Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Quote:
Op zondag 20 februari 2005 19:30:57 schreef LaRosa het volgende:

ik ben 17 en heb nog nooit een relatie gehad..zo groen als gras
puh2.gif

ik heb het niet zo op jongens...dan wordt het al snal lastiger
puh2.gif

Ik snoep weer graag van twee kantjes..

Ik denk dat ik net zo snel op een jongen verliefd word als op een meisje. Maar bij een meisje is er sneller lust in het spel denk ik. Bij mij dan heh clown.gif

Grmbl typefout.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 466
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op zondag 20 februari 2005 19:37:21 schreef Musli het volgende:

[...]

jah
puh2.gif
jongens zijn ook stom... al hebben ze een, voor mij, essentieel onderdeel
knipoog_dicht.gifpuh2.gif

Meisjes hebben borsten
nosmile.gif

Jaaaaah!!!

Weetje wat het mooie is aan vrouwen, vrouwen hebben BORSTEN!!! Wow, al was ik een vrouw zou ik niet meer aan de maatschappij kunnen deel nemen, zou de hele dag met men handen onder mijn trui zitten. puh2.gif

geintje clown.gif

of.... nu jah, geintje :/

Link naar bericht
Deel via andere websites

Aseksueel....een gave gave! Heb t eerder ook wel even van mezelf gedacht, maar op mijn 29e ontdekte ik toch het gevoel van de vlinders....

Dus als je nog nooit iets hebt gevoeld of gehad met een meisje/jongen, begin dan niet meteen te wanhopen! Maar vraag je (in contact met God) eens af waar dit in zit. Misschien heb je wel dezelfde gave als Ann (die Paulus ook had trouwens), maar misschien heeft God in de toekomst nog wel iets moois voor je weggelegd, zoals ook bij mij het geval was.

PS Wel jammer dat ik er zelf zo onzorgvuldig mee ben omgegaan (of eigl met mezelf), want de relatie ligt na twee jaar huwelijk (als bekroning van 2 1/2 jaar verkering) alweer op zijn kop.

Ik stom wezen!!! Wie zal mij redden? Gode zij dank door Jezus Christus!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 20 februari 2005 19:40:03 schreef LaRosa het volgende:

dat was op musli gereageerd
puh2.gif

en idd, tis maar goed dat vrouwen borsten hebben. borsten zijn mooi.

Ja maar, ik heb zelf al borsten, dat is niet spannend meer, mannen hebben dingen die ik niet heb. Dat is veel leuker puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Op zondag 20 februari 2005 19:41:43 schreef HenkG het volgende:

Aseksueel....een gave gave! Heb t eerder ook wel even van mezelf gedacht, maar op mijn 29e ontdekte ik toch het gevoel van de vlinders....

Dus als je nog nooit iets hebt gevoeld of gehad met een meisje/jongen, begin dan niet meteen te wanhopen!

ik denk toch als er een gevoel is van wanhopen dat je niet echt asekueel bent dan,want als je wanhoopt voelt het niet "normaal" voor jezelf,en bij aseksualiteit voelt het net wel normaal.

dan zal er wsch een gevoel zijn van , ik wil graag wel iemand eig, als je wanhoopt.

in ieder geval zo denk ik erover

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 20 februari 2005 19:41:43 schreef HenkG het volgende:

PS Wel jammer dat ik er zelf zo onzorgvuldig mee ben omgegaan (of eigl met mezelf), want de relatie ligt na twee jaar huwelijk (als bekroning van 2 1/2 jaar verkering) alweer op zijn kop.

Ik stom wezen!!! Wie zal mij redden? Gode zij dank door Jezus Christus!

dus je bent na een half jaar al getrouwd, das idd niet zo slim nosmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 20 februari 2005 19:59:15 schreef Ring_of_Iron het volgende:

lol natuurlijk weet ik wel wat het betekent, maar aseksueel zijn lijkt me lastig, het is namelijk de enige reden waarom we op aarde zijn.....om ons voort te planten!

als je het bent is het niet lastig,dan lijkt het voor jezelf natuurlijk en dus volkomen normaal

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 20 februari 2005 19:59:15 schreef Ring_of_Iron het volgende:

lol natuurlijk weet ik wel wat het betekent, maar aseksueel zijn lijkt me lastig, het is namelijk de enige reden waarom we op aarde zijn.....om ons voort te planten!

Dus a-seksueel zijn is de reden waarom we hier op aarde zijn. Als ik jouw bericht goed bekijk.

Ik denk dat je bedoelt dat voortplanten ons doel is.

MIS! Voortplanten is onze natuurlijke drift. Daarom dat iedereen de mooiste/beste/rijkste/etc. partner wil hebben. Maar omdat we per dag een karrevracht baby's krijgen houdt Moeder Aarde dat niet zo goed vol.

Dus denk ik dat we OF moeten stoppen met voortplanten, OF de aarde slaat vanzelf terug.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 20 februari 2005 20:01:46 schreef Ring_of_Iron het volgende:

@ann

ben je het van jezelf of omdat je omgeving er afkeurend tegenover staat

ben het van mezelf natuurlijk,mijn omgeving is er juist heel open over,mijn ouders en familie ook altijd;daaraan kan het zeker niet liggen,het is hoe ik ben en ik vind het volkomen normaal (zo voelt het toch voor mezelf)

Link naar bericht
Deel via andere websites

pffffff ga nou niet over mijn NL schrijven...ik ben supermoe en schrijf btje onduidelijk.hier is mijn post ff rustig getiept:

lol natuurlijk weet ik wel wat aseksueel zijn betekent. Maar het lijkt me nogal onlogisch om aseksueel te zijn. We zijn namelijk op aarde om ons voort te planten. Als iedereen aseksueel zou zijn, zou de mensheid niet (meer) bestaan!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 20 februari 2005 20:07:23 schreef Ring_of_Iron het volgende:

@ann

waarom zou je geen man willen dan?

simpelweg heb er geen behoefte toe,of gevoelens toe...kan het me dus eig niet voorstellen ook,omdat ik zo niet ben ,een betere uitleg kan ik niet ehct geven vrees ik,en wil ook geen seks.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid