Fee 0 Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Zeer, want gisteren alles schoongemaakt, en dat gaat het best als het opgeruimd is. Morgen durf ik de vraag niet meer te beantwoorden, maar dat is morgen! Hoe lang woon jij al waar je nu woont? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Zeer, want gisteren alles schoongemaakt, en dat gaat het best als het opgeruimd is. Morgen durf ik de vraag niet meer te beantwoorden, maar dat is morgen!Hoe lang woon jij al waar je nu woont? Nog maar een paar maanden. Wat voor weer wordt het morgen? Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Mooi weer natuurlijk. Mis je iets op dit forum? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Nee, ik heb mijn zondag nuttig besteedt door ruzie met mijn moeder te maken. Ben je echt gestopt? Zeker zolang er geen peuken te vinden zijn? Ook gezellig. Peuken zat te vinden, maar ze kunnen me niet meer bekoren, sinds ik me twee weken lang kapot heb lopen hoesten. Niet goedschiks, dan maar kwaadschiks, maar het is gelukt. Netjes hoor! Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Ja dat Matheus zoveel topic is gesloten, was net zo gezellig in een Jehovah getuigen topic veranderd. Ben je credible verslaafd? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Ja dat Matheus zoveel topic is gesloten, was net zo gezellig in een Jehovah getuigen topic veranderd.Ben je credible verslaafd? Forumverslaafd en daarom heb ik me ook maar aangemeld op Christianforums, ben benieuwd of je me herkent! Ben je aan meer dingen verslaafd dan alleen dit forum? Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 hahaha Ja, alleen aan christian forums nog. Heb je die moppentrommel daar al ontdekt? Wat ga je morgen doen? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Verschillende dingen, die vooral met lezen en schrijven te maken hebben. 's Avonds ga ik me met andere mensen verdiepen in de geschriften van Augustinus. En jij? Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Verschillende dingen, die vooral met lezen en schrijven te maken hebben. 's Avonds ga ik me met andere mensen verdiepen in de geschriften van Augustinus.En jij? Saai naar m'n werk de hele dag. Waar kun je je rot aan ergeren? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Ik erger me aan mensen die nog kwaad blijven nadat je het wilt uitpraten. Denk je dat ik teveel drink? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 hahahaJa, alleen aan christian forums nog. Heb je die moppentrommel daar al ontdekt? Nee nog niet, maar lees wel schokkende dingen daar! Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Ik erger me aan mensen die nog kwaad blijven nadat je het wilt uitpraten.Denk je dat ik teveel drink? Vier glazen op een doordeweekse dag? Foei! Wat is jouw favo drankje? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Ik erger me aan mensen die nog kwaad blijven nadat je het wilt uitpraten.Denk je dat ik teveel drink? Vier glazen op een doordeweekse dag? Foei! Wat is jouw favo drankje? Bier! Hoe weet je dat het er vier zijn? Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Forumverslaafd en daarom heb ik me ook maar aangemeld op Christianforums, ben benieuwd of je me herkent! Vast wel tussen die paar duizend. Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Ik erger me aan mensen die nog kwaad blijven nadat je het wilt uitpraten.Denk je dat ik teveel drink? Vier glazen op een doordeweekse dag? Foei! Wat is jouw favo drankje? Bier! Hoe weet je dat het er vier zijn? Ben je aan het minderen? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Forumverslaafd en daarom heb ik me ook maar aangemeld op Christianforums, ben benieuwd of je me herkent! Vast wel tussen die paar duizend. Dan moeten ze niet allemaal een rode roos als avatar nemen! Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Vier glazen op een doordeweekse dag? Foei! Wat is jouw favo drankje? Bier! Hoe weet je dat het er vier zijn? Ben je aan het minderen? Ja net als jij met de sigaretten! Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Dit is niet het onzinkletstopic, lieve kinderen. Wat is jouw favo drankje? Yogho. Hoe weet je dat het er vier zijn? Soms meer glazen per dag inderdaad. Ben je aan het minderen? Nee, dat niet. Wat ga jij doen vandaag? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Ik ga iets leuks doen, namelijk een drumpartij inspelen voor een maat en wellicht daarna een paar biertjes drinken. En wat ga jij doen? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Dat ga ik niet beantwoorden, daar is al een ander topic voor. Wat doe jij om 's ochtends op gang te komen? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Koffie, veel koffie. Zwart...als mijn ziel. Naar welk land zou je nog eens graag naar op reis willen en ben je nog niet eerder geweest? Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Ik start de pc op, maak ondertussen mijn ontbijtje klaar, zie allereerst de smoeltjes van mijn kleinkinderen op de startpagina en mijn dag begint al met een lach. Wanneer je droomt om een jaartje naar een ander land te gaan, welk land is dat en wat zou je er willen doen? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Ik was eerst Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 @Olorin, Bijna dezelfde vraag, dit is een wonder. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Het was voorbestemd. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten