Taam 1 Geplaatst 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst 14 december 2004 k las dit net ben zelf ook 17 en om eerluk te zijn...single zijn is heerlijk waarom zijn mensen of hoor je van veel mensen dat ze het zo erg vinden om geen verkering te hebben je hoort zelfs mensen die op hun 15de al vragen hebben over het feit dat al hun vriendinnen met een jongen naar bed zijn gegaan en zij niet en dat ze nog nooit een vriendje hebben gehad...waarom die haast? k bedoel als iemand je leuk vind is dat een echte egoboost dat is zo maar kweenie...geniet van single zijn je hebt alst goed is nog een heel leven voor je grtz liefs tamar Link naar bericht Deel via andere websites
Jacco 0 Geplaatst 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst 19 december 2004 Ben 18 en heb nog steeds geen verkering gehad. Maar dat doet me echt helemaal niets. Je hebt nog de tijd en gewoon niets aantrekken van vrienden,vriendinnen of familie. Link naar bericht Deel via andere websites
Cevanme 0 Geplaatst 21 december 2004 Rapport Share Geplaatst 21 december 2004 kan je niet pas oordelen dat single zijn heerlijk is als je een relatie hebt gehad? "scharrelfase" Ow die hou ik erin, echt een perfecte benoeming, veel beter dan: periode dat ik liep te sletten (alleen zoenen hoor) Link naar bericht Deel via andere websites
spongerob 0 Geplaatst 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2005 Quote: Op vrijdag 08 oktober 2004 20:16:17 schreef evelientje het volgende: Hoi allemaal, Ik ben een meid van 17 jaar. En ik heb nog nooit verkering gehad of ooit gezoend. Is dit raar??? Groeten Evelien ik ben 16 {bijna 17} en zou willen dat ik nooit verkering gehad heb. mijn relaties zijn keer op keer stuk gegaan om stomme redenen. en het is heus niet raar als je op je 17 nog nooit verkering hebt gehad of gezoend. het komt vanzelf Link naar bericht Deel via andere websites
Musli 0 Geplaatst 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2005 Quote: Op vrijdag 08 oktober 2004 20:16:17 schreef evelientje het volgende: Hoi allemaal, Ik ben een meid van 17 jaar. En ik heb nog nooit verkering gehad of ooit gezoend. Is dit raar??? Groeten Evelien Nope ik was 19, of misschien is het wel vreemd en zijn we freaks Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2005 hey Musli word jij ook nooit verlieft?? Link naar bericht Deel via andere websites
Ignatius Maria 0 Geplaatst 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2005 Ik ben 17 en heb ook nog nooit verkering gehad. Link naar bericht Deel via andere websites
DeMaarten 0 Geplaatst 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2005 Niets mis met een beetje ervaring. Zelf ook redelijk wat relaties gehad. Je leert sneller door te hebben of iemand bij je past. Daarmee wil ik trouwens helemaal niet zeggen dat het niet in één keer goed kan gaan hoor, was bij mijn ouders ook zo. Link naar bericht Deel via andere websites
bart1984 0 Geplaatst 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2005 Quote: Op vrijdag 08 oktober 2004 20:16:17 schreef evelientje het volgende: Hoi allemaal, Ik ben een meid van 17 jaar. En ik heb nog nooit verkering gehad of ooit gezoend. Is dit raar??? Groeten Evelien Ik ben 20 en ik heb nog nooit verkering gehad dus een schrale troost je bent niet de enige. Link naar bericht Deel via andere websites
Dreamer 0 Geplaatst 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2005 Ik ben (bijna) 21 en heb sinds 1,5 jaar verkering. Mijn scharrelfase (zo noem ik t idd ook altijd ) heeft zo'n 1,5 jaar geduurd maar om nou te zeggen dat ik daar veel aan over heb gehouden? Nee niet echt. Dus geniet gewoon van het vrijgezel zijn en doe geen overhaaste dingen. Mocht de ware wel op je pad komen, geniet ervan want het is geweldig . Link naar bericht Deel via andere websites
Sarjenka 0 Geplaatst 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2005 Nou... ik kreeg pas "verkering" op m'n 19e... ben ook maar gelijk bij die man gebleven en we zijn nu zo'n 16 jaar verder Dus alles wat een ander zegt van: "ow, heb je nu nog geen verkering???" lekker laten kletsen; het komt vanzelf wel! Het is geen must Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2005 ja ik wil het niet eens lol Link naar bericht Deel via andere websites
Musli 0 Geplaatst 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2005 Quote: Op zaterdag 19 februari 2005 19:49:52 schreef Ann het volgende: hey Musli word jij ook nooit verlieft?? Ik bén verliefd [edit] of nou ja verliefd... ik hou érg veel van hem, al bijna anderhalf jaar Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2005 Ann er zijn zoveel mensen die pas op latere leeftijd verliefd worden. Echt uniek is het dus niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2005 zeg ik dat?waar haal je dat vandaag???1 procent van de bevolking is aseksueel,dat is best veel! Link naar bericht Deel via andere websites
Musli 0 Geplaatst 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2005 wow, voel je je aangevallen ofzo? De kans bestaat dat het ooit gebeurd, de kans bestaat ook dat je aseksueel bent. Al lijkt me de kans groter dat het je nog wel eens gebeurd gezien het feit dat je 'nog maar' 18 bent. Time will tell. Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2005 ik ben aseksueel (tot hiertoe)wou gewoon Tom tonen dat ik zeker niet denk dat ik uniek ben ,want hij denkt dat ik dat denk van mezelf aangevallen nee hoorwaarom???ik word vaak misbegrepen als ik dingen moet typen. Link naar bericht Deel via andere websites
Musli 0 Geplaatst 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2005 Hij zei dan ook dat het niet uniek is als je op je 17e nog geen verkering hebt gehad (verliefd bent geweest) Niet dat je uniek bent als je het nooit overkomt. Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2005 idd,wat zei ik dan eig verkeerd? Link naar bericht Deel via andere websites
Ring_of_Iron 0 Geplaatst 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2005 aseksueel?hahahah daar heb ik nog nooit van gehoord! Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2005 waarom lach je er dan mee als je niet weet wat het betekentlol Link naar bericht Deel via andere websites
LaRosa 0 Geplaatst 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2005 ik ben 17 en heb nog nooit een relatie gehad..zo groen als gras ik heb het niet zo op jongens...dan wordt het al snal lastiger Link naar bericht Deel via andere websites
Huskarl 0 Geplaatst 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2005 Quote: Op zondag 20 februari 2005 19:29:33 schreef Ring_of_Iron het volgende: aseksueel?hahahah daar heb ik nog nooit van gehoord! Iemand die boven de 13 is en niet weet wat a-seksueel betekend? Muhahahahahahahahahahaha wat een groentje... Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2005 wat bedoel je ik heb het zo niet op jongens? gewoon interesse hoor Link naar bericht Deel via andere websites
LaRosa 0 Geplaatst 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2005 precies wat ik zeg. ik heb het niet zo jongens. meisjes zijn leuiker, eigenlijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten