MysticNetherlands 298 Geplaatst 25 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juni 2013 Dingo komt mij over als een nuchter, gelovig en vriendelijk persoon Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 MysticNetherlands lijkt mij een bevlogen, gepassioneerd persoon met hart voor de wereld. Link naar bericht Deel via andere websites
charlotte 0 Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 Fee heeft een mooie tekst onder haar naam. heel mooi uitgangspunt voor een rechtenstudente:P Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 Charlotte is lekker enthousiast. Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 Heeft een mooie avatar. Link naar bericht Deel via andere websites
IDN 0 Geplaatst 30 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2013 Wietse komt over als een doordachte jongen. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 30 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2013 IDN lijkt mij een stoere meid en heeft onlangs bekendheid verworven met het versieren van een ding* met bloemen. *Ik weet niet hoe zo'n ding heet. Een mini-openluchtpodium. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 1 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2013 Archillion gaat gaat zijn problemen niet uit de weg. Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 1 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2013 Gewoon Paultje is erg enthousiast over dingen die hij leuk vind (denk aan vrachtwagens) Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 1 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2013 Is paul ook vrachtwagenchauffeur? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 1 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2013 Ebbeloe gaat door met leven, ondanks haar huidige situatie. Pittige dame! (Wietse, nee.) Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 1 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2013 Gewoon Paul komt me over als een eerlijk, correct en bescheiden persoon. Iemand die niet voor gezeik zorgt Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 1 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2013 Floes is sterk en hilarisch Link naar bericht Deel via andere websites
Cyrillisch 0 Geplaatst 1 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2013 Henriëtte heeft kippen en eet ze niet op Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 1 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2013 Cyrillisch reageert sarcastisch maar heeft de inhoudelijke kennis om er mee weg te komen. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 1 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2013 Olórin is opperdespoot-eindbaas van het universum. Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 1 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2013 Ursa; vriendelijk, geduldig, intelligent en jong. Het schijnt ook nog vrijgezel te zijn, nou dat begrijp ik dus echt niet. En als hij het over geloven heeft dan snap ik (oudje) dat. Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 1 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2013 Lobke is iemand met, volgens mij, veel levenservaring en mensenkennis. Een persoon met een heel groot hart, dat weet ik zeker. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 1 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2013 Floes is een zeer gewaardeerde collega en heeft goede humor. En ze heeft een bril, dat is +1. Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 1 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2013 Wat een leuk topic toch hé? Arch; onze vriendelijke ridder met zijn dromen, schrijver, heerlijk om zoveel dromen te hebben. De wereld is zoveel mooier wanneer je zo zonder vrees je fantasie zijn loop laat gaan. Arch ik vind je lief!!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 1 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2013 Lobke, Onze lieve wijzevrouw op dit forum, die ons jongeren in het gareel houd. En ook ons kan onderwijzen over Jezus . Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 1 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2013 Wietse, Nee onderwijzen over Jezus kan ik niet maar ik hou wel van Hem. Ik leer zoveel van jullie jongeren en voel me zo thuis tussen jullie jongeren. Wietse heb ik je al een complimentje gegeven? Als Wietse zichzelf is is hij het mooist, dan veranderd zwart-wit in nuances. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 1 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2013 Lobke, soms misschien iets teveel onder de indruk van 'vrijdenkers', maar wel iemand die oprecht aan het zoeken is, eerlijk is over haar gedachten en heeft haar hart op de goede plaats zitten. Link naar bericht Deel via andere websites
brabbeldasje 0 Geplaatst 1 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2013 ik ken lobke niet zo goed maar ze lijkt me wel heel aardig Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 1 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2013 Zeg! Ik was je voor! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten