die opnames van Sneeuwwitje, maar nog meer van dat soort dingen, in de war en denken zelfs dat hun werkelijkheid aan het veranderen is. Ze geloven dus in valse wonderen. Want hun werkelijkheid is niet veranderd, zij zijn niet in een andere wereld beland, maar wetenschappers zijn er waarschijnlijk in geslaagd deze werkelijkheid dusdanig te manipuleren dat de informatie op informatiedragers met terugwerkende kracht kan worden veranderd.

In hoeverre CERN hierin een rol kan spelen, weet ik niet. Ten tijde van de eerste experimenten in 1971 en 1976 die Broughton registreert in zijn boek, bestond er nog geen CERN. Maar dat een deeltjesversneller ermee te maken kan hebben, lijkt me vrij duidelijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Interessant Anja, misschien moet je ook eens naar het kwantumgeheugen gaan kijken. Informatie is een bijzonder ding, je moet al kunnen bewijzen dat het bestaat vooraleer er iets zinnigs over te kunnen zeggen. En wie is er dan die er geloof aan kan hechten, het is een waar mysterie. :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
Interessant Anja, misschien moet je ook eens naar het kwantumgeheugen gaan kijken. Informatie is een bijzonder ding, je moet al kunnen bewijzen dat het bestaat vooraleer er iets zinnigs over te kunnen zeggen. En wie is er dan die er geloof aan kan hechten, het is een waar mysterie. :D

Ja, dit is inderdaad natuurlijk quantumfysica en ik snap denk ik waar je heen wilt met je opmerking. Ten tijde dat het boek van Broughton werd geschreven (1991), stond de standaardinterpretatie binnen de kwantumfysica wel toe dat de observator letterlijk een factor is bij het bepalen van de realiteit die hij of zij zal zien, maar nog niet dat de waarnemer meebepaalt wat de toestand zal worden. Broughton merkt op dat "bij de zich opstapelende bewijzen uit micro-PK-experimenten, zullen de conventionele fysici zich toch met die mogelijkheid moeten bezighouden." Nu 25 jaar later zullen ze daar wel flinke vorderingen in hebben gemaakt. Niet voor niets willen machthebbers overal ter wereld een large hadron collider. Je maakt mij niet wijs dat ze daar zoveel miljarden in stoppen alleen maar omdat ze zulke nobele wetenschappelijke intenties hebben en niet omdat ze daar luctratieve en/of machtswellustige mogelijkheden in zien. :#:(

Toen ik die mensen zag en beluisterde op internet, die veranderde oude videobanden thuis hebben, moest ik meteen denken aan die cassettebandjes uit Broughton (heb ik in mijn studie gehad :D ).

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ja, dit is inderdaad natuurlijk quantumfysica en ik snap denk ik waar je heen wilt met je opmerking. Ten tijde dat het boek van Broughton werd geschreven (1991), stond de standaardinterpretatie binnen de kwantumfysica wel toe dat de observator letterlijk een factor is bij het bepalen van de realiteit die hij of zij zal zien, maar nog niet dat de waarnemer meebepaalt wat de toestand zal worden. Broughton merkt op dat "bij de zich opstapelende bewijzen uit micro-PK-experimenten, zullen de conventionele fysici zich toch met die mogelijkheid moeten bezighouden." Nu 25 jaar later zullen ze daar wel flinke vorderingen in hebben gemaakt. Niet voor niets willen machthebbers overal ter wereld een large hadron collider. Je maakt mij niet wijs dat ze daar zoveel miljarden in stoppen alleen maar omdat ze zulke nobele wetenschappelijke intenties hebben en niet omdat ze daar luctratieve en/of machtswellustige mogelijkheden in zien. Toen ik die mensen zag en beluisterde op internet, die veranderde oude videobanden thuis hebben, moest ik meteen denken aan die cassettebandjes uit Broughton (heb ik in mijn studie gehad).

Er beweegt veel vandaag Anja, niet iedereen heeft daar aandacht voor. Quasi overal zie je tekenen aan de wand dat er iets bijzonders staat te gebeuren, die observator zal inderdaad belangrijk worden in de nabije toekomst. De vraag stelt zich voor welk scenario de mensheid kiest, dit vereist in de eerste plaats kennis van de verschillende opties (cfr beperkte rationaliteit).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er beweegt veel vandaag Anja, niet iedereen heeft daar aandacht voor. Quasi overal zie je tekenen aan de wand dat er iets bijzonders staat te gebeuren, die observator zal inderdaad belangrijk worden in de nabije toekomst. De vraag stelt zich voor welk scenario de mensheid kiest, dit vereist in de eerste plaats kennis van de verschillende opties (cfr beperkte rationaliteit).

Tsja..... Ik vind het afschuwelijk om te zien hoe

a) die mensen die dit overkomt met die informatiedragers, voor gek worden verklaard

B) maar nog erger: dat veel van die mensen er -door gebrek aan kennis van dit terrein - de wildste fantasieen over krijgen en zelfs denken dat ze in een andere werkelijkheid aan het belanden zijn. Dit is misleidend ;( .Spiegel mensen dit soort "wonderen" voor en de hoofden slaan op hol. Velen hebben er hoopvolle fantasieen door, en de duisternis kan dan nog harder invallen, hen overvallen. ;(

c) de desinformatie tiert weer welig. De ene fantasie nog groter dan de andere. Wat dan weer zorgt voor wat ik bij a) noemde. Die mensen die die gebeurtenissen gewoon rapporteren, worden zo in feite (waarschijnlijk onbedoeld) belachelijk gemaakt.

Verder laat ik het onderwerp maar rusten. Het is foute boel, dat gemanipuleer. "Niet mijn wil, maar Uw Wil geschiede", het OnzeVader, is van het allergrootst belang in dezen! (En dus niet "voor een andere bedeling", zoals wel eens beweerd werd).

Bewust met elkaar praten, de mogelijkheden rationeel overleggen, zoals dat burgerinitatief in dat rondtafelgesprek in de tweede kamer, dat is goed. Maar manipulatie van anderen , met jouw wil andermans werkelijkheid willen veranderen, deugt niet. Dat heet ook wel "zwarte magie", en dat kan wellicht en zo bezien waarschijnlijk ook plaatsvinden in een wetenschappelijk jasje. :(

Link naar bericht
Deel via andere websites
Je kan het niet ontkennen maar toch klopt het voor geen economische meter, tenzij we er geloof aan hechten. :D

Correct, en wederom een waardevolle bijdrage. Maar, wellicht gaat het nog een stap verder. Ik vergelijk het wel eens met een ouderwets piramidespel, waarbij een handjevol misleiders zichzelf rijk bedelen, terwijl het volk wijsgemaakt wordt dat de kennis weggedaan is, niet beseffende dat het volmaakte nog niet daar is.

piram.jpg

....een Nexit, en daarmee de geldcreatie terug in handen van de staat, lijkt bijna niet meer mogelijk: http://guldentijd.nl/index.php/2016/06/ ... exit-meer/

Wat er nu mogelijk gebeurt met Engeland zal de Europese Unie niet nog een keer overkomen. Er komen binnenkort maatregelen, waardoor het voor andere landen straks zo goed als onmogelijk wordt om de EU te verlaten.

Of ze nu net met de hakken over de sloot Engeland binnen boord zullen houden of dat het land zich toch vrij kan maken van de wurgende greep van Brussel, het zal de technocraten in Brussel geen tweede keer overkomen dat een land zomaar kan vertrekken.

(............)

Een land als Nederland zou natuurlijk kunnen besluiten om weer zelfstandig te worden en in samenwerking met de pensioenfondsen besluiten weer terug te gaan naar de goudstandaard. De enorme pensioenpotten zouden gebruikt kunnen worden om goud te kopen en de staat zou op basis daarvan haar eigen geld kunnen uitgeven.

Dit soort mogelijkheden moeten daarom worden weggehaald bij de individuele landen die beschikken over dermate grote pensioenpotten dat ze iets dergelijks zouden kunnen doen.

En dat zijn helaas landen zoals Nederland.

Afgezien van het feit dat er een enorme kapitaalvlucht zal plaatsvinden vanuit ons land, is de kern van het verhaal dat onze overheid de controle over 1.400 miljard euro volkomen uit handen geeft.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er beweegt veel vandaag Anja, niet iedereen heeft daar aandacht voor. Quasi overal zie je tekenen aan de wand dat er iets bijzonders staat te gebeuren, die observator zal inderdaad belangrijk worden in de nabije toekomst. De vraag stelt zich voor welk scenario de mensheid kiest, dit vereist in de eerste plaats kennis van de verschillende opties (cfr beperkte rationaliteit).

Tsja..... Ik vind het afschuwelijk om te zien hoe

a) die mensen die dit overkomt met die informatiedragers, voor gek worden verklaard

B) maar nog erger: dat veel van die mensen er -door gebrek aan kennis van dit terrein - de wildste fantasieen over krijgen en zelfs denken dat ze in een andere werkelijkheid aan het belanden zijn. Dit is misleidend ;( .Spiegel mensen dit soort "wonderen" voor en de hoofden slaan op hol. Velen hebben er hoopvolle fantasieen door, en de duisternis kan dan nog harder invallen, hen overvallen. ;(

c) de desinformatie tiert weer welig. De ene fantasie nog groter dan de andere. Wat dan weer zorgt voor wat ik bij a) noemde. Die mensen die die gebeurtenissen gewoon rapporteren, worden zo in feite (waarschijnlijk onbedoeld) belachelijk gemaakt.

Verder laat ik het onderwerp maar rusten. Het is foute boel, dat gemanipuleer. "Niet mijn wil, maar Uw Wil geschiede", het OnzeVader, is van het allergrootst belang in dezen! (En dus niet "voor een andere bedeling", zoals wel eens beweerd werd).

Bewust met elkaar praten, de mogelijkheden rationeel overleggen, zoals dat burgerinitatief in dat rondtafelgesprek in de tweede kamer, dat is goed. Maar manipulatie van anderen , met jouw wil andermans werkelijkheid willen veranderen, deugt niet. Dat heet ook wel "zwarte magie", en dat kan wellicht en zo bezien waarschijnlijk ook plaatsvinden in een wetenschappelijk jasje. :(

Elke waarheid doorloopt drie fasen

(1) ze wordt belachelijk gemaakt

(2) ze wordt krachtdadig tegengewerkt

(3) ze wordt als vanzelfsprekend aangenomen

Schopenhauer

Link naar bericht
Deel via andere websites

....een Nexit, en daarmee de geldcreatie terug in handen van de staat, lijkt bijna niet meer mogelijk: http://guldentijd.nl/index.php/2016/06/ ... exit-meer/

Hoeft geen slecht nieuws te zijn, het wekt de alertheid van de kritische (mondiale) burger. Vandaag kan iedereen meelezen op internet, iets dat net voor WOII niet het geval was. Het zijn inhoudelijk exact dezelfde gesprekken, bespreek het eens in je omgeving en zie hoeveel mensen hiervan op de hoogte zijn. Laat je niet teveel schokken door de antwoorden. :D

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid